********* ********************** DSV Blog: Αν βάλετε τις φωτό στο Φβ ... δεν κολλάει ο Κόβιντ ... Δίπλα Δίπλα και Μωρό Ανάμεσα ... Και κοιτάτε όλοι οι Ηλίθιοι Φαρισαίοι τι λένε και τι σχολιάζω εγώ ... ο Χωροφύλακας !!!

Τρίτη, Δεκεμβρίου 21, 2021

Αν βάλετε τις φωτό στο Φβ ... δεν κολλάει ο Κόβιντ ... Δίπλα Δίπλα και Μωρό Ανάμεσα ... Και κοιτάτε όλοι οι Ηλίθιοι Φαρισαίοι τι λένε και τι σχολιάζω εγώ ... ο Χωροφύλακας !!!

 Μπολιασμένοι θα φάτε Κυνηγητό από μένα ... και θα μετανιώσετε την ώρα και τη στιγμή που μας λέγατε Ψεκασμένους ... 

Αυτές οι Βλαμένες Κολλητοαδερφοξαδέρφες έκαναν το 1ο Μπόλι και όλα καλά .. Κολλητά και χαχαχααα και χουχουχου ... και ΑΥΤΕΣ και ΟΛΟΙ οι Μπολιασμένοι μετάδωσαν τον Ιό και ακόμα Τραβιόμαστε !!!

Η Βλακεία είναι η Χειρότερη Βόμβα Νετρονιών .. .και άντε να απαλλαγείς από αυτή ... 

Η Βλακεία είναι Ακατανίκητη !!!'




Χριστούγεννα ,Χριστούγεννα ευτυχισμένα........
Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα, μαλλιά, άτομα που κάθονται και πανωφόρια
113
70 σχόλια
Μου αρέσει!
Σχόλιο

70 σχόλια

  • Ultra Usagyuuun, αυτοκόλλητο A grinning and blushing bunny wearing a light pink dress with a dark pink bow waves a wand with a heart on the tip. Hearts come out of the wand and there's a halo above the bunny's head.
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
  • βουλα κοσμημα
    🔔🎁ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ 💕🎁✨💝
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
    Ο χρήστης Ελευθερια Πουλη απάντησε
     
    1 απάντηση
  • Eudokia Chloptsidou
    Η ευτυχία αντανακλά στα πρόσωπα σας.
    Σας εύχομαι ολόψυχα χρόνια πολλά με υγεία κ αγάπη.
    Και μια όμορφη χρονιά λαμπερές μου
    Διακοπή GIF
    GIF
    GIPHY
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
    Ο χρήστης Ελευθερια Πουλη απάντησε
     
    1 απάντηση
  • Γιωργος Πουλης
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣΟΥ
    Προβολή GIF
    Tenor
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
    Ο χρήστης Ελευθερια Πουλη απάντησε
     
    1 απάντηση
  • Μαρια Φραγκατου
    Χρόνια πολλά Ελευθερία να τις χαίρεσαι τις κόρες σου και τη μπεμπουλα!!!!
    Προβολή GIF
    GIPHY
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
    Ο χρήστης Ελευθερια Πουλη απάντησε
     
    1 απάντηση
  • Tonton Friends Returns, αυτοκόλλητο Curious yellow chick with rosy cheeks tilting its head to the left with question marks appearing above.
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
  • Avatar smiling with heart eyes
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
  • ΕΛΕΝΑ Δ. ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ
    Μικρή Πριγκίπισσα σε περιμένω στο Παρίσι🎄🎄🎄Πελώρια αγκαλιά σε όλους σας🎀🎀🎀🎏🎏🎏🎀🎀🎀
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
    Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ Δ. ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ απάντησε
     
    11 απαντήσεις
  • ζωη μονδανου
    Χρονια Πολλα και καλη Χρονια !!!!!!
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
    Ο χρήστης Ελευθερια Πουλη απάντησε
     
    1 απάντηση
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
  • Χαρά Χαϊμάνη
    Σας ευχομαι ολοψυχα να'στε ευλογημενοι 🌹💋🌹💋🌹💋
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
    Ο χρήστης Ελευθερια Πουλη απάντησε
     
    1 απάντηση
  • Froso Loukatou
    Σαν πίνακας ζωγραφικής είστε χρόνια πολλά καλά με υγεία😍😍
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
    Ο χρήστης Ελευθερια Πουλη απάντησε
     
    1 απάντηση
  • Barbara Bekatorou
    Χρόνια Πολλά με Υγεία..!
    Διακοπή GIF
    Happy Birthday Love GIF by Slanted Studios
    GIPHY
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
    Ο χρήστης Ελευθερια Πουλη απάντησε
     
    1 απάντηση
  • Σπίτι για τις γιορτές, αυτοκόλλητο Bear with text ugh family
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
  • Μαρια Γρυλλη
    Τι όμορφη φωτογραφία!!!
    Να είστε καλά!!!💖
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
    Ο χρήστης Ελευθερια Πουλη απάντησε
     
    2 απαντήσεις
  • Σπίτι για τις γιορτές, αυτοκόλλητο Mouse with present and text merry christmas
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
  • Διακοπή GIF
    Το GIF μπορεί να περιλαμβάνει Milk And Mocha, hug, cute, kawaii και love
    Tenor
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
    Ο χρήστης Ελευθερια Πουλη απάντησε
     
    1 απάντηση
  • Rena Santou
    Χρόνια Πολλά με πολύ όμορφες ευτυχισμένες στιγμές !!!🥰
    Επιστροφή στα θρανία, αυτοκόλλητο Gold stars
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
    Ο χρήστης Ελευθερια Πουλη απάντησε
     
    1 απάντηση
  • Αναστασιος Χατζοπουλος
    Χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη!!!! Να σάς ζήσει η πριγκίπισσα!!!!
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
    Ο χρήστης Ελευθερια Πουλη απάντησε
     
    1 απάντηση
  • Δωρα Λατσα
    Χρονια πολλα με υγεια σπυρος δωρα,,,,,
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
    Ο χρήστης Ελευθερια Πουλη απάντησε
     
    1 απάντηση
  • Ευη Πλεξιδα
    Χρόνια πολλά!!!
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
    Ο χρήστης Ελευθερια Πουλη απάντησε
     
    1 απάντηση
  • ελενη μπουρικα
    Κουκλιτσες
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
    Ο χρήστης Ελευθερια Πουλη απάντησε
     
    1 απάντηση
  • Προβολή GIF
    GIPHY
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
  • Marianthi Tzamargia
    Χρόνια πολλά γεμάτα από χαμόγελα πάντα
    Stories Stickers in Feed, αυτοκόλλητο a red heart wrapped in blue, yellow and pink christmas lights
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
    Ο χρήστης Ελευθερια Πουλη απάντησε
     
    1 απάντηση
  • Tonton Friends Returns, αυτοκόλλητο Bunny holding blue pompoms, yellow chick holding orange and green glowsticks. Both cheering and bouncing left and right.
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
    Ο χρήστης Ελευθερια Πουλη απάντησε
     
    1 απάντηση
  • Dimitra Menegatou
    Τι υπέροχη φωτογραφία!!Να είστε πάντα ευτυχισμένες φίλη μου και να χαμογελάτε πάντα από ευτυχία!!!
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
    Ο χρήστης Ελευθερια Πουλη απάντησε
     
    1 απάντηση
  • Usagyuuun, αυτοκόλλητο Love, rabbit blowing hearts
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
  • Avatar smiling with heart eyes
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
  • Επιστροφή στα θρανία, αυτοκόλλητο Gold stars
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
  • Stories Stickers in Feed, αυτοκόλλητο a red heart wrapped in blue, yellow and pink christmas lights
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
  • Katia Augustatou
    Nα είναι πάντα χαρούμενο!!
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 εβδ.
    Ο χρήστης Ελευθερια Πουλη απάντησε
     
    1 απάντηση
  • Catherine Richard
    Καλή χρόνια με υγεία και χαρά !!!!
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 50 εβδ.
    Ο χρήστης Ελευθερια Πουλη απάντησε
     
    1 απάντηση
  • Προβολή GIF
    GIPHY
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 50 εβδ.
  • Dimitris S. Valatsos
    2020 ?
    Κωρονοιό δεν έχει στο Φτωχικό σας και κρατάτε και Μωρό ???… 
    Δείτε περισσότερα
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 7 ώρ.
    • Ελευθερια Πουλη
      Dimitris S. Valatsos Σας βάλαμε χωροφύλακα στο φτωχικό μας και δεν το θυμόμαστε;
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 5 ώρ.
    • Dimitris S. Valatsos
      Ελευθερια Πουλη Ναι βέβαια ... απλά είστε τόσο Κομπλεξικά Εγωίστρια και δεν το θυμάστε ...
      Έχετε στο Μυαλό σας ( Χαχχαα το Ποιο ? ) ότι δεν πάει ο Κόβιντ εκεί που πάω εγώ ... Άρα δε νχρειάζεται να είμαι μέσα στο σπίτι σας για να γίνεται η Διασπορά ...
      Απλά ρώτησα ( ερώτηση ... ) γιατί είστε σφιχταγγαλιασμένοι στην εποχή του Κόβιντ ???
      Δεν ξέρετε ότι κολλάει στον Συνωστισμό ???
      Γι αυτό απαγορεύονται και οι Παρτούζες !!!
      Έπρεπε να τα πω έτσι για να με Μπλοκάρετε ε ?
      Μη με ειρωνεύεστε λοιπόν ... γιατί μπορώ και πιο Κυνικά και Ειρωνικά κι εγώ να απαντήσω !!!
      Κάντε μου τώρα το Μπλοκ !
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 4 λ.
      • Τροποποιήθηκε
  • Διακοπή GIF
    GIF
    GIPHY
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 4 ώρ.
  • Stauroula Anastasiou
    Είστε κι οι 4 υπέροχες
    Προβολή GIF
    GIPHY
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ώρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: