********* ********************** DSV Blog: Όταν σε απαξιώνουν δεν έχεις διάθεση να συζητήσεις ξανά με ανθρώπους που σε απαξιώνουν. Στέγνωσε πλέον η Υπομονή μου και όπως λέει και ο Α.Κ. Τέλος... ΤΕΛΟΣ πλέον κάθε Επηρμένος που νομίζει ότι Πάντα είναι ο Καλύτερος...

Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2023

Όταν σε απαξιώνουν δεν έχεις διάθεση να συζητήσεις ξανά με ανθρώπους που σε απαξιώνουν. Στέγνωσε πλέον η Υπομονή μου και όπως λέει και ο Α.Κ. Τέλος... ΤΕΛΟΣ πλέον κάθε Επηρμένος που νομίζει ότι Πάντα είναι ο Καλύτερος...


Αυτό δεν είναι μόνο στα πλαίσια την Ψύχωσης Pchyco - SocialPath. 

Ειναι ξεκάθαρος ΣΟΛΙΨΙΣΜΟΣ !

Παρακάτω δεν έχει ... Και εδώ που τα λέμε ... σκέφτομαι πολλούς με αυτή την Ψύχωση... Δλδ ΣΧΕΔΟΝ όλους τους Βολιώτες που ζούνε ΜΟΝΟ για την Πάρτη τους και φάνηκε και Φαίνεται πόσο Αλληλεγγύη επέδειξαν στον Πόνο του Άλλου ! 

ΜΟΝΟ ο Μπαρδέμ ... και κανένας Άλλος ...

Εμένα δεν μου είπανε να στου ψοφήσει η Κατσίκα ... αλλά να ΚΑΕΙ η Μηχανή που θα αγοράσεις !!! ΚΑΙ για να σας κάνω να Χαρείτε ... δεν θα αγοράσω ... γιατί Χειμώνιασε !!!

Αι Σαπέρα Τοξικοί Βολιώτες ! 

Καφετζόπουλος: «Ας τα πακετάρουν και ας τα βάλουν εκεί που νομίζουν – Ένιωσα απαξίωση από την ΕΡΤ» (video)

«Aς τραβήξουν αυτοί τον δρόμο τους και εγώ τον δικό μου», σχολίασε ο Αντώνης Καφετζόπουλος

Ο Αντώνης Καφετζόπουλος μίλησε στην τηλεόραση του STAR για την απόφαση της ΕΡΤ να σταματήσει τη σειρά «Τρίτος Όροφος», στην οποία ο ίδιος πρωταγωνιστούσε, με αποτέλεσμα να ολοκληρωθεί αρκετά νωρίτερα σε σχέση με τον προγραμματισμό.

Ο γνωστός ηθοποιός αφού δήλωσε αρχικά πως δεν του αρέσουν τα ελληνικά σίριαλ, από τα οποία όπως είπε, απουσιάζει η αισθητική και η συλλογική προσπάθεια, αναφέρθηκε στο πρόωρο φινάλε της σειράς που θα πραγματοποιηθεί στις 30 Οκτωβρίου και έριξε τα πυρά του προς πάσα κατεύθυνση.

Όπως είναι γνωστό τα γυρίσματα της σειράς έχουν ολοκληρωθεί ήδη από πέρυσι και ο ηθοποιός θεωρεί πως είναι ακόμα ένας λόγος για την «πατάτα» από την πλευρά της ΕΡΤ, καθώς όπως εξήγησε, «ενώ παρήγγειλε κάτι που ήταν ένα 15λεπτο την ημέρα, μετά δεν είχαν τι να βάλουν ανάμεσα στις σειρές τους και αποφάσισαν να βάλουν δύο επεισόδια, οπότε θα τελειώσουν και πιο νωρίς.

Ας τα πακετάρουν και ας τα βάλουν εκεί που νομίζουν».

Στη συνέχεια ο Αντώνης Καφετζόπουλος ανέφερε πως δεν εκτιμήθηκε το υλικό που είχαν στα χέρια τους «και αυτό είναι δικαίωμα κάποιου να μην εκτιμά κάτι, αλλά από εκεί και πέρα το σπατάλησαν και το σκόρπισαν», ενώ σχολίασε πως δεν είχε καμία ενημέρωση για το αν υπάρχει σκέψη να γυριστούν περισσότερα επεισόδια.

Όταν ρωτήθηκε για το αν θα τον ενδιέφερε κάτι τέτοιο, ο ηθοποιός δήλωσε πως ένιωσε απαξίωση από την ΕΡΤ και πρόσθεσε πως «όταν σε απαξιώνουν δεν έχεις διάθεση να συζητήσεις ξανά με ανθρώπους που σε απαξιώνουν.

Λες ας τραβήξουν αυτοί τον δρόμο τους και εγώ τον δικό μου. Ήταν δική τους ιδέα τα 15λεπτα επεισόδια, δεν άλλαξα εγώ γνώμη εκείνοι άλλαξαν. Τι να συζητήσω;»

Δεν υπάρχουν σχόλια: