********* ********************** DSV Blog: Αν θέλει κάποιος Διπολικός ... να σέβεται τον Εαυτό του ... πρέπει να έχει τουλάχιστον μία Επίσκεψη στην Αστυνομία ...

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 18, 2023

Αν θέλει κάποιος Διπολικός ... να σέβεται τον Εαυτό του ... πρέπει να έχει τουλάχιστον μία Επίσκεψη στην Αστυνομία ...

Οκ ... εγώ είχα 2 ... Μία μετά από Καταγγελία της Μάνας μου.. και από μία δημοσογράφο με 10 ψυχικές Ασθένειες ... και άλλες τόσες που δεν ήξερε αλλά έκαναν Μπαμ ... Και μου έκανε μήνυση Καθοδηγούμενη από κάποια που έβαλα στα Μανταλάκια επειδή με είπε Πούστη γιατί δεν της Κάθησα ... και να την πάρω τηλέφωνο να μιλάμε με τις ώρες επειδή όπως έλεγε ήμουν έξυπνος και την εξιτάρισα ... 

https://dsvsval.blogspot.com/2018/10/blog-post_7.html  ( Δεν είναι ακριβώς το Ποστ ... αλλά ) 

Στο Αστυνομικό τμήμα οι Αστυνομικοί ... μου ζητήσανε ΣΥΓΓΝΩΜΗ ... Και στο  Τέλος... 

Τι Συγνώμη λέω ... Μου κανε Μήνυση η Μάνα μου ? Απαπα καλέ .... μου λέει η Αξιωματικός ... αυτή σε Λατρεύει ... Μισή ώρα μιλούσε για τι Καταπληκτικός είσαστε ... Δεν είναι κάπως Οξύμωρο την ρωτάω ... Εννοείται μου λέει ... Ακούστε κ. Βαλατσέ ... οι Μανάδες που θέλουν να χειραγωγήσουν τους Γιους και ΔΕΝ μπορούν ... πάνε πάντα στο Αστυνομικό τμήμα ... Μα δεν δίνεις Λεφτά .. δεν Μπλέκεις ... Κάνεις μια Καταγγελία και Φεύγεις ... Την καταλάβαμε την Μητέρα σου από το 1ο λεπτό ... ότι κάτι δεν πήγαινε καλά ... Ήταν Συγχυσμένη ... αλλά δεν ήξερε με ποιον ...

Μα πήγε στο Νοσοκομείο το βράδυ για να με κάνει να ανησυχήσω ... Τίποτα δεν είχε ... Όλα αυτά κ. Βαλατσέ τα έχουμε δει χιλιάδες φορές ... Και ΑΝ δεν ήταν θέμα ντροπής και στίγματος .. ότι πας τον Γιο σου στην Αστυνομία ... τότε θα το κάνανε Όλες ...





Αν δεν έχεις Μαλώσει χοντρά με την Μάνα σου ... πάει να πει ότι σε κρατάει ακόμα στο Βρακί της ... Σου έχει μεταδώσει όλα τα Κόμπλεξ της ... και σε έχει εγκλωβίσει φυλακισμένο στην Φυλακή του Σώπα ... που στην Επαρχία ... πιάνει το 90% και κρατάει καλά ! 

Γι αυτό στα 40 της ( που ήμουν ΜΟΝΟΣ μου .. οι Άλλοι τα κάνανε στις 52 μέρες ) ... άφησα αυτό το πόνημα ... 
https://dsvsval.blogspot.com/2012/02/blog-post_28.html 

Δεν υπάρχουν σχόλια: