********* ********************** DSV Blog: Και αυτά τα προφίλ τι θέλουν και μου κάνουν αίτημα ? Για να συλλέξουν πληροφορίες μου...και μετά να με Εκβιάσουν ...και μπορεί να βρεθείς και Φυλακή και δεν κάνω Πλάκα

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 07, 2020

Και αυτά τα προφίλ τι θέλουν και μου κάνουν αίτημα ? Για να συλλέξουν πληροφορίες μου...και μετά να με Εκβιάσουν ...και μπορεί να βρεθείς και Φυλακή και δεν κάνω Πλάκα




Τώρα τελευταία μου έρχονται συχνά τέτοια Προφίλ ... Fake ... Τοξικά ... και αν μασήσεις και τα Αποδεχτείς μπορεί να βρεθείς και Φυλακή και δεν κάνω Πλάκα.


Ξέρετε τι σημαίνουν ? Από που με ξέρουν και μου κάνουν αίτημα ???

Ή από Τσοντοσάιτ ... ή από Λάιβ Πορνό ... ή από Dating Site ... ή ή ή ...

Σε τι μπήκα πρόσφατα ???

Στα πάντα ...

Δλδ μπήκα σε Σάιτ Γνωριμιών που μου έστειλαν αίτημα να μπω ... Μπήκα να κάνω την Έρευνά μου και κατέληξαν να μου ζητάνε πιστωτική για λάιβ Σεξ ...

Και αυτά τα προφίλ τι θέλουν και μου κάνουν αίτημα ?

Για να συλλέξουν πληροφορίες μου ή καμιά γυμνή φωτό μου ΑΝ μασήσω να Ανταλλάξουμε ... και μετά να με Εκβιάσουν για να τα βγάλουν όλα στην Φόρα ...

Καταλάβατε Ανήδεα Ανεγκεφαλάκια που βγάζετε φωτό σαν Πορνοστάρ και μου λέτε γιατί Κοινοποιώ φωτό και τα βγάζω στα Μανταλάκια ??? Για λίγο ακόμα θα είναι On ... αλλά αμέσως μετά θα κάνουν Απενεργοποίηση για να μην γίνουν Αναφορές και τους Ανακαλύψουν !!!

https://www.facebook.com/aryani.l.73?fref=jewel&__tn__=%2Cd-]-]-Z-R&eid=ARDowRKLtQNPdm15_srRMb5Dke7xFcQI8sgYQqmPPDA27o0TXA7V6sSRuIq-VhVYQzi6AbwCEPqNWzVP&hc_location=friend_browser

Δεν υπάρχουν σχόλια: