********* ********************** DSV Blog: Προς ... Υπουργός Θόδωρος Σκυλακάκης – Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Νομίζετε ότι Μασάω και λέω πράγματα στον Αέρα ε ? Έφυγε το Μέιλ .. που βλέπετε παρακάτω ...

Τετάρτη, Οκτωβρίου 25, 2023

Προς ... Υπουργός Θόδωρος Σκυλακάκης – Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Νομίζετε ότι Μασάω και λέω πράγματα στον Αέρα ε ? Έφυγε το Μέιλ .. που βλέπετε παρακάτω ...

Προς ... 

Υπουργός

Θόδωρος Σκυλακάκης – Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας




 Καλημέρα σας ...

Μένω στον Πολυπόθητο και Ξεχασμένο Βόλο και 3 μόνο στενά κάτω από τον Κραυσίδωνα που μας έφερε ΟΛΟ το χώμα και τα φερτά Υλικά ...


Ο κύριος Αγοραστός ούτε καν πέρασε από τα σπίτια μας .. έστω να καταβρέξει και να μας απαλλάξει από τα Κουνούπια - Μύγες ( Χιλιάδες ) και Σφήκες ( είμαι και Αλεργικός και αν με τσιμπήσουν θα Τουμπανιάσω ) και σε λίγο θα δούμε και φίδια και ποντίκια.



Καταβρέχω κάθε μέρα γιατί τα αυτοκίνητα σηκώνουν Ντουμάνι και αναπνέουμε όλο αυτό το χώμα που είναι κάτι το ξεχωριστό. Δεν έχω δει τέτοιο πυλό ... που να στεγνώνει 5 λεπτά μετά το κατάβρεγμα ... Φαντάζεστε τι Ζημιά έχει κάνει μέσα στα Πνευμόνια μας ? Τα Αυτοκίνητά μας έχουν καταστραφεί ... Τα Ψυγεία τα έχουμε ή δη Αλλάξει ... Και μας έχετε αφήσει στο Έλεος του Θεού επειδή ο Απερχόμενος Νομάρχης σταμάτησε Κάθε Εργασία Καθαρισμού. 

Να μου το θυμηθήτε ( και πιθανότατα από μένα αν ζω μέχρι τότε ) θα τιμωρηθεί για Έγκλημα. Με Ευθύνες τρομερές που πάνε μέχρι και Εσάς και Σαφώς μέχρι την Κυβέρνηση ... 

Εσείς που είστε τόσο καιρό ? Τόσο Ενδιαφέρον για τις Ζωές των Ψηφοφόρων σας έστω ?

Στο κύριο πρόβλημα τώρα... 

Έχω πρόβλημα με τους γείτονες και δεν με αφήνουν να καταβρέχω το χώμα με συνέπεια να περνάνε αυτοκίνητα και να γίνεται ένας χαμός από το Ντουμάνι ... 

Έχω στείλει ήδη μέιλ στον Υγειονομικό και περιμένω απάντηση ... 

Αν πρέπει να κάνω κάτι άλλο παρακαλώ πείτε μου που να αποταθώ.

Θα περιμένω 2 μέρες το πολύ και θα πάει το μνμ στον Προθυπουργό ... και αν και αυτός με γράψει κανονικά .. όπως όλοι σας ... θα το κάνω Μέγιστο Θέμα ... 

Ήδη ... την ώρα που θα το διαβάσετε θα Αναρτηθεί στο Μπλογκ μου και θα Κοινοποιηθεί σε ¨ΟΣΑ Μπλογκς μπορέσω να το Κοινοποιήσω ! 

Δεν απειλώ ... Απλά 50 μέρες μετά την καταστροφή ... το ότι είμαι ακόμα Ζωντανός ... είναι θαύμα και είναι η αιτία να προλάβω ΟΣΟ ακόμα παραμένω Ζωντανός ... να επιλύσω το θέμα ... ΜΗΠΩΣ και κάνουμε λίγο πιο Υγιεινά Χριστούγεννα ! 



Καλημέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: