********* ********************** DSV Blog: Κάλχα θα έρεπε να με λένε και όχι DSV ... Το ξαναλέω ... Καραγουστάρω το Μπλογκ μου επειδή αυτά που λέω ... είναι Γραπτά και Αποθηκεύονται και έτσι Κανένας δεν μπορεί να με Αμφισβητήσει.... ΚΑΝΕΝΑΣ !!! Λαμόγια γ@μημένα ...

Δευτέρα, Οκτωβρίου 23, 2023

Κάλχα θα έρεπε να με λένε και όχι DSV ... Το ξαναλέω ... Καραγουστάρω το Μπλογκ μου επειδή αυτά που λέω ... είναι Γραπτά και Αποθηκεύονται και έτσι Κανένας δεν μπορεί να με Αμφισβητήσει.... ΚΑΝΕΝΑΣ !!! Λαμόγια γ@μημένα ...

Κάλχα θα έρεπε να με λένε και όχι DSV ... Το ξαναλέω ... Καραγουστάρω το Μπλογκ μου επειδή αυτά που λέω ... είναι Γραπτά και Αποθηκεύονται και έτσι Κανένας δεν μπορεί να με Αμφισβητήσει.... ΚΑΝΕΝΑΣ !!! Λαμόγια γ@μημένα ... 

"Οι Εργολάβοι στην Θεσσαλία .. σταμάτησαν να δουλεύουν με Προφορική Εντολή Αγοραστού"

Και εγώ Μαλώνω με το Κάθε Δεξιό Παλιόμ@υνο που βγαίνει από τα μπαλκόνια και μου λέει να μην ρίχνω νερό στην μεριά του... Σκύλιασαν που δεν βγήκε ο Αγοραστός. ... Το Αυτοκίνητό το πήρε το ρέμα ... Το σπίτι Πλημμύρισε και φούσκωσε ... Το Μπαλκόνι  έτοιμο να πέσει ... και φταίω εγώ που καθαρίζω τις λάσπες για να μην πέσει καμιά γιαγιά ? 

Με Καρκίνο σε τελευταίο στάδιο και προτιμούν όταν περνάει Αυτοκίνητο να γίνεται σύνεφο η σκόνη ... παρά να καθαρίζω εγώ... ΤΟΥ΅ΕΝΟΧΛΩ λένε .. Τώρα που τους καθάρισα τα πάντα ΚΑΙ το Αυτοκίνητο και πήγα στην χείρωνος μέσα στις Λάσπες και ρυμούλκησα το Αυτοκίνητο του Γιού τους ( Ο ίδιος μου λέει .. Μην δίνεις Σημασία ... Κάθε μέρα μαλώνω 10 φορές με τον Πατέρα μου. Μην τον αφήνεις να σε πατρονάρει και να σε στενοχωρεί ) ...

Και επειδή το σπίτι μου δεν έπαθε ΤΙΠΟΤΑ ... και αυτό γιατί πολύ πριν τα παιδιά πεινάσουν ... εγώ είχα μαγειρέψει με χλωρίνες και καυτά νερά και και και ... ήταν όλα πεντακάθαρα και δεν πλημμύρισα ... Ενώ αυτοί .. τους γάμησε ο Δίας ότι είχε και δεν είχε ... Ο Ποσειδώνας μάλλον και ο Δίας Γελούσε ... Η Μάνα μου χόρευε και ο Πατέρας μου σήκωνε την Σημαία του ΠΑΣΟΚ ... Όποιος ξέρει καταλαβαίνει.

Παλιόμουνα Φασιστάκια Σκάστε και μην με πρίζετε άλλο γιατί το έχω Παραγγείλει ... Δεν ξέρετε από που θα σας έρθει ... Στην Εξώπορτα θα σκάσει ... αλλά από που θα σας έρθει ... Θα σας μπει στον Κώλο ... το μόνο σίγουρο ... και ας ψοφίσετε. Τέλος ... Άλλο δεν σας καλύπτω στα παιδιά σας ... και ούτε πουθενά. Την Πέμπτη πήρα την Αστυνομία ... Μου είπε να πάρω το Υγειονομίκό και το έκανα ... Έχω και το Μέιλ αποδεικτικό. 

Από εκεί και μετά ένα τηλέφωνο και Βραχιολάκια ... και ας είσαι με το ένα Πόδι στον Τάφο.  Να βρίζεις και να απειλείς μπορείς ε ? Κωλόγερε και νόμιζα ότι εσύ με καταλάβαινες ... Σε ειδοποίησα ... Φέρε τα κλειδιά να σώσω το αυτοκίνητο που Επί μια Εβδομάδα Εγώ και ΟΧΙ τα παιδιά σου ( που σε εγκατέλειψαν γιατί δεν μπορούν να μην μαλώνουν με την Μπλινα). Πόσο να αντέξουν την γαμημένη Σκατοψυχιά σας ... Βγήκε ο Κουρέτας και θέλετε να κάνετε κι εσείς Σαμποτάζ ?

Δεν θα σας περάσει .. Το Υγειονομικό που Δ/ντης είναι ο Ίδιος ο Κουρέτας ... θα έρθει και θα σας χτυπήσει την Πόρτα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: