********* ********************** DSV Blog: Masta και Φεύγα Βλαμμένο Φατσοβιβλικό Αστοιχείωτο "Θήλ..." !!! Χωρίς άλλα Σχόλια !

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 03, 2021

Masta και Φεύγα Βλαμμένο Φατσοβιβλικό Αστοιχείωτο "Θήλ..." !!! Χωρίς άλλα Σχόλια !

 Maria Masta

Maria Masta

30 Νοεμβρίου στις 9:08 μ.μ.

Maria

Maria Masta
ποιος είσαι εσύ που περνεις κ κοινοποιείς φώτο μου

Σήμερα στις 6:27 μ.μ.

Στείλατε

Τώρα τι Ρητορικό ερώτημα είναι αυτό ? Τι θες ? Ταυτότητα ? Τα στοιχεί μου τα χεις όλα. Αλλά αν θες μίλα μου όμορφα γιατί δεν με γνωρίζεις ... Πληθυντικός στην Αρχή !

Εννοείται κι εγώ Πληθυντικό.

Σήμερα στις 8:06 μ.μ.

Maria

Maria Masta
ούτε εσύ με γνωρίζεις όμως να μου περνεις φώτος μου


Σου πήρα ? Δλδ πότε ? Δικιά σου ? Δλδ βγαλμένη με το πρόσωπό σου ?

Maria

Maria Masta
Όχι αλλά την είχα κατεβάσει εγώ δεν μαρεσει να μου περνούν τα δικά μου κ ότι κατεβάζω

Στείλατε

Τι λε βρε Βούρλο ... Τι λε ... Δλδ σου έκλεψα την Κλεμένη ? Θες να μου σπάσεις τα νεύρα βραδυάτικα ? Είσαι τόσο Βλήμμα ? Αι Σαπέρα Αμόρφωτο Γύναιο !

Δεν υπάρχουν σχόλια: