********* ********************** DSV Blog: Ιδιαίτερα Μαθήματα Πληροφορικής από τον Χώρο μου, στον Χώρο σας ( Σπίτι, Γραφείο ή σε οποιονδήποτε χώρο ) , για όλους τους Μαθητές - Φοιτητές - Επαγγελματίες Μεταπτυχιακής - Διδακτορικής Διατριβής !!!

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 09, 2020

Ιδιαίτερα Μαθήματα Πληροφορικής από τον Χώρο μου, στον Χώρο σας ( Σπίτι, Γραφείο ή σε οποιονδήποτε χώρο ) , για όλους τους Μαθητές - Φοιτητές - Επαγγελματίες Μεταπτυχιακής - Διδακτορικής Διατριβής !!!

( Στις Εικόνες κάντε Κλικ για Καλύτερη Ανάλυση και Οπτική ) 


Λοιπόν ... Ξεκινάω σε λίγες μέρες Ιδιαίτερα μαθήματα Πληροφορικής ... με ειδίκευση σε ...

... Ms Office

( Word - Excel - Power Point - Access - Internet - E-mails - Windows 7 - 10


Advanced Excel  -- Power Query  - Power Pivot  - ΒΙ 


Python  


Sql 


Tableau ... 

για όσους θέλουν να δουλέψουν ιδίως στο εξωτερικό και εδώ σε εξεζητημένες εργασίες ..


Η Τιμή Αλλάζει για το κάθε μάθημα .. Γιατί δεν είναι δυνατόν να παίρνω ίδια τιμή στο Word και το PP ... με την Sql και το Power Query η το Bi και το Advanced Excel... Οι τιμές είναι εξαιρετικά χαμηλές για το κάθε αντικείμενο γιατί στόχος είναι η Στήριξη και Βοήθεια του κάθε Ενδιαφερόμενου περισσότερο ... Τα λεφτά είναι το τελευταίο ... 

Ακόμα και Δωρεάν θα κάνω Μαθήματα π.χ. σε έναν Φτωχό Φοιτητή ... αν πρέπει να μάθει εργαλεία για να πάει π.χ. στο Εξωτερικό να δουλέψει στην Google ή ΙΒΜ ... και σε μεγάλες εταιρείες και είναι απαραίτητες οι γνώσεις αυτές για να προσληφθεί ... 

Θα υπάρχουν και προσφορές ωρών ... Π.χ. αν είναι 20 ευρώ για μια ώρα ... για 2 ώρες θα είναι 30 ... και για 3ωρο 40 !!! ( παραπάνω Απαγορεύεται ) 


Ακόμα και πιο Ειδικευμένα κάνω μάθημα σε ... 


Data Analytics Google or Rest )

Reasearch Analytics 


Εξεζητημένα Visualizations ( Dashboards και Interavtive visualizations)  διασύνδεσης όλων αυτών των προγραμμάτων ...


Δλδ πως μπορούμε να δουλέψουμε Sql with Python programs and Sciripts ... Excel with Access and Sql ... και όλα τα OLEDB for all RDBMS Big Data or Mega Data Forms and Reports ...


Συγνώμη που κουράζω αυτούς που ξέρουν απλά πράγματα .. γιατί αυτά είναι άχρηστα για τον πολύ κόσμο ... αλλά για Data Sciense or Data Engineer or IT Sciense είναι εργαλεία που πρέπει να γνωρίζουν ...Αλλά μιλάμε για Advanced εργαλεία που για να διδαχτούν θέλουν Ανώτερες γνώσεις Πληροφορικής ...



Όποιος θέλει και ενδιαφέρεται .. ας μου μιλήσει στο Messenger ... αλλά απαγορεύεται το Emoji like ... το Καλή Συνέχεια και τα Συναφή Αγενή Κλισέ ...

Όπως καταλάβατε ... τα μαθήματα ξεκινάνε από παιδιά που θέλουν να ξεκινήσουν με τα βασικά και καταλήγουν σε άτομα με Μεταπτυχιακά και Ντοκτορά .. που απλά έτυχε να μην γνωρίζουν προγράμματα Πληροφορικής ...

Δεν τα ξέρουμε όλοι όλα ... Όπως εγώ είμαι Άσχετος στις ξένες γλώσσες στην Φυσική - Χημεία που θυμάμαι έβγαζα σπυριά όταν είχαμε μάθημα. Αν και η Φυσική πάντα μου άρεσε ... αλλά λόγω κακής Διδακτικής στα σχολεία χωρίς εργαστήρια και πειράματα ... μου ήταν Αντιπαθής και δεν έμαθα ποτέ ακόμα και τι είναι η Ηλεκτροδυναμική ... πόσο Κβαντική Μηχανική και τα υπόλοιπα Κινέζικα.

Γνωρίζω προσωπικά κάποιον που είναι ότι καλύτερο έχω συναντήσει στο Haking και στο Engineering αλλά δεν ήξερε να κάνει μία Filter-Short στο Excel. Όπως ένας στην ΝΑΣΑ .. μπορεί να μην ξέρει καθόλου Λατινικά ... Ο Καθένας στον Τομέα του !!! 


Παραθέτω το Παλιό βιογραφικό μου ... απλά για να πάρετε μια ιδέα της εμπειρίας μου και προυπηρεσίας μου ... Σε λίγες μέρες θα έχω έτοιμο το Νέο και σε Αγγλικά αλλά και σε Γερμανικά ... για να στείλω με την Σεiρά μου κι εγώ το CV μου στο Εξωτερικό ...


Η Ελλάδα μου έχει κλείσει Ερμητικά την Πόρτα !!!


Ευχαριστώ !!!


https://dsvdataanalysis.blogspot.com/   

( υπάρχει και δεξιά σας μέσα στο Blog αυτό ) 


Δεν υπάρχουν σχόλια: