********* ********************** DSV Blog: Η μόνη μας τεράστια διαφορά με τον Ν.Χ., είναι ότι δεν είμαι Αδερφή - Πούστης - Ομοφυλόφιλος ...!!!

Σάββατο, Αυγούστου 22, 2020

Η μόνη μας τεράστια διαφορά με τον Ν.Χ., είναι ότι δεν είμαι Αδερφή - Πούστης - Ομοφυλόφιλος ...!!!

 


Τον Ντίνο Χριστιανόπουλο τον ερωτεύτηκα από την στιγμή που τον γνώρισα.

Και ΔΥΣΤΥΧΩΣ τον γνώρισα όταν δεν πήρε το βραβείο και τον φωνάξαν όλα τα κανάλια ... 

Τον ήξερα από πριν ... Ήξερα τον στίχο για τον Σπόρο ... και είχα ανατριχιάσει όταν τον είχα διαβάσει ... Τυχαία έχω γράψει πολύ πριν τον διαβάσω, κι εγώ για τον Σπόρο 
http://dsvpoems.blogspot.com/ ... και οταν τον μελέτησα είδα ότι μοιάζουμε Υπερβολικά ... 

Και δεν εννοώ ως Ποιητές ... Θα ήταν Ιεροσυλία ... Αλλά στον τρόπο σκέψης πολύ !

Δύσκολος ... Δυσπρόσυτος ... Κυνικά Ειλικρινής ... Βωμολόχος ( εγώ το λέω Ριτσικός που έχει πει ότι πρέπει το Μουνί να το λέμε Μουνί και τον Πούτσο Πούτσο ... Να μιλάμε όπως θα μιλούσαμε στο κρεβάτι σε πρόστυχο και ζωώδες Σεξ ) ... λατρης της Γάτας που έχει πολλές ... Ολιγοταξίδευτος ( δεν έχω πάει στο εξωτερικό ακόμα ... και μ αρέσει να ταξιδεύω Αντυσυμβατικά ) ... Αντισυμβατικός και Δύστροπος ... ΜΟΝΑΧΙΚΟΣ ... λέω Κα(υ)λά ... και Καυλημέρα και χιλιάδες άλλα χαρακτηριστικά ΟΜΟΙΑ !!! 

Η μόνη μας τεράστια διαφορά είναι ότι δεν είμαι Αδερφή - Πούστης - Ομοφυλόφιλος ... όπως λέει και ο ίδιος ότι ήταν ... και Δυστυχώς τυρανιέμαι ακόμα με τις Γυναίκες !!!



Αυτός περνούσε καλά ... εγώ Δύσκολα ... 

Μήπως πρέπει να το αλλάξω ρε γμτ ?
Μήπως οι Γυναίκες με κάνουν Δυστυχή ?
Μήπως αν ήμουν Αδερφή να ήμουν πιο Ευχαριστημένος ???

Ξέρετε πόσα χρόνια αυτό το Ερώτημα με τυρανά και δεν έχει ακόμη Απαντηθεί ???

Καλό Παράδεισο ( Χριστιανέ ( χμμμ κι εκεί διαφέρουμε ) ... Ντίνο Χριστιανόπουλε !!! 


Δεν υπάρχουν σχόλια: