********* ********************** DSV Blog: Κορίτσια ... όταν μας λέτε " Χαχαχαχα...οκ.... τώρα στείλε μου μια φωτό σου να ξέρω και με ποιον μιλώ.... " εμείς καταλαβαίνουμε "Στείλε τώρα και μια φωτό να δω αν σου στηθώ στα 4 ... Και επειδή αυτό μπορεί να γίνει αύριο ... στείλε να έχω μία να το παίξω γιατί θέλω να σε Φαντασιώνομαι Καυλάρα μου !!! Ναι έτσι ... Αλήθεια !!!

Σάββατο, Δεκεμβρίου 11, 2021

Κορίτσια ... όταν μας λέτε " Χαχαχαχα...οκ.... τώρα στείλε μου μια φωτό σου να ξέρω και με ποιον μιλώ.... " εμείς καταλαβαίνουμε "Στείλε τώρα και μια φωτό να δω αν σου στηθώ στα 4 ... Και επειδή αυτό μπορεί να γίνει αύριο ... στείλε να έχω μία να το παίξω γιατί θέλω να σε Φαντασιώνομαι Καυλάρα μου !!! Ναι έτσι ... Αλήθεια !!!

 





Vaso 

1:33 μ.μ.

Σ Ευχαριστώ Βάσω ... 

Καλά Χριστούγεννα να χουμε ... και να φύγει αυτή η Κατάρα από πάνω μας ... Επιτέλους ... 

https://dsvsval.blogspot.com/2021/12/blog-post_7.html

Enter

Vaso

Να είσαι καλά φίλε μου καλές γιορτές με υγεία για όλους μας

Enter

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10213548630863653&set=pob.1638711640

Αυτή η κοπέλα ???

Κόρη σου ???

Enter

Μπερδεύτηκα.

Enter

Vaso

Φυσικά αυτή είναι η Νάντια μου η μονάκριβη μου, καθηγήτρια Πανεπιστημίου στο Εδιμβούργο Σκωτίας

Enter

πω πω πω η Μάνα !

Αμάν δεν παίζεστε ... 

Δεν χρειαζόταν το Καθηγήτρια στο Πανε.... 

Αυτά δεν τα λέμε ... 

Κι εγώ είμαι Αλλά δεν το λέω.

Enter

Vaso

Μόλις το ειπες

Enter

λλά όταν έπρεπε.

Enter

Vaso

Οι άνθρωποι είμαστε συνάρτηση του ότι κάνουμε πιστεύω

Enter

ΝΑι αλλά οι ταμπέλες απλώς υπάρχουν για να κατευθύνουν ... 

Μπορεί όμως και σε Βούρκο.

Δεν είναι πάντα καλές οι Ταμπέλες.

Enter

Vaso

Αλλά ναι η Ελληνίδα μάνα.... έχει να κάνει

Enter

Ξέρω Καθ. Παν .Καθίκια και Ανώμαλους.





Enter

Ε ναι.

Enter

Δεν σε μέμφομαι.

Enter

Απλά έκανα Νύξη για να πω για την Ελληνίδ αΜάνα ...

Enter

που την έχω καταχεριάσει στο Μπλογκ ... 100 φορές.

Enter

😉

Enter

Απλά ...

Enter

Vaso

Κοίτα έπεσες στην περίπτωση....η κόρη μου σπούδασε εμφυλη βία....η ίδια δεν δέχεται ούτε τίτλους ούτε περγαμηνές.... απλά είναι ένα παιδί που γεννήθηκε να προσφέρει στον συνάνθρωπο..... αλλά εγώ σαν μαμά οκ

Enter

μπ΄ήκα στο προφίλ σου ...

Enter

και βλέπω μετά μια κοοπέλα ...

Enter

και σκέφτηκα ... Μα που μπήκα ???

Enter

χααχαχα

Enter

Εντάξει ... Και λίγα είπες.

Enter

Να την Προσέχεις.

Enter

Αν και αυτή μάλλομ θα σε Προσέχει.

Enter

Είναι πιο Κουλ.

Enter

Vaso

Χαχαχαχα... ακριβώς όπως το θέτεις

Enter

Ε μα .. 

Φαίνεται στ;α Πρόσωπά σας !

Enter

Χυμώδεις όμως και οι 2 ... 

Μην πάτε μαζί στα Μπαρ ... Θα χωρίσεις ( Αν ... είσαι ... )

Enter

😉

Enter

Vaso


Καλά τώρα μάλιστα.....εγώ κι η κόρη μου είμαστε μαλωμενες με τα μπάρ....αστα

Enter

Μωρέ Μπράβο ... 

Που έπεσα ?

Enter

Στον Αφρό κατευθείαν ???

Enter

Φτου Φτου !

Enter

Vaso

Χαχαχαχα

Enter

Είμαι Σαββατογεννημένος.

Enter

Vaso

Τα βαρέθηκα χρόνια μέσα από την δουλειά...κι εγώ Σαββατογεννημένες είμαι σύμπτωση

Enter

Οκ τότε ...

Enter

ΑΝ είσαι Ελεύθερη ...

Enter

Απλά πες ότι είσαι Δίδυμος ...

Enter

έτσι θα μπορώ να το αντιμετωπίσω.

Enter

😉

Enter

Vaso

Λυπάμαι αλλά είμαι Σκορπίνα

Enter

Όχι ρε Πούστηηηη...

Enter

Πες ότι είσαι ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΗ !

Enter

Vaso

Τι σημαίνει δέσμευση?





Enter

Ε τώρα μην .... Κατάλαβες τι εννοώ...

Enter

Αρα ςείσαι.

Enter

Αρα εντάξει.

Enter

Θα το αντέξω.

Enter

ΚΑΡΚΙΝΟΣ !!!

Enter

Πρόσεχε.

Enter

Vaso

Ήμουν παντρεμένη.... τώρα όχι έχω χωρίσει τα τελευταία χρόνια

Enter

Ναι αλλά κάτι παίζεται.

Enter

Το μυρίζω.

Enter





Vaso

Δεν χρειάζεται να το πάω πλαγίως... φυσικά έχω έναν άνθρωπο στην ζωή μου υπέροχο

Enter

Εμ ... είδες ???

Δεν το λες πλαγίως δεν το λές και ευθέως όμως ... 

Δεν το λες στο Στάτους ... λες χωρισμένη ... ε ... Αν δεν ήμουν Ερευνητής ... δεν θα το καταλάβαινα.

Enter

Εντάξει Ησύχασα.

Enter

Vaso

Στο στάτους για την ακρίβεια δεν γράφω απολύτως τίποτα

Enter

Αυτό λέω.

Enter

Vaso

Ποιος νοιάζεται για τη δική μου ζωή?

Enter

.. δεν το συνεχίζω ... 

Καταντάει Ρητορικό ... και τσάμπα θα με πονέσουν και τα Δαχτυλάκια μου !

Αν ήμουν η Κόρση σου δλδ ... αλλά δεν ήμουν κόρη σου ... 

θα νοιαζόμουν ?

Enter


Αστο ...

Enter


Μπλεχτήκαμε.

Enter

Vaso

Χαχαχαχα...οκ.... τώρα στείλε μου μια φωτό σου να ξέρω και με ποιον μιλώ.... αρκετά ασχοληθηκαμε με μενα

Enter


Αααα είπες την λέξη - φράση κλειδί ... 


Αλλά δεν θα απαντήσω και δεν θα κάνω τίποτα για να μην τσαντιστώ ... 


Αν έστελνα και από ,ία φωτό σε όσες βαριούνται να κάνουν 2 - 3 κλικ .. τώρα θα ήμουν Ζόμπι !

Enter


Καλή Χρονιά !

Enter

Έχετε μπλοκάρει τα μηνύματα και τις κλήσεις από το λογαριασμό Facebook του χρήστη Vaso 

ΣΤΑΔΙΑΛΑΑ ΜΕ ΤΙΣ ΒΛΑΜΜΕΝΕΣ ΟΛΕΣ ... ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ... ΚΑΙ ΞΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΕΙΤΟΡΊΔΑ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΕΚΚΡΑΓΕΙ !!! 

Μείνε τώρα με το Δάχτυλο στο Χέρι !!! 




Δεν υπάρχουν σχόλια: