********* ********************** DSV Blog: Ενα Σκατόψυχο Αλτσχάιμερ το Αντέχω ... Δύο στα Δύο ... δεν τα αντέχω... Δεν μπορώ να ακούω ότι από Οκτώβρη θα χρεώσουν το νερό για να μην βγαίνω με το λάστιχο και ενοχλώ που πιτσιλάω το πεζοδρόμιό τους.

Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2023

Ενα Σκατόψυχο Αλτσχάιμερ το Αντέχω ... Δύο στα Δύο ... δεν τα αντέχω... Δεν μπορώ να ακούω ότι από Οκτώβρη θα χρεώσουν το νερό για να μην βγαίνω με το λάστιχο και ενοχλώ που πιτσιλάω το πεζοδρόμιό τους.

Δεν μπορώ να ακούω ότι από Οκτώβρη θα χρεώσουν το νερό για να μην βγαίνω με το λάστιχο και ενοχλώ που πιτσιλάω το πεζοδρόμιό τους.

Αν έχεις τον Θεό σου ... τόλμησαν με Θράσσος Αλτσχάιμερ ... να μου πουνε ότι από την ΜΕΣΗ του ( ΔΗΜΟΣΙΟ ) Δρόμου και μετά να μην πατάω καν και να μην ενοχλώ γιατί είναι στην ΚΑΤΟΧΗ ΤΟΥΣ.

ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΑΜΗΜΕΝΟΙ ΝΑΖΙ ΤΑΛΙΜΠΑΝΟΝΑΖΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΛΑ ... ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΒΑΛΤΟ...

Ε ΟΧΙ ΚΟΥΜΠΑΡΕ ... ΜΕΧΡΙΣ ΕΔΩ .. ΣΕΒΑΣΤΗΚΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ... ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙΣ ΕΔΩ ... ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΎ ΠΑΝΤΟΦΛΑ ΚΑΙ ΓΚΡΙΝΙΑ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕΣ ΑΣΧΗΜΑ ... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙΣ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΘΑΡΙΖΑ ΑΠΤΟ ΤΙΣ 5 ΣΕΠ.... ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΝΟΧΛΩ ... 

Ο ΜΠΑΜΠΛ... ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΧΟΡΕΥΕΙ... 

ΟΧΙ ΕΜΕΝΑ ΟΜΩΣ ... ΤΟΝ ΣΚΙΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΦΑΛΣΕΤΑ ΠΟΥ ΞΥΡΙΖΕ !!! 


ΣΚΑΛΠ !!! 

Πήρα πρώτα την Αστυνομία και ο εκεί Γκάο ... που θα τον βρω μου είπε " Για τα Νερά παίρνετε την Αστυνομία? Πάρτε το Υγειονομικό ή ή ή " ... Εμ αυτό ρε Μαλάκα Μπάτσε ήθελα να μου πεις απλά ακολουθώ 100% την Νόμιμη οδό για να έχω τις κινήσεις στην Επερχόμενη Μήνυση !


Στέλνω στην Συνέχεια μέιλ στο Υγειονομικό ! 


Δεν ξέρω που να στείλω mail και που να αποταθώ, αλλά η Αστυνομία με παρέπεμψε σε Εσάς ... 


Επειδή είμαι 3 γωνίες κάτω από τον Κραυσίδωνα ... και αν δεν καταβρέχω και πλύνω ... έχω θέμα με τα φρεάτια και πλημυρίζω ... αναγκάζομαι και με πυρετό να βγαίνω έξω και να καθαρίζω ... 

Επειδή στο απέναντι σπίτι έχει κάποιον με Καρκίνο και δεν μπορεί καν να περπατήσει ... έβρεχα ακόμα και το πεζοδρόμιό του. Μέχρι σήμερα είχα πολύ καλές σχέσεις μαζί του αλλά Κάκιστες με την γυναίκα του ... Έτσι λοιπόν ... μου είπε ο κ. Βλόν... ( που είναι 86 με Καρκίνο στο τελευταίο στάδιο και τα έχει Χαμένα και παραμιλάει και λέει ... τέλος πάντων )  που μένει απέναντί μου να ΜΗΝ Βρέχω από το μισό του δρόμου της Βύρωνος προς την Μεριά του. Μου είπε ότι το ΔΙΚΟ μου κομμάτι είναι από τα μισά του δρόμου και προς την Μεριά μου ... 

Εγώ ήξερα ότι δεν υπάρχουν όρια ακόμα και στο πεζοδρόμιο ... και είναι του Δήμου. Και ενώ μέχρι τώρα με Ευχαριστούσε που καθαρίζω  και το ( αυτοκίνητό του εγώ το καθάριζα και μου έλεγε και ευχαριστώ ).Το τι άλλαξε ? Ξέρω ... Την γυναίκα του είμαι σχεδόν ένα βήμα πριν τα Δικαστήρια ... και δεν μπορεί να βγει να μου μιλήσει αν και το Έκανε 2 φορές ... αλλά λόγω ότι σέβομαι το βαρύ θέμα Υγείας του ... δεν θέλω να προβώ σε μήνυση ... Αν μπορούσα να κάνω Ασφαλιστικά μέτρα ... θα ήταν μια χαρά ...

Μετά από όλο αυτό ... και επειδή σε ΟΛΗ την γειτονιά αλλά ιδίως μπροστά στο σπίτι μου  μου έριξαν Εκείνοι πριν 10 μέρες ΟΛΑ τα Λύματά τους ... Δλδ αδειάσανε όλο το υπόγειό τους από τις Λάσπες ... ήρθαν Όλες οι Λάσπες προς το σπίτι μου ... Και επειδή βγαίνω να καθαρίσω μου με ενοχλούν συνέχεια ... μία ότι ενοχλώ με τα νερά προς το μέρος τους ... ακόμα μου είπανε ότι θα πληρώσω χιλιάδες ευρώ Νερό ... και ας έχει πει η ΔΕΥΑΜΒ ότι μέχρι τέλη Δεκεμβρίου τουλάχιστον δεν θα χρεώνει το Νερό γιατί δεν είναι Πόσιμο ... και είναι από Αντλήσεις ... 

Εν Κατακλείδι ... Εγώ θα πάω και στον Κύριο Κουρέτα ... και στον Δήμο Βόλου και σε Όλους τους Φορείς επειδή το πρόβλημα είναι το πιο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ... ΥΓΕΙΑΣ ... 

ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΤΑ ΛΥΜΑΤΑ ... ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ? ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΥΓΕΣ - ΣΦΗΚΕΣ - ΚΑΙ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ.

ΕΙΜΑΙ 67% ΑΝΑΠΗΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΝΟΥ.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΝΕΡΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ? ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ?

ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΑ ΠΡΩΤΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΌ ... ΚΑΙ ΤΟ ΧΩ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΕΠΙ ΣΗΜΙΤΗ.

ΜΠΟΡΕΙ ΤΩΡΑ Η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ( ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣΑΝ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΩ ΕΚΕΙ ... ΜΕ ΑΚΟΥΓΑΝ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ) ... ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΤΟ BLOG ΜΟΥ...

ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΑΠΟ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΡΚΙΝΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΑ ΝΕΡΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΡΟΜΟ !

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΒΑΛΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΩ ! 


Δεν υπάρχουν σχόλια: