********* ********************** DSV Blog: Golden Diggers !!! Το χειρότερο Καρκίνωμα που έχει κατακλείσει την Ελλάδα και ιδίως την Ελληνική Επαρχία ... !!!

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 09, 2020

Golden Diggers !!! Το χειρότερο Καρκίνωμα που έχει κατακλείσει την Ελλάδα και ιδίως την Ελληνική Επαρχία ... !!!

 


Να μην μπω τίποτα άλλο ... Τα λέει το ΟΛΑ το βίντεο 

Μόνο τούτο ... 

Έχω ακούσει Χίλια Μύρια ... . Τέτοια ακούνε και οι Youtubers ... που κάνουν ότι κάνω κι εγώ απλά εγώ αντί για βίντεο .. βγάζω φωτό με κείμενο ... 

Αυτή έχουν Κάμερα ... εγώ έχω Πένα ... 

Απλά το τέλος είναι ίδιο ... Όταν τις Ξεσκεπάζουμε ... Λυσσάνε και Γρατζουνάνε και κάνουν τέτοια Αίσχη ... που ούτε ένας Ανεγκέφαλος Χρυσαυγίτης ΟΥΓΚ ( γιατί υπάρχουν όσο και να μην το Πιστεύετε Καλά Παιδιά ... Ιδεολόγοι αλλά είναι μετρημένοι στα Δάχτυλα ) ... δεν θα έκανε ... 

Μπουγέλωμα ... Βρίσιμο .. Φωνές ... Μία έριχνε Μουστάρδα και Κέτσαπ πάνω στο Αυτοκίνητο ... Μία έριξε λάσπες πάνω στο Αυτοκίνητο ... Και άλλη με ρόπαλο έσπαγε το αυτοκίνητο που τέτοια αυτοκίνητο μπορεί να έχουν από 500 χιλιάδες ευρώ έως και 1 εκκατομύριο και παραπάνω ... 

Απλά ρισκάρουν οι youtubers και ξέρουν ότι θα έχουν και τέτοιες απώλειες ...Που βρίσκουν τα Αυτοκίνητα ??? Από Διαφημιστικές Αναψυκτικού που Διαφημίζουν ... Νοικιασμένα με Λίζινγκ μόνο και μόνο για να βρούνε Πουτάνες του Χρήματος και να βγάλουν αυτά τα Βίντεο !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: