********* ********************** DSV Blog: Λευτεριά Αδέρφια ... Απ τους Μαλάκες Λευτεριά ...

Τρίτη, Νοεμβρίου 30, 2021

Λευτεριά Αδέρφια ... Απ τους Μαλάκες Λευτεριά ...

 

Πως λένε ... γελάω από τα Νεύρα μου ... ή Μιλάω Ήρεμα για να μην τον Ξεσκίσω ...

... έ κάπως έτσι είναι το Μουντ μου σήμερα ... αλλά η Αλήθεια είναι ότι με καταβάλει ένα Αίσθημα Χαράς ... Ευφορίας ... κάτι δλδ σαν να "Επιτέλους... έως εδώ δεν πάει άλλο... Το Γ@μάω και το στέλνω στο Διάλο"

Όπως οι Μπάτσοι είπαν σήμερα ότι "Βαριόμαστε γιατί δεν έχουμε καμιά αιτία να σας βαράμε ... Κάντε κάτι να μας δώσετε μια δικαιολογία να σας Γλοπιάσουμε " ε κάπως έτσι και με τον Π@νηλίθιο Τύρρανο που έχουμε για Βλάκα !!! Και είναι Παληνήθιος ... γιατί του τα λένε να τα κάνει ... αλλά δεν ξέρει τι είναι αυτά που κάνει ... Νομίζει ότι με αυτόν τον τρόπο θα μας στριμώξει ... αλλά το μόνο που θα καταφέρει είναι να Βιώσει όλη την Απελπισία και Σκλαβιά πάνω του ... που μας έχει Επιβάλει ...

Τέτοιοι Πατριδολάγνοι δεν είναι που λένε ... "Καλύτερα μιας ώρας ... " τι το ξέχασε ? Έλληνες δεν το λέγανε και τότε ??? "Έλληνες" ( Ε καλά μην συγκρίνουμε τώρα ) δεν Υποτίθεται ότι είμαστε ακόμα ??? Ε ... το Λάβαρο θα το Σηκώσουμε ... και θα πάρουμε τα Φισεκλίκια στα Ζωνάρια μας ... Τα κουμπούρια προς το παρόν ακόμα στο σπίτι μας ... αλλά έτοιμα και φρεσκολαδωμένα !!! 
 
 
Όχι .. .δεν Πενθώ όπως ο Κούβελας ... Αυτός είχε τα Όπλα τόσο καιρό ... τους πολεμούσε αλλά δεν τους κατάφερε ... και Πενθεί ... όπως και εκκατομύρια Άλλοι ... Εγώ βιώνω το Μίσος ... την Οργή ... την "ΘαΣεΠαωΓαμιόνταςΜεχριΤοΠαρισιΓιαΕξοριαΣκατόφλωρε" διάθεσή μου ... και είμαι έτοιμος να Οπλίσω ... 

Ήδη το κάνω τόσο καιρό αλλά με κάτι άλλο ... όπως κάνουμε Εμείς του Πληκτρολογίου και της Πένας ... Πλέον όμως θα Αναγκαστώ παρόλη την Αρρώστια μου να βγω και στο Τσιμέντο ... και στα Χιόνια ... και στα Βουνά ... Και ας με πεθάνει η Μέση και τα Πόδια μου και η Ρευματοπάθειά μου και και και και !  Όχι ... Τα όπλα μου ... και στα Βουνά ... για να είμαι έτοιμος να τους Τσακίσω μέσα στο Γήπεδό τους ...

Κωδικά τα λέω ε ???... Ήξεις Αφήξεις ??? Τάχα μου πουλάω Μούρη και Πνεύμα ??? Ναι Κωδικά τα λέω για να μην μπορούν να με Μηνήσουν ( αυτά τα μάθαμε στα πρώτα μαθήματα στην Δίωξη ) ... για να είμαστε Οχυρωμένοι ! Πουλάω Μούρη ? Ναι ... Σκύλος που γαυγίζει λένε ε ... Απ΄οτον Καναπέ Επανάσταση δεν γίνεται ε ? Εδώ γελάει ο ΜΜ... BD ... και γελάει Δυνατά !  Από ΠΑΝΤΟΥ γίνεται η Αντίσταση και η Επανάσταση ... ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ... Απλά είναι μια φτηνή δικαιολογία ο καναπές ... για να μην πει το Κλισέ "Εγώ θα βγάλω το Φίδι απ την Τρύπα " ??? ...


Ε Ναι .. Μια ζωή εγώ το Βγαζα ... Τώρα θα βγάλω και τ Αυγό του !!! Επανάσταση γίνεται ακόμα και από μια Καρέκλα κάπου στην Βοιωτία ... στο Πέρασμα ... με Μόνιτορ και Κονσόλες... Περάσαν 200 χρόνια ... Τα Σπαθιά ... Τα Κουμπούρια και τα Καρυοφίλια ...  Εξελιχθήκαν Ανεγκέφαλοι. Το Πολύ περπάτημα ΜΟΝΟ ( Παμίτες και λοιποί τάχα μου Αντάρτες  ) ... τρώει τις Σόλες ... ΜΟΝΟ ... Θέλει και Φωνή ( όχι απο΄Ντουντούκα αλλά ... ) ...

Όλα έχουν τον Τρόπο τους !!!


Λευτεριά Αδέρφια ... Απ τους Μαλάκες Λευτεριά ...  
 
Θα Καλώσουν οι Καιροί Σύντομα ... Θα Λευτερώσουν !!!Η Αντάμωση ήρθε ... και έγινε Μάζωξη !!!

Ραντεβού  ... στα Γουρλωματικα !!! 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: