********* ********************** DSV Blog: Η Ανθρωπότητα κερδίζει πάντα όμως ... γι αυτό και Υπάρχει Ακόμα ... και Αυτή και η Ομορφιά και η Ευφυία ... θα Σώσει τον Κόσμο !!! ...

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 18, 2023

Η Ανθρωπότητα κερδίζει πάντα όμως ... γι αυτό και Υπάρχει Ακόμα ... και Αυτή και η Ομορφιά και η Ευφυία ... θα Σώσει τον Κόσμο !!! ...


Μόλις Ταβάνιασα με τον Ντιλίβερά .. γιατί διαπίστωσα ότι όταν δίνεις το χέρι σου ... και δίνεις και καλό Τιπ για πολύ καιρό ... εκεί που σου μιλούσαν στο Πληθυντικό και χαμογελούσαν ... έχουν φτάσει στην φάση που στον Ενικό ... σου την λένε ότι η Σκόνη δεν κάνει κακό στον Κινητήρα ... 

... απλά ΔΕΝ έχει λάδια ... 

Και έτυχε ΤΩΡΑ τυχαίως ΟΛΑ τα Αυτοκίνητα και Μηχανάκια να ρετάρουν ... και οι Ταχύτητες να ακούγονται σαν να βάζεις από Πέμπτη Όπισθεν Κουμπωτά ... 

Υπάρχει κανας "Ανθρωπος" ( γιατί αν ήταν ¨Άνθρωπος ... δεν θα .. .) να μην χάνει τον Μπούσουλα ... και να εξισώνεται με τους Πάντες και τα Πάντα ... και στο τέλος να σε λέει και Βλάκα ...

όχι ... Βλάκας είσαι εσύ ... Απλά σε Ανέχομαι .. για να μην στουκάρεις με το μηχανάκι σου σε κανα Δέντρο που κουνιέται ! 


Ήρθε πάλι η ώρα ( η πιο κοινοποιημένη μου Ανάρτηση ) ... να βάλω την ΠΙΟ ΠΙΟ ΠΙΟ γαμάτη συνέντευξη του Δασκάλου ΜΑΣ ... 

Όταν την είδα ... είπα ... 

Ααα οκ ... είμαι Διπολικός ... άρα από τους Άλλους ( 2ους ... 3ους ... αλλά Άλλους ) ...Όχι από την Βαρετή και Ανεγκέφαλη Μετριότητα που λέγονται "Κανονικοί" ... και που έχουν κατακλίσει όλα τα Έδρανα Κοινοβουλίων Όλου του Κόσμου ... 

Και για να μην παρεξηγιόμαστε ... Έχει το Φόρουμ κάτι Φυντάνια ... μα κάτι ΒΛΑΚΕΣ Διπολικούς ... που χαλάνε το Συνάφι !!!

Διπολικός = Πανέξυπνος

( αλλά με Εξαιρέσεις Απόλυτης Βλακείας και Μετριότητας ) 

Μπορεί κι Εγώ να είμαι η Απόλυτη Εξαίρεση της Βλακείας που μπορεί να γκρεμίσει τον Κόσμο και την Ανθρωπότητα ... που τόσο καιρό χτιζόταν .. 

Η Ανθρωπότητα κερδίζει πάντα όμως ... γι αυτό και Υπάρχει Ακόμα ... και Αυτή και η Ομορφιά και η Ευφυία ... θα Σώσει τον Κόσμο !!! 



Νίκος Λυγερός ... 

I.Q 189 ( 1 στα 80.000.000 ανθρώπους )

Στατιστική η Ευφυΐα ...

Επάγγελμα δεν λέω συνήθως τι κάνω ... Δεν κάνω επάγγελμα ... για την κοινωνία ... εγώ κάνω έργο για την Ανθρωπότητα.

Για μένα το Επάγγελμα μου είναι να κάνω ότι μπορώ για να βοηθήσω την Ανθρωπότητα ... δεν ξέρω να κάνω κάτι άλλο ...

Για τον εαυτό μου δεν κάνω τίποτα ... Δεν υπάρχω χωρίς τους Άλλους Ανθρώπους ...

Ότι κάνω το κάνω ΠΑΝΤΑ για τους Άλλους ...

Δεν το επέλεξα ... είναι η Ζωή μου... Δεν είχα επιλογή ... ήταν η μόνη Επιλογή ...

Γεννήθηκα στον Βόλο

Γεννήθηκα Γέρος ... Γιατί ακούν μόνο τους Γέρους ...

2 Ετών έπαιζα Σκάκι ...

Πολλοί δεν παίζουν ... παίζουν μέχρι να μάθουν ότι απλά κουνάνε τα πιόνια ...

Το Παιχνίδι για μένα ήταν μια μορφή Αλτρουισμού ... Απλά Οργάνωνα τα παιχνίδια των Άλλων ...

Και κάτι που θέλω να υπογραμμίσω εγώ ( DSV ) ... είναι το εξής ...

Στην Ερώτηση ... "Υπάρχουν και πράγματα που δεν Καταλαβαίνετε ???" .... απάντησε ... "ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ" ... !!!

Η Συνέχεια στο Βίντεο ... Αφού υπενθυμίσω ότι δεν είχα χρόνο μέχρι τώρα Καριολάκια .. για να σας βρω που ΚΛΕΨΑΤΕ ακόμα και το κείμενο της Ανάρτησής μου για να Πάρετε Κλικ ... 

Να φύγει η Πολλή Σκόνη ... και τα Λέμε ...  


https://dsvsval.blogspot.com/2011/02/i.html 

Δεν υπάρχουν σχόλια: