********* ********************** DSV Blog: Παιδιά ... εγώ τα Παρατάω ( προς το παρόν ). Δεν Αντέχω άλλους Θανάτους και να λέμε ...απλά .... Πέθανε !

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 03, 2021

Παιδιά ... εγώ τα Παρατάω ( προς το παρόν ). Δεν Αντέχω άλλους Θανάτους και να λέμε ...απλά .... Πέθανε !


 

 

Παιδιά ... εγώ τα Παρατάω ( προς το παρόν ). Δεν Αντέχω άλλους Θανάτους και να λέμε ... απλά ... Πέθανε ! 
 
Ανεμβολίαστος ή Εμβολιασμένος ... και να λέμε καλά να πάθει ... και στα λεγα εγω .. και και ... Αρρώστησε ο κολλητός μου ... και είναι σε Καραντίνα. Θα μου πεις έλα μωρέ μια φορά το 6μηνο μιλούσατε στο τηλ... και άντε μια φορά κάθε χρόνο κάποιες ώρες στην Θάλασσά... δεν θα σου λείψει !
 
Κι όμως ... αν πάθει κάτι, θα πάθω χοντρό Κλακάζ ... Ελπίζω να γίνει γρήγορα καλά και να μην Κρεβατωθώ ... αλλά ... Τέλος !

Δεν υπάρχουν σχόλια: