********* ********************** DSV Blog: Ειδοποιάω !!! Ρωτήστε μερικές Ξύπνιες και μερικούς Ηλίθιους που τόλμησαν να με πειράξουν ... τι Πάθανε !...

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 01, 2021

Ειδοποιάω !!! Ρωτήστε μερικές Ξύπνιες και μερικούς Ηλίθιους που τόλμησαν να με πειράξουν ... τι Πάθανε !...

 
Αν υπάρχει κάποιος ... έστω και φβ Φρεντ ... σαν και αυτή την Ψωριάρα 60χρόνη που το πρωί επειδή δεν ήταν 1η στην σειρά ... αλλά τρίτη ... είπε ...

" Ε γιατί να καθεστε έξω ... Ας Εμβολιαστούμε ΟΛΟΙ για να μπένουμε μέσα στα Μαγαζιά "

Δλδ ... αν υπάρχει Άνθρωπος ... που θα κάνει το Εμβόλιο για ΑΛΛΟΝ λόγο εκτός από την Αξιοπρέπεια - Ελευθερία - Υγεία και τα Συναφή ...

... Παρακαλώ να μην μου ξαναμιλήσει ΠΟΤΕ !!!
 
( Αα και κάποια στην Θάλασσα μου είπε Συγνώμη που δεν διάβασα την Ανάρτηση που μου στειλες ... γιατί μου έβγαλε ότι είναι Παράνομο γιατί αναφέρει πράγματα κατά του Εμβόλιο !!!

Α οκ είπα ... και σκέφτηκα ... ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΑ ΟΤΙ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΜΠΛΑΚ ΛΙΣΤ από τα Πρώτα Ονόματα !!!

Δεν ξέρουν όμως ότι εγώ μπορώ να κάνω τα Πάντα αν θέλω ... Μην με κόβετε γιατί θα με Εκνευρίσετε και τότε δεν φέρω Καμία Ευθύνη ... Ούτε εγώ... ούτε τα φιλαράκια μου ... !

Ειδοποιάω !!!  Μη μου πείτε μετά δεν Ήξερα και θα σου κάνω Μήνυση και τέτοια Σαχλά ...

Ρωτήστε μερικές Ξύπνιες και μερικούς Ηλίθιους που τόλμησαν να με πειράξουν ... τι Πάθανε !)

DON'T TOUCH ME and MY KEYBOARD ...

FAFMK !!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: