********* ********************** DSV Blog: Τελικά Μαλάκα μου, έχουν περάσει πολλά χρόνια από το Σχολείο. Σαν να έχει περάσει Αιώνας !!!

Σάββατο, Αυγούστου 22, 2020

Τελικά Μαλάκα μου, έχουν περάσει πολλά χρόνια από το Σχολείο. Σαν να έχει περάσει Αιώνας !!!


Τελικά Μαλάκα μου ... έχουν περάσει πολλά χρόνια από το Σχολείο ... και δεν εννοώ τα 32 που πέρασαν ... αλλά με αυτά που βλέπω με συμμαθητές παλιούς και συμμαθήτριες ... έχω μείνει Σπίτσλες ... Σαν να έχει περάσει Αιώνας !

Άτομα που ήταν στο περιθώριο και δεν μιλούσαν παρά μόνο με έναν δύο .. τώρα να έχουν Καγιέν και να πηγαίνουν μόνο σε ιδιωτικά Κλαμπ ...

Και άλλοι που ήταν οι πιο κοινωνικοί και φαινόταν ότι θα πάνε μπροστά στην ζωή τους ... να είναι Άνεργοι και να μην έχουν στον ήλιο Μοίρα, σαν και μένα ( Τουλάχιστον έτσι φαίνονται .. ή μερικοί έτσι Θέλουν να φαίνονται ) ...


Γι αυτό δεν πάω ΠΟΤΕ ... και δεν θα πάω ΠΟΤΕ ( Ποτέ μην λες Ποτέ ) σε Ριγιούνιον ...


Οι Άντρες λιγουρεύονται τον Κώλο της Συμμαθήτριάς τους και ας έχει 3 παιδιά και Σύζυγο ... και την πέφτουν βάζοντας μπροστά το τι καριέρα έχουν κάνει ( και ας είναι πουλημένα τομάρια ) ... και τι λεφτά έχουν κάνει ...

... ενώ οι Γυναίκες ... ποια θα είναι πιο κομψή .. πετυχημένη ... με πλούσιο Σύζηγο ... παιδιά σε ιδιωτικά σχολεία ... και ποια έχει πιο καλοδιατηρημένα Βυζιά ( και ας είναι Συλικονάτα ) ... και πιο κοντό φόρεμα για να καυλώνει τα Πλήθη ...

Καλά κάνω εγώ και πάω ακόμα στις πλάκες για μπάνιο ... που έχει Λαουτζίκο με μέσο όρο Ηλικίας τα 70 ... Δεν με πειράζει κανένας ... Ούτε μου κάνει επίδειξη ... και ναι .. υπάρχουν και οι συνομίλικες και παρακάτω από μένα ...

Αν θες να βρεις .. Βρίσκεις !!!
Απλά Ανθρώπους δεν βρίσκεις εύκολα ... Ανθρώπους !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: