********* ********************** DSV Blog: Αφού γι αυτό ζεις και όλη την μέρα φωτογραφίζεσαι ... Όσα πιο πολλά Λάικ .. τόσο πιο πολύ το χέρι στην Κλ.... ΜΟΝΟ έτσι μπορείς να καυλώνεις ... !!!

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 09, 2021

Αφού γι αυτό ζεις και όλη την μέρα φωτογραφίζεσαι ... Όσα πιο πολλά Λάικ .. τόσο πιο πολύ το χέρι στην Κλ.... ΜΟΝΟ έτσι μπορείς να καυλώνεις ... !!!

 



Χμμμ για να μην αναρωτιέστε ... τα έσβησα γιατί είδα ότι δεν μπαίνετε στο Μέσεντζερ και επειδή μετάνιωσα γι αυτά που έγραφα.


Και ακύρωσα και το αίτημά μου !


Καλή Εβδομάδα.

5:15 μ.μ.

Anna

Μπορεις να διαγράψεις τις φωτο μου που εκανες κοινοποίηση;

Μπορείτε τώρα να καλείτε ο ένας τον άλλο και να βλέπετε πληροφορίες, όπως η Ενεργή κατάσταση, και πότε διαβάσατε τα μηνύματα.

Anna

Ποιος ο λόγος για αυτες τις δημοσιεύσεις και Αυτα που γραφεις για εμενα;;;;


Κάνω 100άδες κοινοποιήσεις κάθε μέρα ... Αν μου ζητούσε ο καθένας να τις σβήσω ... δεν θα έκανα τίποτα άλλο ... και έχω πολλή δουλειά για να έχω τόσο κενό χρόνο.


Αν και ούτε θα έπρεπε να απαντήσω καν ... όπως κάνατε κι εσείς στο μνμ μου ...


Αφού δεν μιλάτε στο Μεσσεντζερ ... γιατί κάνατε τον κόπο τώρα ?


Οι κοινοποιήσεις δλδ είναι τόσο σοβαρό ?


Αφού τις έχετε χύμα και μπορεί ο Καθένας να κάνει κοινοποίσηση με ένα κουμπί.


Αυτό έκανα κι εγώ.'

Anna

Είναι κάτι το οποίο δεν μου αρεσει να γινετε

Anna

Έχω αρκετα αιτήματα φιλίας και μηνύματα και δεν έχω τον χρονο να τα βλεπω ολα


Λυπάμαι πολύ ... Εγώ νόμιζα το αντίθετο.

Anna

Δεν έχω προβλημα να μου κανεις λαικ ή σχολια

Anna

Απλός θα ηθελα να διαγράψεις τις φωτο μου από το προφιλ σου


Δυστυχώς δεν μπορείτε να κάνετε ΟΤΙ θέλετε εσει΄ς .. Έχω κι εγώ το δικό μου σκεπτικό.

Anna

Μα είναι οι δικές μου φωτογραφίες και μόλις σας ενημέρωσα πως δεν μου αρεσει αυτο το πραγμα

Anna

Ούτε εσεις μπορείτε να λετε τετοια πραγματα εφόσον δεν με γνωρίζετε

Anna

Για αυτο και σας εστειλα μηνυμα να σας ζητήσω να τις σβήσετε


Κοιτάξτε ...


Φαίνετε ότι είστε κυρία ευγενική ...

Anna

Σε Ευχαριστώ πολύ


και στην ευγένεια εγώ δείχνω σεβασμό.

Αλλά ...


είναι το θέμα κάπως δύσκολο να το εξηγήσω ...


αλλά ...


υπάρχει ΕΝΑΣ πανεύκολος τρόπος ...

Anna

Για αυτό έστειλα μήνυμα διότι πιστευω πως κάθε λογικος άνθρωπος θα ηταν ευκολο να διαγράψει κατι που δεν μου αρεσει


για να σβηστούν με την μία οι φωτό.


Απλώς δεν το γνωρίζετε.

Anna

Τι εννοείτε;


Κακώς τότε βάζετε φωτό αφού δεν μπορείτε να οχυρωθείτε από τέτοιυς σαν και μένα που κάνουν κοινοποιήσεις.


Λοιπόν ...


θα σας τον πω ...


για να γίνει σε λίγα δευτερόλεπτα.


ΑΝ ΜΕ ΜΠΛΟΚΑΡΕΤΕ ... ΣΒΗΝΩΝΤΕ ΟΛΑ ΜΕ ΜΙΑΣ !

Anna

Δεν έχει τύχει να μου κάνουν κοινοποιήσεις


Γιατί δεν γνωρίζουν.


Εγώ είμαι Καθηγητής Πληροφορικής.


Και ξέρω.

Anna

Επειδή ηθελα να αποφύγω αυτο το πραγμα το να σας μπλοκαρω δηλαδή.. για αυτο σας εστειλα μηνυμα να τις κατεβάσετε


Θα αναγκαστούμε να Μπλοκαριστούμε Δυστυχώς.


Δεν μπορουμε να τα χουμε όλα.


Αλλωστε θα απαλλαχτείτε και από μένα που έκανα αυτή την κακή πράξη ( κατά την γνώμη σας )


Θα μου είναι και μένα δύσκολο να μην έχω να βλέπω τις Σέξυ φωτό σας ... μην νομίζετε.


Αλλά δεν έχετε το δικαίωμα να στερείτα από κάποιον να βάζει και στον τοίχο του Όμορφες φωτό !


Η Ομορφιά θα σώσει τον Κόσμο λένε ... και μας κάνει να αισθανόμαστε Όμορφα.


Φαίνεστε καλή Κοπέλα όντως ... και βλέπω ότι σας προβληματίζει ε ?


Έχω στείλει και αίτημα ... και σκέφτηκα ... Ακόμα να με μπλοκάρει ??? Λες να μου κάνει και αποδοχή στο αίτημα ?


Πάω να το αποσύρω.... Σόρρυ !


Ααα κάτι που ξεχάσατε...


ΔΕΝ μπορώ να κάνω Λάικ ούτε σχόλιο ...


Μόνο Κοινοποίηση με άφηνε γι αυτό και έκανα.


Ξέχασα να σας το πω.

Anna

Τα έσβησες??

Anna

Anna 

Ολα


Αααα θα τσακωθούμε δεν γίνεται ... 


Αν δεν βλέπετε τι γράφω λυπάμαι θα σταματήσω να γράφω.


Είπαμε θα κάνετε ένα Μπλοκ και θα σβηστούν όλα !


Τελικά ξέρετε τι νομίζω ???


Ότι δεν θέλετε να με Μπλοκάρετε ... 


https://www.facebook.com/photo/?fbid=3092100651017769&set=a.1526260927601757 


Ουάου.... !!!


Σας αρέσει που ξέρετε ότι σας θαυμάζω ... και πιο ... !!!


Και δεν θέλετε να το χάσετε ...


Σας φτιάχνει κι εσάς !

Και μέχρι εδώ Άντεξε για να μην Ανγκαστεί και Παραδεχτεί ότι βάζει φωτό ΜΟΝΟ για να παίρνει Λάικ και Σχόλια γιατί έτσι Υγραίνεται !!! 

Άλλωστε το είπε και η Ίδια !!! " Δεν έχω προβλημα να μου κανεις λαικ ή σχολια"


Να έχεις Πρόβλημα ??? Αφού γι αυτό ζεις και όλη την μέρα φωτογραφίζεσαι ... 

Όσα πιο πολλά Λάικ .. τόσο πιο πολύ το χέρι στην Κλειτορίδα ... 

ΜΟΝΟ έτσι μπορείς να καυλώνεις ... γιατί δεν θέλεις να το Παραδεχτείς !!! 


Δεν υπάρχουν σχόλια: