********* ********************** DSV Blog: Έχετε κάψει κόσμο στις Εντατικές και στα Νοσοκομεία και εσείς φωτογραφίζεστε !!! Αφού δεν κοιμάστε ΛΕΤΕ τάχα μου .. πότε προλαβαίνετε και κάνετε όλα αυτά τα γούστα και τις Φωτό ???

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 06, 2021

Έχετε κάψει κόσμο στις Εντατικές και στα Νοσοκομεία και εσείς φωτογραφίζεστε !!! Αφού δεν κοιμάστε ΛΕΤΕ τάχα μου .. πότε προλαβαίνετε και κάνετε όλα αυτά τα γούστα και τις Φωτό ???


 

Η παλιά Συμμαθήτρια ( δεν μου το επιβεβαίωσε ακόμα ) που έβγαινε απ το παράθυρο να μας φωνάξει μη και μας κάνει Ντα ο Καθηγητής ... τελικά πέρασε στη Νοσηλευτική από ότι βλέπω ... αλλά από εντελώς Ντροπαλή τότε ... τώρα όλο Σέλφι να διαφημίζει την ζωή της την Επιτυχημένη ...Αλλά το Add το χει Μπλοκαρισμένο για να μην κάνει όποιος κι όποιος ...

Με ανακάλυψε όμως πρώτη ... και δεν ξέρω πως ... αλλά μου κανε ένα μικρούτσικο λάικ ... για να μου δηλώσει την παρουσία της ... Έτσι κάνουν όλες οι Παντρεμένες που Απαγορεύεται να μιλάνε με Άλλους Άντρες ...Εγώ παλιά την Έλεγα Μυξοπαρθένα ... όταν με προκαλούσε και μας φώναζε μέσα από το τμήμα που μια φορά ήταν ΜΟΝΗ της ... για να μην την που οι καθηγητές Όχι τέλειο και Υπάκουο Κορίτσι ...

Αλλά η Μυξοπαρθένα παιδιά δεν αλλάζει ... Κάνει παιδιά ... Παντρεύεται ... γίνεται Νοσηλεύτρια ... αλλά πάντα μια Μυξοπαρθένα μένει ... που δειλά δειλά δείχνει τα βυζιά της μήπως και της μιλήσει κάποιος καημένος μελλοντικό θύμα της Απαγορευτικότητας της Μονογαμικής Βολιώτισσας ... !!!

Και κάνω Κοινοποίηση ... για να το δει ... και να το διαβάσει ... και ας μου κάνει κι αυτή μήνυση όπως όλες οι άλλες !!!Ξέρω ... θα βάλει τον Άντρα της τον ΜεγαλοΝοσοκόμο να βάλει τα Μέσα και τις Γνωριμίες που έχει βάλει παντού στο φβ ... να μας κάνει Ντα ! Δεν θα τολμήσει ούτε να μου μιλήσει ... ούτε να βάλει τον Άντρα της ... Απλά θα σκεφτεί να με μπλοκάρει για να μην φαίνεται ...Χμμμ αργά ... Τις έχω κατεβάσει ήδη στον δικό μου χώρο !

Έχετε κάψει κόσμο στις Εντατικές και στα Νοσοκομεία και εσείς φωτογραφίζεστε !!! Αφού δεν κοιμάστε ΛΕΤΕ τάχα μου .. πότε προλαβαίνετε και κάνετε όλα αυτά τα γούστα και τις Φωτό ???

Πάρτε τώρα την Οργή μου να χετε να Ορέγεστε !!!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: