********* ********************** DSV Blog: Όσοι θέλετε ... Ανθρώπινα ... συμβάλετε στην Ανάπτυξη του Καναλιού μου ... κα Είναι Δύσκολο να πετύχω τους στόχους ... αλλά με την Συμβολή σας θα το Καταφέρω !!!

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 20, 2021

Όσοι θέλετε ... Ανθρώπινα ... συμβάλετε στην Ανάπτυξη του Καναλιού μου ... κα Είναι Δύσκολο να πετύχω τους στόχους ... αλλά με την Συμβολή σας θα το Καταφέρω !!!

 




Κάντε Κλικ πάνω στα Γραφήματα για να τα δείτε Ευκρινέστερα ... 






Τελικά τόσα χρόνια ως Marketing Expert δεν πήγαν Χαμένα ... Κατάφερα και Πέτυχα να έχω ως Κοινό μου το πιο Καλό Ηληκιακό Κομμάτι ... Αν αυτό το δούνε Διαφημηστικές ... θα με παρακαλάνε να βάλουν διαφήμιση ... 

Εντάξει ... Θλίβομαι για το ποσοστό ΜΗ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ... που σημαίνει βλέπουν τα βίντεο ( και συνήθως γνωστοί και φίλοι ) και δεν Πατάνε Ούτε ένα Λάικ ή Κοινοποίηση ! ( Τα έχω πει πολλές φορές με Σαρκασμό ... Γιατί οι Φίλοι μου να πατήσουν ένα Κουμπί για να με Στηρίξουν ??? Μου το Χρωστάνε ??? )

Αλλά πλέον ΤΩΡΑ που ξεκινάω Επαγγελματικά το Ζητάω ... και όσοι ... θέλουν να με Στηρίξουν Καλώς ... Δεν θα πιέσουμε κιόλας ... και ούτε θα παρακαλέσουμε Κανέναν. Έκανα ένα σωρό εκκλήσεις αλλά τα Γομάρια ... δεν πρόκειται να κάνουν βήμα .. Άντε να κάνουν μια εγγραφή .. κανα λάικ ... και μετά από 10 μέρες πάλι στο Nothing at All !!! 

Ok then ... Nothing Else Matters !!!

Όσοι θέλετε λοιπόν, κάντε Εγγραφή ... πατήστε το καμπανάκι για να σας έρχονται Ειδοποιήσεις ... και όποιος του αρέσει το Βίντεο πατάει Λάικ ... και Κοινοποίηση ...

Έχω και θα έχω πολλά βίντεο από όλες τις Παραλίες του Βόλου ... Το Πήλιο ... ακόμα και με Ντρόουν ... και όλα τα ξενοδοχεία ... θα έχω πλάνα από μέσα από τα ξενοδοχεία και θα ξεκινήσω από το Καλύτερο που υπάρχει στα Καλά Νερά που τυχαίνει αν το έχει γείτονας και γνωστός μου ...

Και θα συνεχίσω με όλο το Πήλιο και όλες τις Παραλίες ... Όποιο κλείνουν απ το Κανάλι μου θα έχουν την όσο Δυνατόν Μεγαλύτερη Έκπτωση και δεν μιλάμε για τις ... 10% και τέτοια .. Μιλάμε για Γενναίες Εκπτώσεις από 20 έως και 50% σε Οφφ Σίζον ...

Θα τα λέμε από το Blog μου ...

Μπείτε να δείτε τις Αναρτήσεις ...

για το πρώτο κομμάτι του Πηλίου ... https://dsvsval.blogspot.com/2021/12/dsv.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: