********* ********************** DSV Blog: Αυτό θα είναι το Χριστουγεννιάτικό μου δώρο ... για να βάλω μπρος ... για το Όνειρο ... γιατί όπως είπα και στο τέλος ... " Σήμερα .. πως γ@μήθηκε ο ΔΙΑΣ έτσι ρε γμτ ??? "

Δευτέρα, Νοεμβρίου 20, 2023

Αυτό θα είναι το Χριστουγεννιάτικό μου δώρο ... για να βάλω μπρος ... για το Όνειρο ... γιατί όπως είπα και στο τέλος ... " Σήμερα .. πως γ@μήθηκε ο ΔΙΑΣ έτσι ρε γμτ ??? "

 


Έτσι είχα κάνει και το 1994 ... που πήρα το 1ο μου 100άρι ... παπί ... 

Για πολύ καιρό κυκλοφορούσα ως πίσω αναβάτης στην Μηχανή ενός φίλου μου ... και αφού θα έπαιρνα που θα έπαιρνα Μηχανή ... και για να μην με γράψουν ( τότε δεν γράφανε για το πίσω άτομο ... ) ... να μην κρυώνω ... αλλά και να μην πάθω κάτι αν πέφταμε ... πήρα ένα 6μηνο τουλάχιστον πριν αγοράσω το όχημα ... 

Το φορούσα σχεδόν Καθημερινά ... αφού με τον Κολλητό μου βγαίναμε κάθε μέρα για καφέ ( Ααα ρε .. ωραίες εποχές ... Κάθε μέρα καφέ σήμαινε 200 και ευρώ σημερινά λεφτά ... για 2 άτομα ... Τις περισσότερες φορές πλήρωνε ο Καλοπληρωμένος κολλητός ... αλλά και πάλι ... Εγώ τότε 24 χρόνων ... του Βασικού μισθού ... με Ενοίκιο και ολους τους λογαριασμούς ... ΚΑΙ έπινα κάθε μέρα καφέ ... ΚΑΙ έβαζα στην άκρη λεφτά και πήρα μηχανάκι αξίας σημερινής γύρω στα 1300 ευρώ ... Θυμάμαι τότε 450.000 δρχ... δλδ ... κάνοντας την πράξη είδα ότι οι τιμές Παρέμειναν ακριβώς οι Ίδιες ... 

Τα ίδια με τότε ... ΜΟΝΟ που το Σούπερ Μάρκετ είχε κόστος το Μισό από σήμερα ... και κάναμε Ζωή ακόμα και με 800 ευρώ ( Αντίστοιχες  δραχμές τότε ) ... και είχαμε και Γκόμενα ... και κερνούσαμε την Γκόμενα ... και Ρούχα ... φουλ ... και γυμναστήριο ... και ταξίδια και ΟΛΑ ... 

Σήμερα .. πως γ@μήθηκε ο ΔΙΑΣ έτσι ρε γμτ ??? 


Δεν υπάρχουν σχόλια: