********* ********************** DSV Blog: Αυτό το Σκατόψυχο ... Αραχνιασμένο Τσουλάκι ... που νομίζει ότι μπορεί να μας βρίζει και να κάνουμε τουμπεκί .. ξέρει πολύ καλά ποιος είμαι ... 12 χρόνια φίλοι από τον Τατσόπουλο ... και μόλις είπα κάτι διαφορετικό ...

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 22, 2023

Αυτό το Σκατόψυχο ... Αραχνιασμένο Τσουλάκι ... που νομίζει ότι μπορεί να μας βρίζει και να κάνουμε τουμπεκί .. ξέρει πολύ καλά ποιος είμαι ... 12 χρόνια φίλοι από τον Τατσόπουλο ... και μόλις είπα κάτι διαφορετικό ...

 ... για τις Γυναικοκτονίες ... μου έγραψε ...

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΒΑΛΑΤΣΕ ... ΚΑΙ ΜΕ ΜΠΛΟΚΑΡΕ ...


ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΞΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ 2 ... ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΠΑΙΞΕΙ ΕΤΣΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΤΟΝ ΚΡΗΤΙΚΆΤΣΙ ?


ΘΑ ΤΗΝ ΤΟΝ ΕΠΑΙΞΩ ΚΙ ΕΓΏ ... ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΣ ΤΟΝ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ... ΝΑ ΜΠΟΥΚΩΘΕΙ ... 


ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΜΆΘΕΙ ΜΌΝΟ ΣΤΟ ΔΆΧΤΥΛΌ ΤΗΣ ΑΠΟ΄ΤΗΝ ΑΓΑΜΙΑ ... ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΤΗΣ ΦΑΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙνΑΒΑΡΟΝΕ ... 

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΄... ΤΟ ΥΠΟΣΧΕΔΘΚΑ ... ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ ΠΡΑΞΗ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΚΑΠΟΥ ΚΑΙΘ ΤΗΝ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ... ΜΟΥ ΈΧΕΙ ΚΆΝΕΙ ΚΑΙ ΑΦΟΈΡΩΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ... ΔΕΙΤΕ ...  

Δεν υπάρχουν σχόλια: