********* ********************** DSV Blog: Σήμερα θα μιλήσουμε για τον Περίπατο - Θρίαμβο Μπακογιάννη - Ινές ... υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος ... που μάλλον βγήκε ...

Κυριακή, Οκτωβρίου 22, 2023

Σήμερα θα μιλήσουμε για τον Περίπατο - Θρίαμβο Μπακογιάννη - Ινές ... υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος ... που μάλλον βγήκε ...

Η Δημαρχάρα που μοιάζει με τον Γκούφη ( Ο Ζάρα το είπε όχι εγώ ) ... βγάζει Λόγο Τσεβδό ( Ο Κραουνάκης τον είπες Τσεβδό ... όχι εγώ ) 


Σήμερα θα μιλήσουμε για τον Περίπατο - Θρίαμβο Μπακογιάννη - Ινές ... υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος ... που μάλλον βγήκε ... 



Κύριο βιογραφικό της ... Η Κοιλιά Τούρλα που είχε κάθε 3 και λίγο ... Δεν ξέρω πόσα Παιδιά Γεννοβόλησε ... αλλά τόσα πολλά ώστε να είναι τόσο Πολύτεκν που να την καλεί συνέχεια ο Αυτιάς ( Γιατί Άραγε ο Γλύτσας ) και να την Συγχαίρει για την Προσφορά της σην Κοινωνία και το Έθνος !!!

Ποια προσφορά γμτ μου ? Αν γέννησε 5 - 6 Μπακογιαννάκια .. τότε όχι μόνο Κακό έχει κάνει στο Έθνος ... αλλά Ιδιαίτερα στην Πανεπιστημίου και σε Όλη την Αθήνα.

( Τι ? Γιατί Σχολιάζω την Ινές ? Δημόσιο Πρόσωπο είναι ... και μπορώ να ασκήσω Κριτική !!! Αλλά δεν είναι Αυτό ... Το ΙΝΕΣ που είναι και Σπάνιο .. ηχεί συνέχεια στην Σπουδαστική μου περίοδο ... σε τραπέζια απουδαστών ... και όχι για καλό Λόγο. Υπήρξε Βοηθός μας νομίζω ( ούτε που θυμάμαι ... γιατί άραγες ) και ήταν ... ένα ... ποτσ ... Αρκετά Ικανό ώστε να έχει τραβήξει την προσοχή μας και το ξαναλέω ... ΟΧΙ με την καλή Έννοια ) 

Χαχαχαχχαα Μ Αρέσει η επόμενη φωτό ... ότι η Ιν... λέει να σηκώσει ψηλά ... Πόσο ? 1.50 ??? Αχαχχαχαχαχχαχααα 

Αααχαχχαχαχχαχχαχαχχαχχαχααα Μαλάκα μου όποιος την ξέρει από τότε ... και ας είναι όσο Καραδεξιός ... θα έχει πεθάνει στα γέλια. ΑΝ ο ΦΟΥΛ Μητσοτακικός Συν-Σπουδαστής Ντίνος βλέπει την Ανάρτηση ... θα έχει κάνει το Αναρροφητικό Γέλιο τώρα και δεν θα σταματάει !!! 

Θα μου πεις ... Γιατί ρε Μαλάκα Βαλατσές τέτοια Κακία ? Ονοματίστε την Όπως θέλετε ... αλλά απλά εγώ θα την έλεγα ... Ανεξόφλητο Γραμμάτιο. Είχα πάει στα 23 μου .. Νιάτο και Άβγαλτο Προγραμματιστάκι .. φοβισμένος ... ντροπαλός ... στην εταιρεία της ( πόυ ήταν Υπεύθυνη Μηχανοργάνωσης τρομάρα της ) ... και είχαν ΤΟΣΟ Δύσκολο και ΣΠΑΝΙΟ Λειτουργικό του 20 ... που ήθελε όχι μόνο Μάνιουαλ ... αλλά και Τρανσλέιτορ ... Πρίμος ... το Θυμάμαι Ακόμα ... Έχει κανένας προγραμματιστής ιδέα τι είναι ΠΡΙΜΟΣ ??? Ε τόση ιδέα είχα κι εγώ.

Και όχι μόνο ΔΕΝ με βοήθησε καθόλου ... Αλλά δεν ερχόταν και όταν Έπρεπε για να κάνουμε το On-line Compilation για να ρίξουμε Κατευθείαν στην Ροή το νέο πρόγραμμα που δεν μπορούσε να τεσταριστεί για να μην καθυστερήσει την Παραγωγή. Τόσο Καλοφτιαγμένη ήταν η Εταιρία με τα Τεράστια Φορτηγά στην Ιερά Οδό ... Που όταν πήγαινες κάθε πρωί ... σ έιπανε τέτοια Κατάθλιψη ... που ήθελες 5 - 6 Ζάναξ για να συνέλθεις ... και τότε το 93-94 δεν ήξερα τι είναι τα Ζάναξ. Δεν ήξερα καν Αν υπάρχουν.

Αρα ΚΑΚΙΑ θέλετε ... Κακία ... Απλά τώρα τελευταία Ιδίως ... αλλά και Πάντα ... κάθε ΧουντοΣπερμα Ακροδεξιό και Οικογενειακό ... όπως το Μητσοτακέικο που νομίζει ότι του Ανήκει ΟΛΗ η Ελλάδα και έχει γεμίσει παντού Κάριες και Γκούφηδες ... το πατάω στην Μούρη και το Χώνω μέσα στην Λάσπη. Τι σημασία έχει αν λέγετε Κούλης ή Μπαμπης( λης) ή ή ή ... όταν μου κουνιέται μέσα στην Υπεροψία ... Αλαζονεία και μου Απαιτεί να μην πατάω στην μεριά του δρόμου που είναι το σπίτι του γιατί είναι ΔΙΚΙΑ του ... ε τότε ακούγεται μέσα μου το Έρικα ... και Θυμάμαι τα τράυματα της Μάνας μου όταν είχαν μπει οι Γερμανοί στο σπίτι της στο χωριό ... και πατούσαν με την Μπότα τον Παππού μου να τους πει που έχουν κρύψει τον Άγγλο. ΝΑΙ ... Τέτοιοι Συνειρμοί !























Δεν μεταδίδω άλλο ... Απλά όλα αυτά ήταν μία Έμπνευση Τυχαία Εντελώς ... από μία Σελίδα που εγώ έχω κάνει Λάικ ... αλλά όταν της έστειλα μνμ να της πω ποιος είμαι ... ΜΕ Θυμήθηκε ... και ούτε να μου στείλει μία λέξη ... 

Ε ... της στέλνω εγώ τώρα Χιλιάδες !!! 




Υ.Γ. ... Γνωστέ ... Αφιερωμένο ... Σίγουρα θα σου Άρεσε !

Δεν υπάρχουν σχόλια: