********* ********************** DSV Blog: Η Συνέχεια της κουβέντας με την Καραβανού ΑΝΙΨΙΑ. Γιατί όλες οι Μαλακισμένες νομίζουν ότι το κάνω για τιμωρία ... Να λοιπόν μετά την Μάνου μου το Μαλάκα τον "Αδερφό" μου ... και η μία από τις 2 Ανιψιές μου που επειδή βγήκανε από μια φρεγάτα νομίζουν ότι θα βρέξουν με Σκουίρτ τον ... Ερ...ντογ...γαμάν !!!

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 23, 2021

Η Συνέχεια της κουβέντας με την Καραβανού ΑΝΙΨΙΑ. Γιατί όλες οι Μαλακισμένες νομίζουν ότι το κάνω για τιμωρία ... Να λοιπόν μετά την Μάνου μου το Μαλάκα τον "Αδερφό" μου ... και η μία από τις 2 Ανιψιές μου που επειδή βγήκανε από μια φρεγάτα νομίζουν ότι θα βρέξουν με Σκουίρτ τον ... Ερ...ντογ...γαμάν !!!



Όποια έβγαλε μια ΚωλοΣταριωτοκόσχολή με 15 στις Πανελλήνιες και νομίζει ότι είναι η Ντεμί Μουρ στο A Few Good Men ... που έχει βγάλει Χάρβαρντ στην Νομική ... ε τι άλλο να πω ... Για αυτό στο Στρατό είναι όλοι Μεγαλωμνείς Ναπολέοντες που νομίζτουν ότι θα πάρουν πίσω την Πόλη ... 

Βλαμμένα Σταρατιωτάκια ...Ούτε για Πιόνια στο Στρατέγκο δεν είστε ... αλλά σας κάνουν τα μυαλά πουρέ ότι είστε Θεματοφύλακες της Πατρίδος ... αχαχουχα

Πήγε το Τσουτσέκι αν μου βλάλει χέρι 2η φορά επειδή είχα βάλει και μια φωτό δικιά της με Μαγιό ( που δεν φαινόταν γιατί ήταν ύ δύσκολο να καταλάβεις πουα είναι αυτή που τινάζει τα μαλλιά ) ανάμεσα στα Τσουλάκια.

Εγώ δεν την χαρίζω σε Καμία και το ξέρει.

Και εσένα τι σε νοιάζει τι κάνουν;
Enter

Dimitra

Dimitra Theochari
Ας ανεβάζουν ότι θελουν
Enter

Στείλατε

Ποιος να με νοιάζει και τι ?
Enter

Στείλατε

Και σένα τι σε νοιάζουν τι κα΄νουν οι Τούρκοι ... και οι Έλληνες ...

Άσε να μπαίνουν μέχρι όπου θέλουν !
Enter

Στείλατε

Γιατί μόνο έτσι μπορεί σήμερα να καταλάβει ο Ωχαδερφιστής.
Enter

Στείλατε

Ρε Δήμητρα ... πως έγινες έτσι ?

Εσύ Σταρχιδίστρια ???
Enter

Στείλατε

Ρε μήπως βρήκες κανα Καραβανά ... και σου έκανε τα Μυαλά Τουρσί ?
Enter

Στείλατε

Τώρα κατάλαβα τι έλεγες ...

Ας Ανεβάζουν ότι θέλουν ??? Καλά σου είπα για τους Τούρκους ... Τελικά ... όντως έγινες ... Σταρχιδίστρια ... ! Ναι .. Ο Στρατός σε κάνει έτσι και μην το Αρνηθείς. Έμοιασες πολύ στον Πατέρα σου ... Ο Κόσμος να καίγεται αυτός μόνο να κατηγορεί τους πάντες και να μην κάνει βήμα ... Ποτέ δεν πήγε στους Αγώνες των Αγροτών. Αλλά τα δικαιώματά τους ... τα Καρπωνόταν ... Τελικά ... κατά Μάνα κατά Κύρη ... Δλδ τόσα χρόνια που ερχόμουν εγώ και έλεγα τόσα ... χαμένα ? Πάει και η Πληροφορική πάνε και όλα.
Κρίμααα !
Enter

Dimitra

Άρα το κάνεις για παραδειγματισμο;
Enter

Dimitra

Dimitra Theochari
Για να δείξεις το λάθος;
Enter

Στείλατε

Αχχχ γμτ ααχχ ...

Αυτή η Κοπελίτσα η Πρώτη στο τέλος με ευχαρίστησε που με αυτόν τον τρόπο Έμαθε πως να κρύβει τις φωτό και να μην τις βλέπει άλλος από αυτόν που δεν θέλει. Ρωτάς μωρέ ? Τόσα χρόνια ξέρεις τον Θείο σου να τα κάνει πως ? Από Κομπλεξισμό ???
Σαφώς για να Αλλάξω προς το Καλύτερο τον Κόσμο και ΜΟΝΟ !
Enter

Στείλατε

Αυτή ει΄ναι η Ζωή μου Ντι ...
Enter

Στείλατε

Να ζω για την Ανθρωπότητα και ΜΟΝΟ !
Enter

Στείλατε

Δεν έχω αλλιώς νόημα στην Ζωή μου.
Enter

Dimitra

Dimitra Theochari
Ο καθένας βρίσκει το νόημα στη ζωή του
Enter

Στείλατε

Πόσα πολλά έχεις να μάθεις.
Enter

Στείλατε

Δεν βρίσκουμε την ζωή μας Ντι ...
Enter

Στείλατε

Αυτή μας βρίσκει... και μας λέει τι να κάνουμε.
Enter

Στείλατε

Νομίζεις ότι επιλέγουμε ?

Απλά ... κινούμαστε ... ανάμεσα στο Κάρμα. Η Άννη επέλεξε να χάσει τόσο μικρή τον Πατέρα της ???
Ρητορικό !
Enter

Dimitra

Νομίζω ότι εμείς κάνουμε τις επιλογές μας και παίρνουμε τις αποφάσεις μας
Enter

Dimitra

Dimitra Theochari
Η ζωή μας είναι ένα συνολο των επιλογών μας και των συνδυασμών αυτών με τις επιλογές των άλλων γυρω μας
Enter

Στείλατε

Ναι καλά ...

Έτσι βάζουν να σε Μαθαίνουν ... Όταν μεγαλώσεις .. θα δεις ... μην το παίζεις από τώρα Ξερόλας όπως και ο κάθε Αμόρφωτος Καραβανάς ..
Είπαμε .. Εσύ διαφέρεις ... αν και Ανησυχώ πολύ !
Enter

Dimitra

Dimitra Theochari
Δεν το παιζω κατι και ουτε θέλω να το κάνω,με έχει κουράσει όλο αυτό δεν θα αποδείξω σε κανέναν τι ειμαι και τι οχι
Enter

Στείλατε

Από τώρα ???

Και είσαι πόσο ? 23 ? Και μέχρι να πεθάνεις τι θα κάνεις ? Εγώ που είμαι 51 ... τι πρέπει να πω ?
Πόσο κουρασμένος είμαι εγώ ?
Enter

Dimitra

Dimitra Theochari
Καλά ότι και να πω το δέχεσαι όπως θες έχω καταλαβει
Enter

Στείλατε

Ακυρώνεις τα Αυτονόητα ...

Πως να το δεχτώ ? Με το μυαλό Άλλου ? Με το δικό μου μυαλό το δέχομαι ... Έτσι Σκέφτομαι ... Έτσι και θα το δέχομαι ... Εσύ ΠΩΣ το δέχεσαι ? Με ποιο Μυαλό ?
Με της Αγλαίτσας ???
Enter

Στείλατε

Θα σας το Δειιιιιι
Enter

Dimitra

Θείε δε ξερω τι θες ακριβώς;
Enter

Dimitra

Dimitra Theochari
Κάθε φορά κάνουμε την κουβέντα, το ότι είμαι στο ναυτικοι δεν θα το δεχθείς ποτε και είναι κάτι που δεν προκειται να αλλάξει για μένα τουλάχιστον για τώρα για το μέλλον δε μπορω να ξέρω
Enter

Στείλατε

Δεν πρόκειται να αλλάξει .. γιατί τελικά είσαι τέτοια ... αλλά εγώ νόμιζα άλλα.
Enter

Στείλατε

Δεν θέλω τίποτα .. Ανιψιά ήθελα ...

Αλλά βλέπω ότι αρχίζεις και μου μιλάς με Ασέβεια.
Enter

Στείλατε

Αυτό δεν είναι Ανιψιά.
Enter

Dimitra

Dimitra Theochari
Αυριο κλείνω 3 μήνες μακριά από το σπίτι μου μακριά από τους ανθρώπους που αγαπώ και με αγαπάνε και μακριά από μια ζωή που οι άνθρωποι εκεί έξω θεωρούνε φυσιολογική. 3 μήνες να κουνάει η θάλασσα και εγώ να πρέπει να παω για βαρδια και να αισθάνομαι ότι θα βγάλω το μεσημεριανό μου 3 μήνες σε ένα κλουβί για να μπορουμε κάποιοι τουλάχιστον να κοιμούνται ελεύθεροι τα βράδια
Enter

Στείλατε

Χαχαχααα Καλό το Ανέκδοτο.
Enter

Στείλατε

Αυτά σας λένε ?
Enter

Στείλατε

Οκ.
Enter

Dimitra

Κλείνει ο χρόνος αυτός και έχω γράψει 209 μερες
Enter

Dimitra

Δεν μας τα λενε
Enter

Dimitra

ΑΥΤΑ ΖΩ
Enter

Dimitra

Dimitra Theochari
δεν περιμενω να καταλάβεις, κάνε ότι θες
Προβλήθηκε από Dimitra Theochari στις 9:24 π.μ.
Enter

Στείλατε

Πρόσεχε .. Τελευταία φορά που μου μιλάς έτσι ...

Αν έκανες εσύ 4 χρόνια στρατό εγώ έκανα 2 στο ποτάμι απέναντι από τον Τούρκο με γεμισμένη την Γεμιστήρα και την πρώτη σφαίρα στην Θαλάμη ... Ζεις στις Ψευτιές που σας Φουμάρουν ... Το Αν θα μπει η Φρεγάτα μέσα ... είσαι η Τελευταία που θα κάνει κάτι ... Αποφασίζεις εσύ για την Τορπίλη ??? Τι Στρατόκαυλη έγινες ρε ? Νομίζεις δεν ξέρω τι Παραβιάσεις κάνουμε εμείς ? Εγώ είχα κολλητό στην Ικάρων που σκοτώθηκε σε Άσκηση ... και ξέρω Προσωπικά Ίκαρο που Προσγειώθηκε στο Αεροδρόμιο της Αδριανούπολης ... Και θα μου πεις εσύ Παπαριές και Παραμύθες που σας πουλάνε για να σας καυλώνουν ??? Αντε πάλι γιατί πολλά μας τα πες ... Τσουτσέκι .. ακόμα δεν βγήκες απ την φρεγάτα ... Τόσα βλέπεις εκεί τόσα ξέρεις .. Λοιπόν ... Μέχρις εδώ και πάλι ... Δεν σου Επιτρέπω να μου μιλάς με Ασέβεια ... Εγώ έφαγα Ώρες Ολόκληρες να έρχομαι να σας κάνω Ανθρώπους κι εσύ έτσι μου το Ξεπληρώνεις ??? Ούτε Κουβέντα .... γιατί θα τα πω και στην Μάνα σου αυτή την φορά για να ξέρει γιατί δεν πατάω στο Χωριό ... Έλεος με την Πατριδολαγνεία και Πατριδοκαπηλεία ...
ΩΣ ΕΔΩ !
Enter
Και εσένα τι σε νοιάζει τι κάνουν; Ας ανεβάζουν ότι θελουν

Ποιος να με νοιάζει και τι ? Και σένα τι σε νοιάζουν τι κα΄νουν οι Τούρκοι ... και οι Έλληνες ... Άσε να μπαίνουν μέχρι όπου θέλουν ! Γιατί μόνο έτσι μπορεί σήμερα να καταλάβει ο Ωχαδερφιστής. Ρε Δήμητρα ... πως έγινες έτσι ? Εσύ Σταρχιδίστρια ??? Ρε μήπως βρήκες κανα Καραβανά ... και σου έκανε τα Μυαλά Τουρσί ? 
Τώρα κατάλαβα τι έλεγες ...  Ας Ανεβάζουν ότι θέλουν ??? Καλά σου είπα για τους Τούρκους ... Τελικά ... όντως έγινες ... Σταρχιδίστρια ... ! Ναι .. Ο Στρατός σε κάνει έτσι και μην το Αρνηθείς. Έμοιασες πολύ στον Πατέρα σου ... Ο Κόσμος να καίγεται αυτός μόνο να κατηγορεί τους πάντες και να μην κάνει βήμα ... Ποτέ δεν πήγε στους Αγώνες των Αγροτών. Αλλά τα δικαιώματά τους ... τα Καρπωνόταν ... Τελικά ... κατά Μάνα κατά Κύρη ... 
Δλδ τόσα χρόνια που ερχόμουν εγώ και έλεγα τόσα ... χαμένα ? Πάει και η Πληροφορική πάνε και όλα. 
Κρίμααα !


Άρα το κάνεις για παραδειγματισμό 
Για να δείξεις το λάθος;


Αχχχ γμτ ααχχ ... Αυτή η Κοπελίτσα η Πρώτη στο τέλος με ευχαρίστησε που με αυτόν τον τρόπο Έμαθε πως να κρύβει τις φωτό και να μην τις βλέπει άλλος από αυτόν που δεν θέλει. 
Ρωτάς μωρέ ? Τόσα χρόνια ξέρεις τον Θείο σου να τα κάνει πως ? Από Κομπλεξισμό ??? Σαφώς για να Αλλάξω προς το Καλύτερο τον Κόσμο και ΜΟΝΟ ! Αυτή ει΄ναι η Ζωή μου Ντι ... Να ζω για την Ανθρωπότητα και ΜΟΝΟ !Δεν έχω αλλιώς νόημα στην Ζωή μου.
Ο καθένας βρίσκει το νόημα στη ζωή του
Πόσα πολλά έχεις να μάθεις. Δεν βρίσκουμε την ζωή μας Ντι ...Αυτή μας βρίσκει... και μας λέει τι να κάνουμε. Νομίζεις ότι επιλέγουμε ? Απλά ... κινούμαστε ... ανάμεσα στο Κάρμα. Η Άννη επέλεξε να χάσει τόσο μικρή τον Πατέρα της ???Ρητορικό !
Νομίζω ότι εμείς κάνουμε τις επιλογές μας και παίρνουμε τις αποφάσεις μας. 
Η ζωή μας είναι ένα συνολο των επιλογών μας και των συνδυασμών αυτών με τις επιλογές των άλλων γυρω μας

Ναι καλά ... 
Έτσι βάζουν να σε Μαθαίνουν ... Όταν μεγαλώσεις .. θα δεις ... 
μην το παίζεις από τώρα Ξερόλας όπως και ο κάθε Αμόρφωτος Καραβανάς .. Είπαμε .. Εσύ διαφέρεις ... αν και Ανησυχώ πολύ !
Δεν το παιζω κατι και ουτε θέλω να το κάνω,με έχει κουράσει όλο αυτό δεν θα αποδείξω σε κανέναν τι ειμαι και τι οχι

Από τώρα ??? 
Και είσαι πόσο ? 23 ? Και μέχρι να πεθάνεις τι θα κάνεις ? Εγώ που είμαι 51 ... τι πρέπει να πω ? Πόσο κουρασμένος είμαι εγώ ?

Καλά ότι και να πω το δέχεσαι όπως θες έχω καταλαβει
Ακυρώνεις τα Αυτονόητα ... 
Πως να το δεχτώ ? Με το μυαλό Άλλου ?

Με το δικό μου μυαλό το δέχομαι ... Έτσι Σκέφτομαι ... Έτσι και θα το δέχομαι ...Εσύ ΠΩΣ το δέχεσαι ? Με ποιο Μυαλό ? Με της Αγλαίτσας ???Θα σας το Δειιιιιι
Θείε δε ξερω τι θες ακριβώς;

Κάθε φορά κάνουμε την κουβέντα, το ότι είμαι στο ναυτικοι δεν θα το δεχθείς ποτε και είναι κάτι που δεν προκειται να αλλάξει για μένα τουλάχιστον για τώρα για το μέλλον δε μπορω να ξέρω
Δεν πρόκειται να αλλάξει .. γιατί τελικά είσαι τέτοια ... αλλά εγώ νόμιζα άλλα. 
Δεν θέλω τίποτα .. Ανιψιά ήθελα ... Αλλά βλέπω ότι αρχίζεις και μου μιλάς με Ασέβεια. Αυτό δεν είναι Ανιψιά.

Αυριο κλείνω 3 μήνες μακριά από το σπίτι μου μακριά από τους ανθρώπους που αγαπώ και με αγαπάνε και μακριά από μια ζωή που οι άνθρωποι εκεί έξω θεωρούνε φυσιολογική. 3 μήνες να κουνάει η θάλασσα και εγώ να πρέπει να παω για βαρδια και να αισθάνομαι ότι θα βγάλω το μεσημεριανό μου 3 μήνες σε ένα κλουβί για να μπορουμε κάποιοι τουλάχιστον να κοιμούνται ελεύθεροι τα βράδια
Χαχαχααα Καλό το Ανέκδοτο. 
Αυτά σας λένε ? Στείλατε Οκ. Κλείνει ο χρόνος αυτός και έχω γράψει 209 μερες Δεν μας τα λενε ΑΥΤΑ ΖΩ

Δ
εν περιμενω να καταλάβεις, κάνε ότι θες ( τι είπε τώρα Ο Ντντιντάμπουρας ρε ... ??? Σε ποιον ? Αυτόν που τον κοιτούσε στα μάτια και δεν ανέπνεε για να τον Ακούσει τι θα πει ??? Που όταν λέγαμε ότι δεν θα γίνει Προγραμματίοστρια, και ότι θα γίνει Δασκάλα  Έβαζε τα κλάμματα και δεν το διαπραγματευόταν ??? Γι αυτό και Ζορίζετε στον Στρατό ... Όλα αυτά είναι Καταπιεσμένα Συναισθήματα ... Δεν φταίω εγώ Ντι που Χαντακώθηκες ... Εγώ προσπαθούσα χρόνια να σε στείλω ακόμα για στην Αμερική )


Πρόσεχε .. Τελευταία φορά που μου μιλάς έτσι ... 
Αν έκανες εσύ 4 χρόνια στρατό εγώ έκανα 2 στο ποτάμι απέναντι από τον Τούρκο με γεμισμένη την Γεμιστήρα και την πρώτη σφαίρα στην Θαλάμη ... Ζεις στις Ψευτιές που σας Φουμάρουν ... Το Αν θα μπει η Φρεγάτα μέσα ... είσαι η Τελευταία που θα κάνει κάτι ... Αποφασίζεις εσύ για την Τορπίλη ??? Τι Στρατόκαυλη έγινες ρε ? Νομίζεις δεν ξέρω τι Παραβιάσεις κάνουμε εμείς ? Εγώ είχα κολλητό στην Ικάρων που σκοτώθηκε σε Άσκηση ... και ξέρω Προσωπικά Ίκαρο που Προσγειώθηκε στο Αεροδρόμιο της Αδριανούπολης ... Και θα μου πεις εσύ Παπαριές και Παραμύθες που σας πουλάνε για να σας καυλώνουν ??? 

Αντε πάλι γιατί πολλά μας τα πες ... Τσουτσέκι .. ακόμα δεν βγήκες απ την φρεγάτα ... 
Τόσα βλέπεις εκεί τόσα ξέρεις .. Λοιπόν ... Μέχρις εδώ και πάλι ... Δεν σου Επιτρέπω να μου μιλάς με Ασέβεια ... Εγώ έφαγα Ώρες Ολόκληρες να έρχομαι να σας κάνω Ανθρώπους κι εσύ έτσι μου το Ξεπληρώνεις ??? Ούτε Κουβέντα .... γιατί θα τα πω και στην Μάνα σου αυτή την φορά για να ξέρει γιατί δεν πατάω στο Χωριό ... Έλεος με την Πατριδολαγνεία και Πατριδοκαπηλεία ... 

ΩΣ ΕΔΩ !


Έχετε μπλοκάρει τα μηνύματα και τις κλήσεις από το λογαριασμό

Δεν υπάρχουν σχόλια: