********* ********************** DSV Blog: Έχω πάνω από 5 Προφίλ ... και Πάνω από 25 Μπλογκς ... Μετά την 1/1/2024 θα γίνουν 1 Όλα μαζί !!!

Παρασκευή, Οκτωβρίου 27, 2023

Έχω πάνω από 5 Προφίλ ... και Πάνω από 25 Μπλογκς ... Μετά την 1/1/2024 θα γίνουν 1 Όλα μαζί !!!

Όχι ότι θα κουνήσουν τον κώλο τους πολλοί και θα κάνουν αίτημα στο Παρακάτω προφίλ ... 


 ... αλλά επειδή όπως έχω πει ... μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχω Ολοκληρώσει το Επαγγελματικό μου Βήμα ... Οργανώνομαι και Συμπτύσσομαι !!!

Έχω πάνω από 5 Προφίλ ... και Πάνω από 25 Μπλογκς ... 

Όπως καταλαβαίνετε δεν μπορώ να βρω ποιος και που και από που επικοινωνεί μαζί μου και που ποσταρα και και και ... 

Αυτά λοιπόν θα γίνουν 1 Όλα μαζί ... Οπότε ... τα άλλα Προφίλ σιγά σιγά θα κλείνουν και θα Απενεργοποιηθούν ... 

Οπότε ... Όποιος θέλει και επιθυμεί να με βρει και να συνεχίζει να βλέπει το Ενεργό Προφίλ μου ας κάνει Αίτημα στο παρακάτω Προφίλ ... 

Μετά την 1/1/2024 ... αυτό και μόνο θα είναι το μόνο Ενεργό και Κύριο ! 


Δημήτριος Βαλατσός  (Dsv)



( Κλικ για να συνδεθείτε αυτόματα στο Προφίλ μου ... )








Δεν υπάρχουν σχόλια: