********* ********************** DSV Blog: KLR 250 cc 1985 - 2023 ... Latreia mias Zwhs ... Pantotinh Agaph !!!

Κυριακή, Οκτωβρίου 22, 2023

KLR 250 cc 1985 - 2023 ... Latreia mias Zwhs ... Pantotinh Agaph !!!

Latreia mias Zwhs ... Pantotinh Agaph !!!



Και έχω τώρα τον Φίλο μου ( Πραγματικό και όχι Ντεμέκ ) ... κάθε φορά που μιλάμε να μου λέει ... Ξέρω το έχω δει στο Blog σου.Χωρίς να έχει ειδικές γνώσεις πληροφορικής ... Μπαίνει κάθε μέρα στο Blog μου και απλά ρίχνει μια Ματιά και ξέρει πως είμαι τι κάνω τι ετοιμάζω τι σχεδιάζω ... ΟΛΑ ... 

Ενώ μερικοί Τάχα μου Φίλοι αλλά τελικά όπως το λέει 30 χρόνια τώρα Γνωστοί ... τους στέλνω με μέιλ αναρτήσεις που πρέπει να δούνε και ούτε καν μπαίνουν στον Κόπο να ανοίξουνε ... 

Ποιος λοιπόν είναι Φίλος ? Αυτός που 30 χρόνια σε γράφει στ Αρχίδια του ή αυτός που μόλις 1 χρόνο και 2 μήνες σε έχει ΒΟΗΘΗΣΕΙ σε τέτοιο Βαθμό, που και ολόκληρη την Μηχανή να ου έδινα δεν θα ξελάσπωνα.
Και όπως του είπα πριν λίγο ... ΑΝ δεν ήταν αυτός στις μέρες που δεν μπορούσα να πάω ούτε τουαλέτα, να με βοηθήσει .. τώρα μπορεί και να μην ζούσα !
Ναι ο Φίλος μου ο Κώστας KLR 250 ! 




Blog

Δεν υπάρχουν σχόλια: