********* ********************** DSV Blog: Δεν θα μου κάνει Μπούλινγκ Κανένας και ΚΑΜΙΑ ιδίως ... αν θεωρώ τον όρο Γυναικοκτονία Αδόκιμο. Θα γράφω στο Μπλογκ μου και στον Τοίχο μου ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ !!! Το Υποσχέθηκα ... και γίνεται Πράξη !!! Αργά και Βασανιστικά !!! Η Ασχήμια και Π@υτανιά από μένα θα διαγράφεται με την Πένα μου !!!

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 10, 2021

Δεν θα μου κάνει Μπούλινγκ Κανένας και ΚΑΜΙΑ ιδίως ... αν θεωρώ τον όρο Γυναικοκτονία Αδόκιμο. Θα γράφω στο Μπλογκ μου και στον Τοίχο μου ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ !!! Το Υποσχέθηκα ... και γίνεται Πράξη !!! Αργά και Βασανιστικά !!! Η Ασχήμια και Π@υτανιά από μένα θα διαγράφεται με την Πένα μου !!!

 



Μέχρι τώρα λέγαμε Ανθρωποκτονία ... για όλους τους Ανθρώπους ... Η Γυναικοκτονία αναιρεί την Ανθρωποκτονία ???
Αν είναι να πούμε να την βάλουν στο Επίσημο λεξικό μας γιατί σαν λέξη δεν υπάρχει πουθενά ...

Χωρίζουμε δλδ τους Ανθρώπους σε Γυναίκες και άντρες ? Όπως Αμπόλιαστους και Μπολιασμένους ??? Με παιδιά ή χωρίς ??? Των 700 ευρώ ( Ο Ευαγγελάτος το ξεκίνησε ) ... ή όχι ? Πάνε οι Άνθρωποι ? Διαχωρίστηκαν κι εκεί ???

Η Γυναίκα π.χ. δεν είναι Άνθρωπος γι αυτό λένε Γυναικοκτονία ??? ή μήπως είναι Ανώτερη από των Άνθρωπο και της δώσανε το ρόλο ? Ανδροκτονία υπάρχει ? Αν όχι γιατί ? Δεν είναι κάτι το Αντίστοιχο ???

Απλά είναι στην Φύση των Ατόμων και όχι των Ανθρώπων να κάνουν Διακρίσεις ... Ο Άνθρωπος δεν κάνει ποτέ ... Το Άτομο ναι ...

Κι εγώ παλεύω τόσα χρόνια να φύγω από το άτομο ... και να πάω στο Άνθρωπος !!!

Δεν διαχωρίζω λοιπόν και λέω ΑΝΘΩΠΟΚΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ...

Απλά για να το ξέρουν οι γυναίκες .. γιατί μία που είμασταν ας πούμε φίλοι για χρόνια και είχαμε βρεθεί από κοντά και και και ... με μπλόκαρε αφού είπε ... Α γαμήσου Βαλατσέ όταν Διαφώνισα με τον Ρατσιστικό αυτόν Διαχωρισμό !!!

Πρόλαβα και της είπα κι εγώ Α γ@μήσουν και όπως της Υποσχέθηκα δεν θα το ξεχάσω ... και θα την σφάζω σιγά σιγά με την Πένα μου ! Και μόνο !!!

Be a Human, not a Gender !!! 

My Fuckin Ungly Beachhh... KatsWoman ... !!! 

 

 



Δεν υπάρχουν σχόλια: