********* ********************** DSV Blog: Ας παίζει τώρα μόνος του ο Ανώτερος του Τζόρνταν όπως έλεγε τον Αλαζόνα Φλώρο Εαυτό του. Μνμ στην Ρ του Χ. και του Α. γιατί εμείς είμαστε πιο Ειλικρινείς μεταξύ μας από ότι ο Φλώρος ...

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 20, 2023

Ας παίζει τώρα μόνος του ο Ανώτερος του Τζόρνταν όπως έλεγε τον Αλαζόνα Φλώρο Εαυτό του. Μνμ στην Ρ του Χ. και του Α. γιατί εμείς είμαστε πιο Ειλικρινείς μεταξύ μας από ότι ο Φλώρος ...

Ας παίζει τώρα μόνος του ο Ανώτερος του Τζόρνταν όπως έλεγε τον Αλαζόνα Φλώρο Εαυτό του. 

Πόσα τρίποντα έβαζες σε ποσοστό Φλώρε ... ???
ΟΛΑ ... 
Τι ???? 
ΟΛΑΑΑ ... 
Ρε ο Τζόρνταν και έχει 50 με 60% και εσύ Όλα ... ???

Εεε .. αν δεν πιστεύεις ... Αφού Έμπαιναν Όλα τι να σου πω ... 

Ερώτηση του DSV στον Κορακίδη που τα ξέρει όλα αυτά ...

Κορακίδη ... Έμπαιναν ΟΛΑΑΑΑ ??? 



Χμμμ βλέπω ότι δεν ... όπως πάντα ... 
Εμείς είμαστε πιο Ειλικρινείς μεταξύ μας από ότι ο Φλώρος ... 
Αυτός λέει συνέχεια ψέμματα ... και ΝΑ ... σε μία Πίεση με είπε ... ότι δεν με Υπολογίζει καθόλου ... 


Συνέχεια του έλεγα του έλεγα ... ανά 3μηνο ... ανά 6μηνο .. Χτυπούσα την Κουδούνα ... ενημέρωνα εσένα  πάντα γιατί και οι 2 ζητούσαμε την βοήθεια του άλλου από πίσω ... Όπως μου λεγες εσύ για τον Χ ... που νόμιζες ότι του Φωνάζει ... 


ΣΥΝΕΧΙΖΩ να λέω ότι σαν Πατέρας ... δεν τον φτάνω ούτε μέχρι τ @@ του ... Και γι αυτό δεν έγινα Πατέρας ... γιατί δεν θα μπορούσα να ανταπαξέλθω ... Εγώ δεν βλέπω Γιος μου ... Γιος του ... ΌΛΟΥΣ τους έχω το ΙΔΙΟ κοιτάω τον Άνθρωπο .. την Ανάγκη και ταξινομώ έτσι ... Αν το παιδί μου ήταν Υγιή π.χ. την Δευτέρα ... και το παιδί του γείτονα ψηνόταν στον Πυρετό ... θα ΑΦΗΝΑ στο ΣΠΙΤΙ τον Χ και θα του λεγα ... άσε προπονήσεις και Γαλλικά σήμερα ... Προέχει ο Φίλος σου ... Με ποιος θα Παίζεις αν δεν γίνει Καλά ... Και ο Χς ΘΑ καταλάβαινε και θα ξανάπαιζε με τα Λέγκο ... 


Είναι Πανέξυπνος και δεν αλλάζω τίποτα ... Καταλαβαίνει Πολύ Καλά τα Πάντα ... απλά τα κρατάει μέσα του ... Κάποια στιγμή θα γίνει η Έκρηξη ... θα μάθει ΟΛΑ τα ψέμματα ... και όχι μόνο του Καλού Μαθητή ... Θα καταλάβει ότι η Μαμά ήταν το Φυτό και ο Μπαμπάς ο Σκράπας ... και θα αλλάξουν οι Ρόλοι ... και όσες φωνές και να του βάζει ... ΔΕΝ θα του δίνει ΚΑΜΙΑ Σημασ΄λια ... 


Τα ψέμματα είναι τα χειρότερα του Κόσμου ... και ο Φλώρος τα χει καραμέλα ... Όπως όταν ήταν 9 και 10 που τον κυνηγούσε ΟΛΟΣ ο Βόλος ... Καλά οι Δάσκαλοι ... Καλά οι Γείτονες ... Καλά ΟΛΟΙ ... ΜΟΝΟ εγώ τον έκανα Παρέα ( Ουσιαστική ) ... Κάναμε Φροντιστήριο και Διαβάζαμε μαζί ... Ήμασταν συνέχεια Δίπλα στο σπίτι του και Μακριά από το Δικό μου ... γιατί ήξερε ότι στην γειτονιά μου ΔΕΝ ήταν ευπρόσδεκτος. Είχε πολλούς φίλους, και ήταν αγαπητός λόγω Αθλημάτων αλλά από Μαθήματα  ο Φλώρος - Πίτσας - Δημ παύλα Ζ .. παύλα πααύλα ... ήταν στην ίδια κατηγορία του Μένω δεν Μένω.


Εγώ και ο Τ ήμασταν του 16 ... επειδή ΔΕΝ διαβάζαμε και εμείς ΚΑΘΟΛΟΥ ... Μόνο λίγο στην αρχή που είχαμε ακόμη την καύλα ... και μετά όταν βλέπαμε ότι οι Καθηγητές προμοτάρουν τα φυτά και τους γλύφτες και τους ΔΕΞΙΟΥΣ ... ( Ναι ... Αν δεν ήσουν Δεξιός και στην Στοά ... δεν έπαιρνες πάνω από 14 ... Εγώ ήμουνα του 20 στα Μαθηματικά ... μου έβαζε η Λιάτσ ( η Μαθηματικός ) ... 14 - 15 ... και τα παράτησα ... Γιατί τώρα θα είχα Πτυχίο ΚΑΙ Μαθηματικός - Φυσικός ... και ... και ... 


Επειδή καταλαβαίνω ότι Άντρας σου είναι και εσύ ότι και να γίνει θα είσαι με το Μέρος σου ... ότι θα κάνεις πίσω σιωπηρά ... Και θα αναγκαστείς να καταπιείς το DSV = Οικογένειακός Φίλος και Φίλος του Χ/υ που τον πάει πάρα πολύ ( Ναι .. θα ήμουνα πολύ καλός φίλος και καθηγητής) ... και του Α. που τρελαίνεται όταν με βλέπει .. Γιατί καταλαβαίνει το πόσο Αληθινός και Αγνός άνθρωπος είμαι ... Τα σκυλιά δεν κάνουν ποτέ λάθος ... καταλαβαίνουν ...


Αν θες μπορείς και να με διαγράψεις ώστε να μην Αναγκάζομαι και σου στέλνω τα μηνύματα ... ΑΝ με μπλοκάρεις ΔΕΝ θα μπορώ .. και θα είναι Καλύτερα ΚΑΙ για τους 3 μας ... Ρ ... Δεν είναι Μαλακίες του DSV ... Τελείωσε για μένα .. Είδες τότε ... 7 χρόνια κάναμε να μιλήσουμε και Εγώ πάλι τον πήρα ... Έκανε παιδί .. τέλος ο DSV ... και ΙΣΩΣ να ήταν καλό να μην είχα πάρει τηλέφωνο όσο και να με πάει ο Χς και ο Ά ... Αφού και αυτούς τους έχει αποκόψει από Μένα ... Και να τανε Ανασφαλής ως Άντρας να πω ότι δεν θέλει να με βάλει στο σπίτι του ... Με τίποτα ... Καθόλου ... Βέβαια me Εσένα δεν με αφήνει ... Μια φορά ζήτησα την συμβολη σου για να με βοηθήσει στο Ντεκορέισιον ... και μου είπε ... Ξέχνα την Γυναίκα μου ... Δεν πατάει σε άλλου το Σπίτι μόνη της. ΔΛδ δεν ξέρω αν έχει μείνει και τίποτα άλλο που να ΜΗΝ μου έχει απαγορεύσει ~!


Ευτυχώς καφέ κερνάει ακόμα ... και πίνουμε ΠΟΥ και ΠΟΥ ... Γιατί στο άσυλο δεν παίρνουμε τίποτα !


 Φιλιά.

Στάλθηκε πριν από 1 ώ.
Μήνυμα στους OS




Βατσιτσέλο Βαλατσό !!!

Στραβός βελόνα γύρευε ολά ολά
μέσα σ’ έν’ αχυρώνα βατζιγτζέλο βατζιγτζό
κι ένας κουφός του έλεγε ολά ολά
την άκουα που εβρόντα βατζιγτζέλο βατζιγτζό.

Απ’όλα τα πετούμενα ολά ολά
ο γάιδαρος μ’αρέσει βατζιγτζέλο βατζιγτζό
γιατί έχει αηδονιού φωνή ολά ολά
και δαχτυλίδι μέση βατζιγτζέλο βατζιγτζό

Πολλά ψέματα είπαμε ολά ολά
ας πούμε και μια αλήθεια βατζιγτζέλο βατζιγτζό.

Ο κόκορας εγέννησε ολά ολά
κι έκανε κολοκύθια βατζιγτζέλο βατζιγτζό.

Τα κολοκύθια είχαν νερό ολά ολά
και το νερό βατράχια βατζιγτζέλο βατζιγτζό.



Δεν υπάρχουν σχόλια: