********* ********************** DSV Blog: Και πως ... πανεύκολα Διώχνεις κάποια χμμμ όχι και έξυπνη με 100άδες φωτό .. Σέλφι ή Μη... Κατά την Γνώμη μου ... Προφίλ με 100άδες φωτό της Φάτσας του κατόχου ... σημαίνει Ανεγκεφαλιά ...

Τρίτη, Νοεμβρίου 21, 2023

Και πως ... πανεύκολα Διώχνεις κάποια χμμμ όχι και έξυπνη με 100άδες φωτό .. Σέλφι ή Μη... Κατά την Γνώμη μου ... Προφίλ με 100άδες φωτό της Φάτσας του κατόχου ... σημαίνει Ανεγκεφαλιά ...

Και όποια θέλει ας με διαγράψει ... ΝΑΙ ... οι 100άδες φωτό με την Φάτσα μας ... όσο και όμορφη να νομίζουμε ότι είναι ... είναι Ηλιθιότητα !!! 


Φ... Κονδ....

Δευ 11:55 μ.μ.

Στείλατε

Στείλατε

Ευχαριστώ Φ ...

Ωραίο Επίθετο ... Σε Προφυλλάσει και από τους Γύπες ...

Καληνύχτα ... !

Φ...

Φ... Κονδ....

Τι έχει το επίθετο.... καλησπέρα

Στείλατε

Μια χαρά είναι ... Αν δεν το κατάλαβες ... οκ. 😉 ... Να μην στο χαλάσω.

Φ...

Φ... Κονδ....

Έλα πες

Στείλατε

Κονδυλώματα μωρέ...Αστείο ήταν ... Το Ορκίζομαι.

Φ...

Φ... Κονδ....

Μμμμμμ χχαχα

Στείλατε

😉

9:05 π.μ.

Φ...

Φ... Κονδ....

??

Στείλατε

?

Φ...

Φ... Κονδ....

Τι έσβησες

Στείλατε

Χααα που το ξέρεις ???

Στείλατε

ή μάλλον ... θα το πω Γυναικεία ...

Φ...

Φ... Κονδ....

Χχαχα φαίνεται

Στείλατε

Τίποτα !!!

Φ...

Φ... Κονδ....

Χχαχα

Στείλατε

Δεν φαίνεται ... Έσβησα και τα 2.

Φ...

Φ... Κονδ....

Ε πώς τίποτα άρα;;;;

Στείλατε

Ψέμματα ρε ... Το τίποτα το γυναικείο είναι Αληθινό ???

Φ...

Φ... Κονδ....

Εξαρτάται

Στείλατε

χαχχαχαχαχαχχαχααα

Στείλατε

Στο Υπογράφω.

Στείλατε

ΠΟΤΕ !

Στείλατε

Αν πραγματικά είναι Τίποτα ... το λέτε με άλλο τρόπο.

Στείλατε

Το Τίποτα σημαίνει ... ΝΑΙ ρε μαλάκα έκανες κάτι .. αλλά θα σε αφήσω να σιγοψηθείς.

Στείλατε

Να με ρωτάς.

Στείλατε

Τα ξέρω χρόνια τώρα.

Φ...

Φ... Κονδ....

Έκανες εντατικά;;;; χχαχα

Στείλατε

Εεεε 53 χρόνια φούρναρης ...

 

Μπάζω .. Βγάζω ... Ξαναμπάζω ...

 

Όου Γεεεςς ( Γαμπρός απ το Λονδίνο )

Φ...

Φ... Κονδ....

Ωωω πολλά

Στείλατε

Αν με λες Παππού ... έμμεσα θα τα πάρω.

Στείλατε

Αλλά οκ ... Δεν με νοιάζει ...

 

Ποτέ δεν με ένοιαζε.

Φ...

Φ... Κονδ....

Δεν είσαι;;;;....άμεσα κιόλας..... χχαχα

Στείλατε

Α είμαι ε ?

 

Αφού το λες εσύ ... κάτι θα ξέρεις.

Στείλατε

Οκ.

Φ...

Φ... Κονδ....

Θα μου πεις τι έσβησες;;

Στείλατε

Δεν θυμάμαι ... Έχω γέρικη Μνήμη.

Φ...

Φ... Κονδ....

Θα σε βοηθήσω..... κάτι για Καρδίτσα ίσως;;;;

Στείλατε

Ααα οκ ...

 

Αρα το δες ...

 

¨ηταν να σου πω ότι έγραψα κάτι κατά λάθος ... Δλδ πήγαινε σε κάποιον άλλον ...

 

Αλλά αφού το δες οκ ... !

Στείλατε

Δεν το πόρλαβα.

Στείλατε

Αλλά μετά το Παππού ... ο Θεός με φώτισε και το έσβησα.

Φ...

Φ... Κονδ....

Λένε ψέματα οι παππούδες;

Στείλατε

Εννοείται ... Παραμύθια δεν λένε Συνέχεια ...

 

Ιδίως όταν τους λένε οι άλλοι-ες ... ΠΑΠΠΟΥ ΠΑΠΠΟΥ πες μου ένα παραμύθι.

Στείλατε

Άρα ?

Φ...

Φ... Κονδ....

Άρα...αφού ήταν για εμένα γτβτο εσβησεςς

Στείλατε

Γιατί το μετάνιωσα ...

Στείλατε

Ψιτ ... μη με προκαλείς ... Δεν μπορώ να λέω ψέματα ... και λέω πάντα την Αλήθεια.

Στείλατε

Αλλά η αλήθεια πολλές φορές δεν αρέσει.

Φ...

Φ... Κονδ....

Να την υποστηρίζει ς τότε

Στείλατε

Ακόμα δλδ και να μου να παππούς π.χ. δεν θα μου άρεσε να μου το πει κάποια ... που οκ .. δεν είναι 15 ...

 

Αλλά παππού ξέρω και 30αρη τσιγγάνο ...

 

Οπότε .. το δέχτηκα ... και μούγγα.

Στείλατε

Ποια την Αλήθεια ?

Στείλατε

Πόσο λίγο με ξέρεις.

Στείλατε

Προτιμώ να φανεί ότι λέω ψέματα παρά να πλακωθω΄στις Νυχιές ... και είναι και πρωί στην δουλειά ... και και και ... !

Στείλατε

Δλδ κάνεις διακοπες στο γράψιμο ... άρα πάει να πει ότι ασχολείσαι με κάτι άλλο ...

 

Ε .. κρίμα να σε απασχολώ κι εγώ από την δουλειά σου.

Στείλατε

Θα σε δει και ο Δ/ντής σου ... και θα το χω τύψεις.

Φ...

Φ... Κονδ....

Δούλευε ις ακόμη;;

Στείλατε

Α καλά ... οκ ...

 

Θες να πλακωθούμε ...

 

Ο Σόιμπλε πήγε την Σύνταξη στα 67 ...

 

Δεν είμαι 73 ... αν δεν το κατάλαβες ..

 

Αν και εμένα δεν με ενδιαφέρει ...

 

Έχω Δίκή μου δουλειά και .. οπότε δεν με ενδιαφέρουν όρια Ηλικίας και τέτοια.

Στείλατε

Αν δεν μου πεις την δική σου Ηλικία ... το κόβω εδώ.

Στείλατε

Αλήθεια λέω.

Φ...

Φ... Κονδ....

Δεν έχω θεμαυτην την γράφω κιόλας

Στείλατε

Ε γράψτην....

Φ...

Φ... Κονδ....

47!

Στείλατε

Γιατί ... να με παίζεις εκ του ασφαλούς .. μόνο εξυπνάδα δεν είναι...

Στείλατε

Οκ ... Ενεός.

 

Αν είσαι 47 και μου κάνεις αυτό το μέτριο χιούμορ.

Στείλατε

Ενεός και πάλι.

Φ...

Φ... Κονδ....

Δεν έχω τέτοια διαθεση

Στείλατε

Το κανες όμως ... Και ξέρεις ότι έναν Μεσήλικα ... ή το γαμάς στο δούλεμα για να φανεί ότι κάνεις Αστεία ... ή δεν λες τίποτα ...

 

Γιατί είσαι η πρώτη που με τολλάρει με την ηλικία μου ...

 

Συνήθως με περνάνε πολύ πιο μικρό ... λόγω γραφής.

Στείλατε

Μ αρέσει πολύ το χιούμορ και το πείραγμα ...

 

Αρκεί να είναι Καλοπροαίρετο ... και Έξυπνο.

 

Το δικό σου δεν κατάλαβα που έγερνε.

Στείλατε

Γι αυτό.

Στείλατε

Κάντο ή στα Όρια ... ή μην το κάνεις.

Στείλατε

Ιδίως αν είσαι 47 ... που και αυτό δεν ξέρω αν είναι αλήθεια... μόνο από τις 100άδες φωτό !

Φ...

Φ... Κονδ....

Αν δεν έσβησες το μνμ θα ήταν όλα αλλιώς.

Στείλατε

Ααα δλδ τα πήρες από το σβήσιμο ... και το είδες αλλιώς και με "έβρισες" !

Στείλατε

Ευτυχώς που το σβησα δλδ ... Γιατί αυτό είχα Εικάσει.

Στείλατε

Μια χαρά.

Στείλατε

Μη διακόπτεις από την εργασία σου ... δεν είναι σωστό.

Στείλατε

Έχω μεγάλη Οξυδέρκεια ... Αλήθεια ...

 

Καταλαβαίνω από τις φωτό πολλά.

Στείλατε

Είδα τις φωτό σου και το σβησα.

Στείλατε

Να λοιπόν.

Στείλατε

Γιατί δεν θες να μάθεις τι έγραφα ... αφού το είδες ... Αλλά ΓΙΑΤΙ το έσβησα.

Φ...

Φ... Κονδ....

Ότι τι δηλ από φωτογραφίες

Στείλατε

Ε να ... στο είπα.

Στείλατε

Δεν λέω τίποτα άλλο.

Στείλατε

Είδα ... και αποφάσισα.

Στείλατε

Αυτό.

Φ...

Φ... Κονδ....

Δεν το είδα

Στείλατε

Α να .. Πάρτο ότι είδα ότι είσαι πολύ μικρή κι εγώ Παππούς και σκέφτηκα ... Άντε ρε Σάψαλο ... σβήσε το μνμ.

Στείλατε

Και το σβησα.

Στείλατε

😉

Φ...

Φ... Κονδ....

Κ η Καρδίτσα;;;

Στείλατε

Μια Χαρά η Καρδίτσα ... Ο Κολλητός - Αδερφός μου ... είναι από Καρδίτσα ... Από ένα χωριό.

Στείλατε

Που πλημμύρισε κιόλας.

Φ...

Φ... Κονδ....

Εσύ που μένει ς

Στείλατε

Ααα να το δεις όπως το δα κι εγώ.

Φ...

Φ... Κονδ....

Την ηλικία την ρώτησες όμως..δεν την είδες;

Στείλατε

Ε ναι .. Γιατί ΔΕΝ με εδιαφέρουν οι Ηλικίες ... ΜΟΝΟ το Μυαλό.

Φ...

Φ... Κονδ....

Αυτές οι φωτό σου τι είναι

Στείλατε

Διάφορες φωτό που έβαλα κάποια στιγμή για κάποιο λόγο.

Φ...

Μάλιστα

Φ...

Δική σου καμία;

Φ...

Φ... Κονδ....

Αυτός δικές μου τι είπες κατάλαβες;

Στείλατε

Δικές μου υπάρχουν αλλά όχι συνεχόμενες.

 

Και από τις δικές σου κατάλαβα μόνο ότι είναι πολλές... Τίποτα άλλο.

Φ...

Φ... Κονδ....

Πόσο είσαι τελικά εσύ;

Στείλατε

Όσο Λέω Ακριβώς ... Είπαμε ... Δεν λέω Ψέμματα.

Στείλατε

Μέσα στις χιλιάδες φωτό ... έχω και την ταυτότητά μου.

Στείλατε

Και στο Μπλογκ μου.

Φ...

Φ... Κονδ....

Ε πόσο

Στείλατε

18/07/70

Φ...

Φ... Κονδ....

Μια χαρά

Στείλατε

Τι μια χαρά ? Παππούς είπες.

Φ...

Όχι βρε οκ ...

Φ...

Φ... Κονδ....

Η δουλειά ΣΟΥ;;;

Στείλατε

Ααα καλά ... αυτή δεν λέγεται.

 

ΚΑΙ γιατί δεν έχει καμία σημασία. Όπως και το Ε1 μου και το Ε9 μου.

Φ...

Δεν τα ζήτησα χχαχα αλλά..γτ δε λές.

Φ...

Φ... Κονδ....

.μμ αντίληψη..όχι κ της πρώτης νιότης.. χχαχα

Στείλατε

Δεν εχω ηλικία ... Μην το δοκιμάζεις θα χάσεις.

Στείλατε

Δεν πάω με την Ηλικία.

Φ...

Φ... Κονδ....

Ούτε δουλειά.. άνεργος γράφεις

Στείλατε

Αν δεις και κάπου που δεν θυμάμαι .. γράφω Κουασιμόδος.

Στείλατε

Σου είπα .. Γράφω πάντα Αλήθειες.

Φ...

Φ... Κονδ....

Τι δουλειά κάνει ς τότε

Στείλατε

Πάντως μέχρι τώρα έχω βγάλει πάνω από 100 ευρώ.

Στείλατε

Καλά δεν είναι ?

Στείλατε

Τι νόημα έχει το όνομα της δουλειάς ?

Στείλατε

Μπορει να πουλάω και όπλα ... και μπορεί γι αυτό να μην την λέω.

Φ...

Φ... Κονδ....

Όσοι το κάνουν αυτό...λένε καποιααλλη όμως

Στείλατε

Είπαμε ... και δεν το ξαναλέω.

Στείλατε

ΔΕν μπορω΄να λέω ψέματα.

Στείλατε

Μόνο να αποκρύπτω την αλήθεια... και αυτό με το ζόρι.

Φ...

Φ... Κονδ....

Χχαχα ναι ναι σίγουρα

Στείλατε

Οκ ... Καταλαβαίνω ... Γυναίκα και να με πιστέψει με την μία ... Πανδύσκολο...

Στείλατε

Πάντα είχα θέμα με αυτό.

Στείλατε

Αλλά δνε το αλλάζω.

Φ...

Φ... Κονδ....

Τι να φταίει τι

Στείλατε

Το Μυαλό και ΜΟΝΟ !

Φ...

Φ... Κονδ....

Επειδή... Λοιπόν..υπάρχει..κ καταλαβαίνει.. .... .

Στείλατε

https://dsvsval.blogspot.com/

 

DSV Blog

Στείλατε

Η Δουλειά μου.

Στείλατε

Όλοι έχουν μυαλό ... Ελάχιστοι καταλαβαίνουν.

Φ...

Φ... Κονδ....

.. επίσης

Στείλατε

Το επίσης που πήγαινε ?

 

Δεν ευχήθηκα κάτι !

Στείλατε

ή μήπως πήγαινε ότι είσαι κι εσύ Blogger...

Στείλατε

Δυσκολεύομαι να το πιστέψω.

10:40 π.μ.

Στείλατε

Χααα είδα το Delete ...

 

Είδες λοιπόν πως πάει ομαλά μία διαγραφή ?

 

Αλλά επειδή δεν το κανες καλά και μπορούμε ακόμα κι έτσι να βριζόμαστε ... πάω να το κάνω Ερμητικά Σωστά !

Στάλθηκε πριν από 2 λ.

Έχετε μπλοκάρει τα μηνύματα και τις κλήσεις από το λογαριασμό Facebook του χρήστη Φ... Κονδ....

Δεν μπορείτε να στέλνετε μηνύματα ή να καλείτε τον χρήστη σε αυτή τη συνομιλία και δεν θα λαμβάνετε μήνυματα και κλήσεις από αυτ

Δεν υπάρχουν σχόλια: