********* ********************** DSV Blog: Φίλε Κώστα KLR ... σου παραθέτω τον Compailer μας ... για να βγεί καινούριο Output που θα γινει το καλύτερο Exe. ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΔΙΠΟΛΙΚΟΥ ( Τρελλού ) ΜΕ ΜΟΝΟΠΟΛΙΚΟ ( Λογικό ) ΑΝΘΡΩΠΟ !!! Του Άθλιου ... με τον Νοικοκύρη !!! ( ¨Ολα αυτά τα έχει πει ο Λυγερός όχι εγώ ε )

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 19, 2023

Φίλε Κώστα KLR ... σου παραθέτω τον Compailer μας ... για να βγεί καινούριο Output που θα γινει το καλύτερο Exe. ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΔΙΠΟΛΙΚΟΥ ( Τρελλού ) ΜΕ ΜΟΝΟΠΟΛΙΚΟ ( Λογικό ) ΑΝΘΡΩΠΟ !!! Του Άθλιου ... με τον Νοικοκύρη !!! ( ¨Ολα αυτά τα έχει πει ο Λυγερός όχι εγώ ε )

ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΕΧΕΙΣ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΚΩΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ? ΕΓΩ 15 ΜΕ 20 ΒΙΑ ... ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΙΑΊΡΕΣΗ ΔΙΑ 15 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ...ΔΛΔ ΜΙΣΉ ΩΡΑ ΤΗΝ ΜΕΡΑ... ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΛΙΣ ΜΕ ΕΠΑΙΡΝΕ Ο ΥΠΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΞΥΠΝΗΣΕΣ ... ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΕΒΡΙΣΑ Η ΝΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΩ ... ΗΤΑΝ ΘΑΥΜΑ ... ΟΧΙ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΠΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ.

ΑΛΛΑ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑ ΟΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ .. ΚΑΙ ΣΗΚΩΘΗΚΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ... ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΗΚΩΝΟΜΟΥΝΑ ... ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ... ΑΝΟΙΞΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΚΛΕΙΣΕΙ.

ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΣΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΞΥΠΝΑΕΙ... ΠΩΣ ? ΑΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΕ ΠΑΙΡΝΕΙς ΤΗΛ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΕΔΩ ...  

ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΚΟΥΔΟΥΝΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΝΑΓΚΗ ! ( ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ... ΚΑΙ ΗΡΘΕΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 3 ... ΠΉΓΕ 2 ΚΑΙ 10  ΚΑΙ 20 ΚΑΙ 30 ... ΔΕΝ ΠΗΡΕΣ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΜΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ... ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΩ ΛΙΓΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ? )

ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ... ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΟΥΜΕ ... ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΠΑΙΡΝΩ ... ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΚΟΥΡΑΖΩ ΚΑΙ ΕΓΏ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕ-ΚΟΥΡΑΖΩ.

ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ... ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ... 
ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ... ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ... ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ...ΘΑ ...   .... ΚΑΤΣΙΑΣΤΟΥΜΕ !!! 

ΤΕΛΙΚΑ ΕΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΙΠΟΛΙΚΟΣ ( ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΔΙΠΟΛΙΚΟΣ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΙ "ΝΟΡΜΑΛ" ). ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ...

ΕΙΔΕΣ ΠΩΣ ΣΕ ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ ΟΤΑΝ ΕΙΔΕς ΟΤΙ ΣΕ ΤΡΕΛΑΙΝΩ ΑΡΧΙΣΕΣ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΚΑΙ ΦΩΝΕΣ .. ??? ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΠΟΛΙΚΟΤΗΤΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ? 

ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ... Λίγο πολύ είμαστε όλοι διπολικοί. Η θεραπεία ... Κάνε Κλικ να το διαβάσεις ... ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΚΡΑΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΜΕ ΝΕΦΤΙ !!! 

ΚΩΣΤΑ ... ΚΑΠΟΤΕ ΜΟΥ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ... ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑ, ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ... ??? ΓΙΑΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΚΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ... Ο ΚΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΒΔΕΛΥΓΜΑ ... ΣΑΛΛΙΓΚΑΣ ... ΛΑΜΟΓΙΟ ... ΕΓΩΙΣΤΗΣ ... ΠΑΡΤΑΚΙΑΣ ... ΨΕΥΤΗΣ ... ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ... 

Ε ΑΥΤΟ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΣΟΛΙΨΙΣΜΟΣ,  ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ  ... ΑΠΛΑ ΑΤΟΜΑ, ΔΛΔ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΚΑΙ ΟΣΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΕΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΑ ΣΟΣΙΑΛ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΘΟΡΥΒΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΑΒΗΗΞΟΥΝ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΉ ΜΑΣ, ΝΑΙ -   ΕΜΑΣ ΤΩΝ ΆΛΛΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ  ΚΑΝΟΝΙΚΟΥΣ ... 

Ο σολιψισμός (από το λατινικό solus ipse = ο ίδιος μόνο) ή εγωμονισμός είναι ιδεαλιστική υποκειμενική θεωρία, σύμφωνα με την οποία δεν υπάρχει τίποτε άλλο στον κόσμο εκτός από το υποκείμενο, τον άνθρωπο και τη συνείδησή του. 

Όλα τα άλλα μέσα στο σύμπαν, ακόμα και το γένος των άλλων ανθρώπων, δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα, αλλά μόνο στη συνείδηση του υποκειμένου και η ύπαρξή τους δεν είναι παρά ένα παράγωγο της συνείδησής του[1]. (Αν πεθάνω Εγώωω ... δεν πα να γαμηθεί το Σύμπαν ... Ναι Αληθινό ... το χει πει ο Μηνάρας ... Ξέρει Αυτός ποιος είναι !)

 Έτσι το υποκειμενικό "Εγώ" μαζί με το συνειδησιακό του περιεχόμενο γίνεται το μοναδικό ον, ενώ όλα τα άλλα Εγώ είναι απλά ιδέες του "δικού μου Εγώ". Ως θεωρία βρίσκεται κοντά στον υποκειμενικό ιδεαλισμό[2].

Ο σολιψισμός είναι η πιο ακραία μορφή του γνωσιολογικού ιδεαλισμού. Θεωρεί τις παραστάσεις αυθαίρετες και κενές από κάθε περιεχόμενο αφού δεν αντιστοιχούν σε αντικειμενικές πραγματικότητες ενώ παραδέχεται τη μοναδικότητα του ανθρώπινου υποκειμένου αρνούμενος τη σωματικότητά του και το περιβάλλον μέσα στο οποίο ζει.[3] 

Δεν υπάρχουν σχόλια: