********* ********************** DSV Blog: Είναι Δυνατόν να Είσαι Γκόλντεν Ντίγκερ... και μου κάνεις Αποδοχή ή Αίτημα για να γίνουμε Φίλοι ??? Δεν ξέρεις ότι θα σε βγάλω στην Φόρα με το Blog μου ?

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 08, 2020

Είναι Δυνατόν να Είσαι Γκόλντεν Ντίγκερ... και μου κάνεις Αποδοχή ή Αίτημα για να γίνουμε Φίλοι ??? Δεν ξέρεις ότι θα σε βγάλω στην Φόρα με το Blog μου ?




Εδώ δεν έχει γλυτώσει η Μάνα μου ο Αδερφός μου ο Κολλητός μου με τα Τίμπερλαντ και τα Λακόστ ... θα γλυτώσεις εσύ η Άγνωστη Εχθρός μου ???

Εδώ έχω βγάλει στα Μανταλάκια όλη μου την Οικογένεια και όλο μου το Σόι ( ε ... 4 - 5 που είναι Ταπεινοί και Σωστοί την γλύτωσαν... και Ιδίως ο Μέγιστος Άνθρωπος ( οκ Ακατέργαστος Φτωχός αλλά Τιμιότατος και Ακριβοδίκαιος ... και με Λιτή και ταπεινή ζωή που προτιμούσε να μας στείλει Αμερική να σπουδάσουμε και αυτός να τρώει ψωμί και Ελιά... Βέβαια ΔΕΝ δέχτηκα να πάω ... και ας έχασα το Σούπερ Ντούπερ Μεταπτυχιακό μου στο CDI  Καλιφόρνιας. Για εμένα τα Πτυχία είναι απλά Κωλόχαρτα για Διαφήμιση και Δημόσιο ... που ΔΕΝ θα πήγαινα ποτέ. ) ... Πατέρας μου Σωκράτης Βαλατσός με το Όνομα και ΟΛΟΙ τον ήξεραν τι Τίμιος και Πολεμιστής ήταν ) 

Είναι δυνατόν να είσαι Πλούσια με Σπουδές που κόστισαν σαν 30 φτωχών παιδιών ... Πλαστικές που κοστίζουν ολόκληρες περιουσίες Οικογενειών που δεν έχουν να φάνε ... 

Είναι δυνατόν τα Νύχια σου και τα Εξτέ σου να κάνουν πάνω από 1000 ευρώ τον Μήνα και να μην σε Καταγγειλω μέσα από το Προσωπικό μου χώρο που ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έχει δικαίωμα νου μου πει τι να γράψω και τι όχι ???

Είναι Δυνατόν ???


Μορφωμένη Καθηγήτρια Αστικής Ευγένειας ...

Η Εικονιζόμενη κάνει Παρουσιάσεις σε Στελέχη ( τρομάρα της ) για να τους δείξει πως να κάνουν Σούπερ Ντούπερ καριέρες ... 


Εργάζεται για United Nations System Staff College - UNSSC, Harvard Medical School και EMCC Global

Πρώην εργοδότες: 3M και Base Training

Σπούδασε Teaching English to Speakers of Other Languages στο Aston University

Φοίτησε από 1996 έως 2000

Τόπος διαμονής: Λονδίνο

Τόπος καταγωγής: Μπρίσμπεϊν

Δεν υπάρχουν πληροφορίες για σχέσεις



Απευθύνεται και Μιλάει μόνο σε Μορφωμένους ( όπως ήλπιζε να είμαι κι εγώ και να γνωρίζω τι θα πει Αστική Ευγένεια ... Εγώ την Αστική Συγκοινωνία ξέρω μόνο ... ) και δεν θέλει λέει να της στέλνεις μηνύματα εκτός 8ώρου Εργασίας και σε ώρες Κοινής Ησυχίας γιατί δεν είναι κάτι που το κάνουν οι Μορφωμένοι με Αγγλίδες Κουβερνάντες και Μπάντλερ ...




Η ίδια Γόνος πολύ Πλούσιας Οικογένειας ... που έκανε σπουδές σε χλιδάτα κολέγια ... και ξέρει να γεμίζει τα Προφίλ της από Σπουδές ... Επαγγελματικές Επιτυχίες και Χλιδές και Μοντελικές φωτό όπως την παραπάνω ... 

Δεν έχει μάθει ακόμα τους στοιχειώδης κανόνες των μηνυμάτων ... 

Τα μηνύματα εφεβρέθηκαν ακριβώς για να καλύψουν τις ατέλειες των τηλεφώνων και της προσωπικής πληροφόρησες ... 

Όλοι έχουμε ακούσει ... "Όποτε το τελειώσεις .. στείλε μου σε μήνυμα για να το δω αύριο το πρωί "

όποιος νομίζει ότι τα μηνύματα στέλνονται μόνο ώρες που να μπορεί και να τα διαβάζει ας βγάλει λίγο τα στραβά του στα στοιχειώση περί Δικτύων και Μέιλς ... και θα δει ότι το 90% των Ηλεκτρονικών Μηνυμάτων Στέλνονται όταν κάποιος ΔΕΝ μπορεί να δεχτεί πληροφόρηση !!!

Ή όταν κοιμάται ... Ή όταν ΔΕν είναι στο γραφείο του ή ή ή ... Αλλά σε ποιον τα λέω ? ΟΛΟΙ σας γνωρίζετε γιατί στέλνουμε μηνύματα και δεν παίρνουμε τηλέφωνα εκείνη την στιγμή !!!

Εκτός από αυτούς που έχουν Αστική Ευγένεια ... Αυτοί δεν δέχονται μηνύματα ώρες μετά τις 12 ... τα μεσάνυχτα και πριν τις 9:30 το πρωί !!!

Ότι να ναι ρε 

Αφιερωμένοι οι Στίχοι και το Τραγούδι ... και μετά θα βάλω το μνμ που μου είπε ότι Ελπίζει ότι έχει να κάνει με κάποιον Μορφωμένο ... γιατί σε άλλους ΔΕΝ καταδέχεται !!!

"Ο ήρωάς μας έχει τίτλους ευγενείας,

γόνος πλούσιας, γνωστής οικογενείας.

Ιδιωτικά σχολεία, επαύλεις και νταντάδες,

τίγκα οι γραβάτες και κολλαριστούς γιακάδες.

Σπουδές στο εξωτερικό και λίγο ντόλτσε βίτα, λίγο κόκα, παρτάκια και καμιά γνωστή λολίτα,

σπορ αυτοκίνητα, χέρια δυσκίνητα

και μ’ ελάχιστα προσαρμογής προβλήματα.

Απλά καλός γαμπρός που θα ‘λεγε κι η θεια μου

κι όχι ευτυχώς σα τα χάλια τα δικά μου.

Τώρα που κολλάει και σας λέω για την πάρτη του

κι έχει ο καϋμένος τόσα στην πλάτη του.

Κάτσε και θα δεις τη συνέχεια – υπομονή!

Να κοιτάς τι βγάζει μόνο από κάτω το χωνί...

Αυτός, που λες, ο απαλοβουτυροαναθρεμμένος

για μεγάλα μόνο πράγματα ήταν γεννημένος.

Ξεκίνησε δίπλα στο πολιτικό του τζάκι

και με την εξουσία έγινε πρεζάκι.

Γαλουχήθηκε από κάθε φιλόδοξο επιτήδειο,

μέχρι που απλώθηκε σαν κωλοβακτηρίδιο.

Σου φέρνει στο μυαλό πολλές περιπτώσεις,

την πιο βαριά απ’ τα σκατά διάλεξε να σηκώσεις

και νά σου ο βουλευτής σου ή ο πρωθυπουργός σου,

ο τραπεζίτης σου ή και τ’ αφεντικό σου.


Απλά ειν’ τα πράγματα και δύσκολα τα θαύματα

ή την ακούς και σε βρίσκουν τα γεράματα

ή το γιουσουφάκι γίνεσαι του αφέντη σου

για δέκα βρώμικα τάλαρα στην τσέπη σου.

Απλά ειν’ τα πράγματα, μεγάλα όμως τα κρίματα,

αν περιμένεις του καιρού τα γυρίσματα

θα σου θυμίζει ο απόηχος της κλάκας

δεν είσαι ήρωας, είσ’ ο μκρός μαλάκας.


Συνεχίζω και με το δίκιο σου θ’ αναρωτιέσαι

- πολύ για έξυπνος χοντρούλη μου περνιέσαι.

Ή στην καλύτερη, αν μ’ αγαπάς θα μου μιλήσεις

- γι’ αυτούς τραγούδι σου ξανά μη χαραμίσεις.

Μα δεν το κάνω γι’ αυτούς έχω άλλο κόλλημα.

Δυστυχώς εσύ είσαι το μεγάλο μου πρόβλημα.

Εσύ τ’ ανέχεσαι, μικρέ τίμιε πολίτη,

το δικό σου υποθήκη μπήκε σπίτι

και σίγουρα δε σε γλυτώνουν τ’ αϊ σιχτήρια,

αυτοί πήραν ντοκτορά σα βαμπίρια.

Αυτοί αγοράζουν την ομάδα σου και τη δουλειά σου,

φτιάχνουν κανάλια και αγοράζουν τα όργανά σου,

αυτοί παίρνουν την ψήφο σου μαζί με τα όνειρά σου,

αυτοί είναι που δε βγαίνουν απ’ τον κουμπαρά σου,

αυτοί είναι χορήγοί σου σ’ έχουνε στο άντε γδύσου,

αυτοί από το γλείψιμο σε παν στο αϊ γαμήσου.


Απλά ειν’ τα πράγματα και δύσκολα τα θαύματα

ή την ακούς και σε βρίσκουν τα γεράματα

ή το γιουσουφάκι γίνεσαι του αφέντη σου

για δέκα βρώμικα τάλαρα στην τσέπη σου.

Είδες με τον ήρωα την κάνεις γυριστή,

θα τον βγάλω, μου φαίνεται, από πρωταγωνιστή.

Άκου συμφωνεί μαζί μου κι ο απόηχος της κλάκας∙

είσαι ο νέος ήρωας, ο μικρός μαλάκας. " 



Messenger ... Σημερινά Μηνύματα !!! 


Καλημέρα. Μια χάρη. Απλά και μόνο για λόγους αστικής ευγένειας μπορείς να τηρείς φυσιολογικές ώρες επικοινωνιας? Ευχαριστώ


όχι.

Γιατί δεν έχω την απίτηση να παίρνω απαντήσεις.

Τα ωράριά μου είναι ελεύθερα.

Δουλεύω σε χώρο δικό μου.

Γράφω ...

και Όποτε θέλει κάποιος ... ΑΝ θέλει .. μου απαντάει.

Τι πρόβλημα υπάρχει ΔΕΝ καταλαβαίνω ?

Έχεις το κντ ανοιχτό και χτυπάει Υπενθύμιση π.χ. ?

Που να το ξέρω ?

Εγώ λέω στους φίλους μου να μου στέλνουν τέτοιες  ώρες για να τα βλέπω όποτε μπαίνω.

Π.χ. στον κολλητό μου που έχει φούηρνο του παραγγέλνω τα μεσάνυχτα !

Αλλά .. σταματάω αν δεν μπορεί.

ΤΟ ΣΕΒΟΜΑΙ !


Ελπίζω να είσαι μορφωμένος και να καταλάβαινεις την απλή έννοια της αστικής ευγένειας

Ευχαριστώ


Κοίτα.

Τι να είμαι ???

Δυστυχώς.

Είμαι του Δημοτικού ... με 2 μεταπτυχιακά ... ... 

Αλλά θα σε ξεαγχώσω.

Υπόσχομαι !

Γιατί ελπίζεις να είμαι Μορφωμένος ?

Και ποιος καθορίζει την Αστική Ευγένεια ?

Σταματάμε εδώ.


Καλή συνέχεια

( Χαχαχαχαχαχαχαχαα Που να ξέρει ότι το φτύσιμο του Καλή Συνέχεια με κάνει Ηφαίστειο !!! )


Ζητώντας σου Ταπεινά Συγνώ,η.

Είχα Άγνοια με τι μιλάω. !


Καλή Συνέχεια ?????????????????


Οκ !


Σταμάτα επιτέλους


Μπλοκ δεν ξέρεις να κάνεις ?

( Δεν μου έκανε ΜΠΛΟΚ  ... ακόμα  και όταν της έστειλα Copy Paste ένα ίδιο μνμ μόνο και μόνο για να μην Σταματήσω !!! )

Και αυτό στην Αστική Ευγένεια είναι ?

Είμαι Αγράμματος και δεν ξέρω τι θα πει Αστική Ευγένεια .. τι είναι ???? 

Δεν είμαι Μορφωμένος σαν και σένα ... 

Είμαι Ηλίθιος και Βλάκας ...

Αλλά είμαι Πληροφορικάριος και ξέρω να χειρίζομαι σωστά τα μέσα ...

Όταν ο άλλος δεν ξέρει τι θα πει Σιγή Μηνυμάτων για να μην Ενοχλείται ... φταίω ???


Μέχρι να με μπλοκάρεις θα σου σπάσω την Αστική σου Ευγένεια και στην βάλω να την Φας !


Είμαι Αγράμματος και δεν ξέρω τι θα πει Αστική Ευγένεια .. τι είναι ???? 

Δεν είμαι Μορφωμένος σαν και σένα ... 

Είμαι Ηλίθιος και Βλάκας ...

Αλλά είμαι Πληροφορικάριος και ξέρω να χειρίζομαι σωστά τα μέσα ...

Όταν ο άλλος δεν ξέρει τι θα πει Σιγή Μηνυμάτων για να μην Ενοχλείται ... φταίω ???


Είμαι Αγράμματος και δεν ξέρω τι θα πει Αστική Ευγένεια .. τι είναι ???? 

Δεν είμαι Μορφωμένος σαν και σένα ... 

Είμαι Ηλίθιος και Βλάκας ...

Αλλά είμαι Πληροφορικάριος και ξέρω να χειρίζομαι σωστά τα μέσα ...

Όταν ο άλλος δεν ξέρει τι θα πει Σιγή Μηνυμάτων για να μην Ενοχλείται ... φταίω ???


Είμαι Αγράμματος και δεν ξέρω τι θα πει Αστική Ευγένεια .. τι είναι ???? 

Δεν είμαι Μορφωμένος σαν και σένα ... 

Είμαι Ηλίθιος και Βλάκας ...

Αλλά είμαι Πληροφορικάριος και ξέρω να χειρίζομαι σωστά τα μέσα ...

Όταν ο άλλος δεν ξέρει τι θα πει Σιγή Μηνυμάτων για να μην Ενοχλείται ... φταίω ???


Είμαι Αγράμματος και δεν ξέρω τι θα πει Αστική Ευγένεια .. τι είναι ???? 

Δεν είμαι Μορφωμένος σαν και σένα ... 

Είμαι Ηλίθιος και Βλάκας ...

Αλλά είμαι Πληροφορικάριος και ξέρω να χειρίζομαι σωστά τα μέσα ...

Όταν ο άλλος δεν ξέρει τι θα πει Σιγή Μηνυμάτων για να μην Ενοχλείται ... φταίω ???


Είμαι Αγράμματος και δεν ξέρω τι θα πει Αστική Ευγένεια .. τι είναι ???? 


Δεν είμαι Μορφωμένος σαν και σένα ... 


Είμαι Ηλίθιος και Βλάκας ...


Αλλά είμαι Πληροφορικάριος και ξέρω να χειρίζομαι σωστά τα μέσα ...


Όταν ο άλλος δεν ξέρει τι θα πει Σιγή Μηνυμάτων για να μην Ενοχλείται ... φταίω ???







Να και οι Καυλωτικές Μασχαλίτσες - Σύνδρομο Αυχενικού !!! 

Σιγά μην Έλειπαν !!! 





Λοιπόν είναι Πασιφανέστατο ... Είδε λίγο αργά βέβαια το Μπλογκ μου και ότι τα βάζω με τις Γκόλντεν Ντίγκερς που κάνουν ΜΟΝΟ επίδειξη στα Σόσιαλ και τίποτε άλλο με φωτό και ταξίδια και και και ... και της βγήκε το πρωί που δεν είχε πιει καφέ το Άγχος και πήγε να με προσβάλλει τάχα μου ότι δεν καταλαβαίνω τι θα πει Αστική Ευγένεια ...

Την Συνέχεια την Ξέρετε !!! 




Δεν υπάρχουν σχόλια: