********* ********************** DSV Blog: Και Μικρό πουλί μπορεί να Έχω ... ΚΑΙ Αδερφάρα ακόμα και Π@υστάρα μπορεί να είμαι ... αλλά εσένα Σιχαμερό και Αραχνιασμένο Αιδί@ ... δεν σε γάμησ@ και σε Πόνεσε ... Τι νόμιζες ... δεν έχουμε δει την Ταινία με τον Ντέιβιντ ???

Παρασκευή, Οκτωβρίου 27, 2023

Και Μικρό πουλί μπορεί να Έχω ... ΚΑΙ Αδερφάρα ακόμα και Π@υστάρα μπορεί να είμαι ... αλλά εσένα Σιχαμερό και Αραχνιασμένο Αιδί@ ... δεν σε γάμησ@ και σε Πόνεσε ... Τι νόμιζες ... δεν έχουμε δει την Ταινία με τον Ντέιβιντ ???

 

Ποια Χωριάτισσα Ταλιμπανισμένη και Πονεμένη με Μπούργκα μάνα, σας έμαθε ότι επειδή έχετε μια κλειτορίδα να κουβαλάτε ... ότι είναι για Ηδονή ? Γι αυτό σε Ζουλού κοινωνίες και Αφρικανικές χώρες που είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα κάνουν τομή ... 

Να μην έχουν Ούτε Ηδονή όταν κάνουν Παιδιά ... ούτε τίποτα ... Έτσι ώστε να ΜΗΝ Ερωτεύονται και να παίρνουν όποιον Ορίζει ο Αρχηγός της Φυλής και να είναι ΜΟΝΙΜΑ μία Δούλα για τον Αφέντη Κυνηγό !

Έτσι και η Καριόλα η Παραπάνω ... που πριν χρόνια όταν είδε ότι δεν μάσησα από τα κάλη της και τα σέα της ... άρχιζε να με βρίζει χυδαία και φυσικά ΠΡΙΝ πάρει την Απάντησή της με Μπλόκαρε ... 

Σήμερα μου ήρθε η Φωτό ως Ανάμνηση παλιότερων ετών που κάνει το φβ ... ΝΑΙ .. μόνος μου την είχα ποστάρει γιατί δεν κολώνω να με πούνε και μικροτσούτσουνο και Αδερφή και και και ... ΚΑΙ μάλιστα θα ήταν καλύτερα για μένα για να μην έχω τέτοιες Αγάμητες κάθε τρεις και λίγο να μου λένε ένα σωρό ψέμματα για να με ρίξουν στο Σκουριασμένο τους Κρεβάτι μήπως και λαδώσουν λίγο το Πούσι .. που έχει κάνει Σκουραμέντρα ( Ναυτικός Όρος ) ... 

Αυτό το Παλι@μ@υνο ... μαζί με 2 - 3 άλλα που έπεσαν στην ίδια Παγίδα του Σεξιστή και αδερφή και Κολασμένου DSV πήγανε σε μια ΠΙΟ Καριόλα Δημοσιοκάφρο ( της δεκάρας εντελώς ... Απλά είχε μια στάμπα ότι γράφω στο Μπ@υρδέλο.Gr ... ) και αυτή ΜΟΥ έκανε ... ΜΗΝΥΣΗ !!!

Και με πήραν από την Αστυνομία 3 μέρες Αφού είχε πεθάνει η Μάνα μου ... Πάνω στην Θολούρα μου .. ευτυχώς έτυχα σε Άγιο Αξιωματικό .. μου εξήγησε ότι απλά θα κάνω μία Απάντηση Ηλεκτρονική και θα δει η Εισαγγελέας ΑΝ ευσταθεί η Μηνυτήριος Αναφορά και μετά θα πάμε στα Δικαστήρια ... !!!

Πήρα λοιπόν έναν Μήνα προθεσμία ... και μετά πάω να συντάξω την Απάντησή μου ... Απολογία δλδ ... Και βλέπω ότι μέσα στις φωτό που λέει ότι ενοχλώ Σεξουαλικά ... ήταν η Μανούλα μου η Φρεσκοπεθαμένη ... Δεν μπορώ να περιγράψω την Οργή μου ... Δεν μπορώ να περιγράψω ΠΩΣ ακόμα .. χειροτέρεψε η γνώμη μου για τα Αγάμητα Πουταναριά που επειδή δεν γαμιούνται με όποιον Θέλουνε στο φβ ... τον Απειλούν  ... και κάνουνε Μηνύσεις Αβάσιμες ... και δεν έχουν το Τακτ ... να δούνε Ποιες είναι στις φωτό ... Να κάνουν έστω μια υποτυπώδη Έρευνα ... Και έβαλαν την Μάνα μου ... 

Και κάνω μία 12σέλιδη Απολογία ... που όταν την είδε η Εισαγγελέας φρίκαρε ... "Ήταν ότι πιο σύντομο θα μπορούσα να κάνω... Για να μην Βάλω Links Ips browsers & Users FB & Blogs ..."  της είπα. Με κοιτούσε περίεργα ... Δεν κατάλαβε Γρι από ότι της Έλεγα. Βάλανε μια Εισαγγελέα να διεξάγει Έρευνα και να βγάλει απόφαση για μία Υπόθεση Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και δεν ήξερε τι είναι το Εντερ.... GREEK DIKAIOSINI ... !!!!! 

Την έδωσα τον Ιούνιο ... ΟΙ Γραμματείς μου είπανε τον Ιούλιο θα μου απαντήσουνε ... Περάσε ο Ιούνιος ο Φετινός ... και ακόμα 5 μήνες και ούτε καν με Ενοχλήσανε ... Αφού όταν της είπα για την Μάνα μου και την είδε ... η Εσιαγγελέας κόντεψε να βουρκώσει. Κούνησε το κεφάλι και την Έβαλε στο τελευταίο Συρτάρι της.

Αντε Γαμηθείτε Σαπάκια ... που θα με Επαίξετε μέσα στο Σπίτι μου ... 

Αγαμηθείτε Λέμε !!! 

Το ΜΗ ΤΟΥ ... σας ξεγύμνωσε ... Νομίζατε ότι με αυτή την Παπαριά που δεν ξέρατε ΚΑΝ να την Χειριστείτε Όμορφα ... θα μας πάει όλα τα Αεσενικά στην Φυλακή επειδή δεν φιλήσαμε τα πόδια σας ...

Αγαμηθείτε λέμε Ντεεε !!! 

Έχουμε δει τι έπαθε ο David Gale ... Δεν Μασάμε ... 




Υ.Γ. Το MeToo είναι ένα πολύ καλό και σωστό κίνημα ... αλλά και αυτό έπεσε στα χέρια Ηλίθιων Γύναιων ... που το κάνανε σαν τα μουνόπανά τους ... και πήρε και η Μπάλα τις σωστές Γυναίκες που είχαν ταλαιπωρηθεί πολύ ... και δώσανε το Δικαίωμα σε ΚοντοΔικηγόρους ... να βγάζουν Αθώους Βιαστές και Βιασμένους. 

Φτάνει ... Η Ελλάδα με Αηδιάζει ! 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: