********* ********************** DSV Blog: Όταν το γ@μημένο Υποτυπώδες ίχνος Μυαλού με Αι Κιου Ραδικιού το έχετε για να βγάζετε ΜΟΝΟ Σέλφις ... το μόνο που καταφέρνετε είναι να είστε Τσουλάκια Ξεδιάντροπα !!!

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020

Όταν το γ@μημένο Υποτυπώδες ίχνος Μυαλού με Αι Κιου Ραδικιού το έχετε για να βγάζετε ΜΟΝΟ Σέλφις ... το μόνο που καταφέρνετε είναι να είστε Τσουλάκια Ξεδιάντροπα !!!


Σταυρούλα είδα ότι ασχολείσαι με διατροφή... Στείλε μου αν θέλεις φυλλάδια. Θέλω για τόνωση και πόνους προπόνησης.

Ευχαριστω


2 ΣΕΠ 2020, 1:22 Μ.Μ.

καλημερα

δημητρη

να σου στειλω οτι θες

μηπως ειναι καλυτερα να μιλησουμε τηλεφωνο

να δω τις αναγκες σου


Εννοείται... Θα σου στείλω μνμ ποτέ.

Θα αργήσω λίγο γιατί μάλλον θα φύγω για εξωτερικό


👍


Πότε

Ευχαριστω


ΚΥΡ 3:10 Π.Μ.

Τι έχεις να μου προτείνεις κατά πρώτον ... 

Θα ψάξω τους καταλόγους σου ... και θα σου πω κι εγώ.

Ευχαριστώ !!!!

( Συγνώμη αλλά το τηλέφωνο δεν το μπορώ .. γιατί Πάντα κάτι Ξεχνάς ... Ενώ εδώ θα σου στέλνω όταν θυμάμαι κάποιο στοιχείο μέχρρι να καταλήξουμε )

( Της έστειλα 3 προιόντα που είδα ότι είναι σωστά για μένα ) 

Νομίζω αυτά ειναι για μένα ... αλλά αν είναι να τα παίρνω όλα μαζί θέλω 100 τον Μήνα ... 

Εγώ θέλω 50 τον Μήνα .. οπότε πρέπει να τα παίρνω κάπως χιαστι΄.

Και να συζητήσουμε την περίπτωση να γίνω κι εγώ Ντίλερ ... αλλά έχω άλλη δουλειά ... 

Απλά μ αρέσει πολύ η Διατροφή και θα θελα να το έχω σαν Χόμπυ - 2ο Αντικείμενο Δουλειάς.


ΚΥΡ 11:01 Π.Μ.

θα χρειαστεί να μιλήσουμε στο τηλέφωνο να έχουμε χρόνο 10 λεπτάκια και να σου εξηγήσω κάποια πράγματα !!!!

Γράψε το κινητό σου και ποτέ να σε καλέσω !!! ( 2η φορά που από Μόνη της ... Ευγενικά βέβαια ... μου λέει να μιλήσουμε τηλεφωνικά ) 


ΚΥΡ 2:53 Μ.Μ.

Τέλη Σεπ. Τότε

Θα σου στείλω μνμ

Τα λεμε


1:05 Μ.Μ.

Ζωντανή Διαφήμιση των προιόντων σου είσαι !!! ( Σχόλιό μου στην Παραπάνω  Φωτό ) 


👍

Ευχαριστώ πολύ πολύ

Αυτό είναι το σωστο

Αλλιώς ας κάνω καλή δουλειά


2:51 Μ.Μ.

Άλλη εννοείς ε. Οκ τότε εγώ να μην την κάνω ο κωλοχντρος. Και ήθελα να γίνω Ντιλερ


Δεν σε κατάλαβα ( Ε πως ? Θέλει και λίγο μυαλό γμτ !!! ) 

Ούτε έχω το χρόνο να ασχοληθώ φίλε μου ( Χαχαχαχχαχαχααα Πριν δεν με παρακαλούσε να με κάνει Πελάτη ??? Θα τρελαθώ εντελώς ??? )

Καλή τύχη


4:53 Μ.Μ.

Ότι να ναι ... 

Από Χιούμορ .. Μηδέν !!!

Καλά ... Όλες οι Όμορφες γυναίκες τόσο βλαμμένες είστε ?

Προχθές δεν μου λεγες να μιλήσουμε στο τηλέφωνο ?

Όταν είπα κάτι για αστείο .. άλλαξες ?

Ξέρετε ποτέ τι θέλετε επιτέλους ???

Μόνο Σέλφι ξέρετε να βγάζετε ?

Τόσο Τσουλάκια ???

Τόσο Μπουμπούδες του ΦουΜπου ???






Είδατε το Βίντεο ... ??? 

Αφιερωμένο σε όλα τα Τσουλάκια .. που ερωτεύονται Από ΜΟΝΕΣ τους τον Καθρέφτη τους !!! 

Τελικά είμαστε πολλοί αυτοί που έχουμε το Θάρρος να τα λέμε τα πράγματα και να μην είμαστε ΩχΑδερφιστές ...

Ναι ... όλοι οι Υπόλοιποι και βιασμό να δείτε στο Φβ ... μόνο Λάικ θα πατήσετε ότι τάχα μου Λυπάστε ...

Μιαλήστε γμτ ... Ξεκολλήστε τον Καναπέ από τον Χοντρό Πλαδαρό Κώλο σας !!!


Λοιπόν…
Πως λένε “η Αννούλα του χιονιά”…
Κάτι τέτοιο είναι και `δω, αλλά αλλάζει τ’ όνομα.
Λέγεται “Η μπουμπού του φου μπου”.
Αυτό το κομμάτι είναι αφιερωμένο σε όλα τα κοριτσάκια που ερωτεύονται από μόνες τους τον καθρέφτη…
Και κοιτιούνται, και γλείφονται, και δαγκώνονται…
Και κάνουν το… το ντεμπούτο τους τέλος πάντων…
Με τον τρόπο τους…

Είσαι φουλ ερωτευμένη
Με την πάρτη σου
Με τα μάτια σου
Με τη μάπα σου
Λες “ω, τι μουνάρα είμαι `γω
Είμαι Ζήνα, Αμαζόνα,
Θ’ αυτοφωτογραφηθώ”
Στης τουαλέτας τον καθρέφτη
Έχεις ραντεβού
Κι η χέστρα έχει γίνει
Της φώτο σου το ατού

Πω ρε επιτυχίες
Η μικρή μπουμπού
Όλη μέρα αυτοπαινεύεται
Η μοντέλα του φουβού
Στο προφίλ σου έχεις κοτσάρει
Τα βυζάκια σου
Και στο τσατ, οι άντρες
Πέφτουνε στη φάκα σου
Με το πρώτο κόζι λες
“Τι μουνί είν’ αυτό”
Με το δεύτερο φουστάνι
Έχουμε περιστατικό, χαχαχα
Η μπεμπέκα του φουμπού
Μόλις πάτησε τα 80
Η μπουμπούκα του ανθού
Διψάει για λούτσο
Λέγοντας “αγκού”

Μπανάνες και αγγούρια
Στο βωμό του κρεββατιού

Η μπουμπού
Η μπουμπούκα του φουμπού
Ποζάρει και γουστάρει
Τη ντουντούκα του παππού
Κουμπεμπέ, λίγο ξεκωλέ
Και τον τρώει και ωμό
Όπως τον τρώει και σωτέ
Η μπουμπού
Το μπουμπούκι του φουμπού
Τρώει τη μπανάνα
Στη φωτό σαν τη μαϊμού
Κουμπεμπέ, λίγο ξεκωλέ
Από μέσα, ζέχνει ο τόπος
Από έξω αμπιγιέ
Η μπουμπού
Η μπουμπούκα του φουμπού
Η μπουμπού
Η μπουμπούκα του φουμπού…
Η μπουμπού
Το μπουμπούκι του φουμπού
Τρώει τη μπανάνα
Στη φωτό σαν τη μαϊμού
Κουπεπέ, λίγο ξεκωλέ
Από μέσα, ζέχνει ο τόπος
Από έξω αμπιγιέ

Τον καθρέφτη σου κοιτάς
Και τρελαίνεσαι
Δε μιλάς, κι από μόνη σου ερωτεύεσαι
Ποζάρεις σε στυλ
Αλά Τσιτσολίνα
Δαγκώνεσαι, λες,
Γιατί ζητάς τη βαρβατίλα
Δε χάνεις ευκαιρία
Μου φοράς το στρινγκ
Και καπάκι η μπουμπού
Και το γκρουπ της ελίν
Κάνε με κονφίλ
Πες “η μπουμπού είναι μουνάρα”
Ασχέτως αν με ξέρεις ή όχι
“Έχω κωλάρα”



Κι αν σου φανεί κανείς Λίγο χυδαίος
Ο καθωσπρεπισμός σου Μη χέσω, μου θέτει δέος


Εκτός αν είναι σφίχτης Αιμοβόρος και μοιραίος
Κι από πέος; Βεβαίως. Το “ναι” σου θα `ναι χρέος


Ένα λάικ έχεις κάνει το ντόρο σου
Σε φωτό που πρωταγωνιστεί
Τι άλλο; Ο κώλος σου.

Κοπελιά για σχέση;
Παρ’ τη, χαλάλι σου Και μη ρωτάς του χρόνου
Τι φύτρωσε στο κεφάλι σου

Η μπουμπού Η μπουμπούκα του φουμπού
Ποζάρει και γουστάρει Τη ντουντούκα του παππού

Κουμπεμπέ, λίγο ξεκωλέ Και τον τρώει και ωμό
Όπως τον τρώει και σωτέ
Η μπουμπού Το μπουμπούκι του φουμπού
Τρώει τη μπανάνα Στη φωτό σαν τη μαϊμού

Κουμπεμπέ, λίγο ξεκωλέ
Από μέσα, ζέχνει ο τόπος Από έξω αμπιγιέ
Η μπουμπού Η μπουμπούκα του φουμπού
Ποζάρει και γουστάρει Τη ντουντούκα του παππού


Η μπουμπού Το μπουμπούκι του φουμπού
Τρώει τη μπανάνα στη φωτό σαν τη μαϊμού

Δεν υπάρχουν σχόλια: