********* ********************** DSV Blog: Αφού είμαστε χώρα γερόντων ... αυτούς θα ψηφίζουν και αυτοί έτσι θα μας Γ@μάνε !!!

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 08, 2021

Αφού είμαστε χώρα γερόντων ... αυτούς θα ψηφίζουν και αυτοί έτσι θα μας Γ@μάνε !!!



Microsoft 1978. Τα "Κλεφτρόνια του Τζομπs" ( όπως έλεγε ο ίδιος )

.Πάνω και Κάτω Αριστερά !!! Εκείνο το Φλωρομουτράκι που ήταν στην Γωνία της φωτό πως κατάφερε να γίνει το πιο πλούσιο που βγαίνει όπου και όποτε θέλει. Εγώ από μόνος μου του χω δώσει πάνω από 100.000 ευρώ στα 51 μου χρόνια... Τι είχε δλδ αυτό το φλωράκι και έγινε ο Νο 1 Πλούσιος ? Εύκολη η Απάντηση ... πιστεύω ! ( Εγώ ξέρω γιατί είμαι της Πληροφορικής ... ΕΣΫ ??? Θα θελα να Σχολιάσετε κα΄τω στα σχόλια αν έχετε Οποιαδήποτε Ιδέα ... για Οτιδήποτε ) και ξανακάνω το Ερώτημα 

Τι είχε αυτό το Ξανθομπαμπουράκι και έχεις Δις και εγώ δεν έχω Δύο Κατοστάρικα ??? Περιμένω Σχόλια !!!


Και ρωτάω ...

Ακόμα ένας 46χρονος Εμβολιασμένος Νεκρός ... Πίστεψαν τα Βοθροκάναλα ... ότι με τα μπόλια είναι όλα εντάξει ... και ότι είναι Άτρωτοι ... και τους καταστρέψανε ... ΠΩΣ μπορούμε τώρα εμείς η Μειονότητα να τους πείσουμε ότι το εμ...λιο Σκοτώνει αν δεν το χειριστείς Σωστά ???

Μιλούσα χθες με κάποιον Μπολιασμένο ... και μου λεγε "Πήγαινε ... κάνε και την 3η δ@ση... μην το Αργείς ... Θα σωθείς ... Εγώ Αρρώστησ@ ήδη 2 φορές και άσχημα" ... Τι να του πεις αυτουνού και είναι και Φίλος Αρκετά κοντά ... Αντί να έχει καταλάβει τι γίνεται με τα μπόλια ... να μου λέει .... Κάντο κι εσύ να Σωθούμε !!!

Πόσοι πρέπει να πεθαίνουμε γμτ για να το Κ@ταλάβουμε ... Αφού χωρίς μπόλι είχαμε 10 νεκρούς ... και τώρα με 3 μπόλια και έχουμε 100 ... δεν είναι ξεκάθαρο ??? Δλδ τι πρέπει να γίνει για να κάνετε Αριθμητική 3ης Δημοτικού ???Ποιος να του πει ότι η Αύξηση των Θανάτων είναι από τα Μπόλια και από την Έλλειψη προσωπικού λόγω Αναστολής Εργασίας ... και όχι απ το Αμμπόλιασμα ... ? Όταν θα έρθει ο Καιρός του Ζυγίσματος θα τα βρούμε όλα ... αλλά μέχρι τότε θα έχουμε 20000 νεκρούς και ο΄χι μόνο θα είμαστε στην ΚΟΡΥΦΗ στους Θανάτους ... αλλά και με διαφορά από ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟ.

Δεν βλέπεις ρε Μπάρμπα .. ότι είσαι Φούσκας και πίνεις 2 τραμιτζάνες την μέρα τσίπουρο και δεν σου φτάνει ... και έχεις ζάχαρο ... και τριγλ... και και και το συκώτι σου είναι για πέταμα ? Αρα γιατί δεν προσέχεις ? Νομίζεις ότι επειδή έκανες 2 - 3 ζαχαρόνερα αυτά θα σε σώσουν ?
Ναι ... έτσι νόμιζες ... και σε ηλικία μόλις 46 ετών ... σώθηκες λίγο μετά κάνεις το JJ ... και τεζάρεις χωρίς να είσαι άρρωστος από κάτι άλλο εκείνη την στιγμή ??? Πως να το κάνουμε πίσφουλι χωρίς φωνές όταν από το πρωί μέχρι το βράδυ διαβάζει συνέχεια τέτοια ...


"Το 40% του γενικού πληθυσμού παραμένει ανεμβολίαστο στη χώρα μας, γεγονός που επιτρέπει στον κορωνοϊό να κυκλοφορεί ευρέως και να ευθύνεται για εκατοντάδες εισαγωγές ασθενών με λοίμωξη Covid-19 στα νοσοκομεία. Η χαμηλή εμβολιαστική κάλυψη συσχετίζεται από τους ειδικούς με τα αυξημένα περιστατικά κορωνοϊού, τις νοσηλείες και τους θανάτους που τελικά καταγράφονται στις διάφορες περιοχές της χώρας."


Άντε και τον Πατέρα μου και την Μάνα μου τους έβαζα κάτω και τους εξηγούσα ... τους άλλους πως ? Αν και η Μάνα μου αλλά ιδίως ο Πατέρας μου έκανε μια γκάφα Ολκής και με δέσανε σε 3 τράπεζες για τον Βλάκα Αμιψιό που ήθελε 3 Δάνεια για να γίνει Πλούσιος στην Πλάτη του Ετοιμοθάνατου Πατέρα μου, πριν Πεθάνει και ακόμα πληρώνω και δεν φτάνω ! Δυστυχώς Πληρώνουμε με την Ζωή μας τα Σφάλματα των Σκουριασμένων Μυαλών !  

 Αφού είμαστε χώρα γερόντων ... αυτούς θα ψηφίζουν και αυτοί έτσι θα μας Γ@μάνε !!! 


Δεν υπάρχουν σχόλια: