********* ********************** DSV Blog: Φταίω εγώ μετά που λέω ο,τι οι Βολιώτισες είναι Επηρμένα Επαρχιώτικα Κομπλεξάκια που Προβάλουν τα Λεφτά τους .. ζουν μόνο για τα Λεφτά και ποστάρουν όλη την Ζωή τους ( κρύβοντας την Μιζέρια τους ) σε Γούστα και σε Χλιδές ?

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 07, 2020

Φταίω εγώ μετά που λέω ο,τι οι Βολιώτισες είναι Επηρμένα Επαρχιώτικα Κομπλεξάκια που Προβάλουν τα Λεφτά τους .. ζουν μόνο για τα Λεφτά και ποστάρουν όλη την Ζωή τους ( κρύβοντας την Μιζέρια τους ) σε Γούστα και σε Χλιδές ?

 


Την είχα χάσει ... Είχαμε να τα πούμε 25 χρόνια και μόλις 2 αράδες μηνύματα και ΤΩΡΑ μετά από 20 χρόνια με Συλληπήθηκε για τον Πατέρα μου ... Μιλάμε για ... άσε να μην το πω ...


Πλούσια Ντεμέκ ... μας τα είχε πρήξει στο Λύκειο ότι ήταν Ιδιοκτήτρια και Σαλέ ... και και και ... Πριν λίγο είδα ότι έχει σπιτώσει έναν Νταλικέρη ... πάνω από 30 δεν τον κάνω ... αυτή 50άρα ... και αλλάζουν τραγούδια έρωτα και κάνανε και παιδί ...

Ααα γι αυτό μου είχε κάνει Διαγραφή ??? Για να μην δω που το παίζει 40άρα με 100 φίλτρα για να φαίνεται 10 χρόνια μεγαλύτερη από το τεκνό που ποζάρει σαν Χρυσαυγίτικο Αναβολικό Σκεπάρνι ??? Η ίδια Ακροδεξιά Κοτσαμπασίνα με τουπέ Προεστίνας ... που είχε τον λαουτζίκο για να δουλεύει στις επιχειρήσεις της ... Τρομάρα της ... καμία δεν στέριωσε !!!

Από τότε φαινόταν ... Από το Λύκειο ... πόσο Ψωνάρα ήταν αλλά αυτό παραπάει ... Μπλοκ ... Όχι μόνο διαγραφή γιατί με το που σε είδα ... μ έπιασε Αναγούλα ...

Φταίω εγώ μετά που λέω ο,τι οι Βολιώτισες είναι Επηρμένα Επαρχιώτικα Κομπλεξάκια που Προβάλουν τα Λεφτά τους .. ζουν μόνο για τα Λεφτά και ποστάρουν όλη την Ζωή τους ( κρύβοντας την Μιζέρια τους ) σε Γούστα και σε Χλιδές ?


Αυτές είστε ΚωλοΒολιώτισες !!!

Αυτές... και λίγα Λέω.




( Εννοείται και οι ΑρχιΜαλάκες Βολιώτες ... Ααα ... Κι εγώ Γέννημα Θρέμμα ε ... Κι εγώ στην Πυρά ... Μαζί με τον Μπέο !!! )




( Ίσως και τελευταία φορά που το διευκρινίζω ... Όταν λέω π.χ. ΚωλοΒολιώτισες ... Σκατόφατσες Αλβανοί .. ΚωλοΈλληνάρες Λαμόγια .. Γερμαναράδες Ναζί ... και ΜπιπΦαραΓιούφτοι ... εννοώ πάντα την Πλαιοψηφία και όχι όλους ... Βάζω και τον Εαυτό μου μέσα στους Βολιώτες και στους ΚωλοΈλληνες ... και και και ...

Εμένα γιατί με λένε Σεξιστή Δικαστή των πάντων ... Μισογύνη , ΚωλοΑριστερό Ψευτοεπαναστάτη της Πένας και τέτοια ???

Εγώ δεν ξέρω να τα γράφω ??? )


Δεν υπάρχουν σχόλια: