********* ********************** DSV Blog: Αν ξεγυμνώσεις την Πο@τανίτσα Παντρεμένη που βάζει ένα σωρό τσουλίστικες φωτό που δείχνει σαν να γουστάρει τρελά να ξ3ενοπηδηχτεί ... τότε την Αναγκάζεις να σε Μπλοκάρει και έτσι ... να Ησυχάσεις ! Όταν καταλάβει ότι δεν της Κάθεσαι ... το παίζει πολύ Παντρεμένη ... και Κοάζει ... Ωσάν Κάργια !

Κυριακή, Οκτωβρίου 08, 2023

Αν ξεγυμνώσεις την Πο@τανίτσα Παντρεμένη που βάζει ένα σωρό τσουλίστικες φωτό που δείχνει σαν να γουστάρει τρελά να ξ3ενοπηδηχτεί ... τότε την Αναγκάζεις να σε Μπλοκάρει και έτσι ... να Ησυχάσεις ! Όταν καταλάβει ότι δεν της Κάθεσαι ... το παίζει πολύ Παντρεμένη ... και Κοάζει ... Ωσάν Κάργια !



Sar-Tsoul Boud G-Tsoul

4:54 μ.μ.

Στείλατε

Πωωω Πότε σου έκανα το αίτημα ??? Που Χαθήκαμε ? Μια φορά σε είδα στο Σουβλατζίδικο ... έκανα να σου μιλήσω αλλά κοίταξες αλλού και μάλλον δεν με είδες ... 😉

Enter

6:08 μ.μ.

Sar-Tsoul


πιο σουβλατζίδικο Πίος είσαι;;;;;

Enter

Στείλατε

Α καλά ... Το όνομά μου δεν σου λέει τίποτα ... ? Πάλι με Ξέχασες ? Πάλι ? Ξεχνάς τελικά πολύ ε ? Δεν τα λέγαμε στον Μαλάκα τον Γαρ... πέρυσι ??? ή Πρόπερσι ? Τέλος πάντων όταν είχες ακόμα κοντά τα μαλλιά ... Ααα Πρόπερσι γιατί ζούσε η Μάνα μου και θα της έκανες Γυμναστική ... Με θυμήθηκες τώρα ?

Enter

Στείλατε

Δες την φωτό μωρέ και θα καταλάβεις.

Enter

Στείλατε

https://www.facebook.com/photo/?fbid=221921252116220&set=a.100462774262069

Enter

Sar-Tsoul


ααααααα ναι ναι

Enter

Στείλατε

Ελα ρε και κάναμε και πολύ παρέα....

Enter

Στείλατε

Έμαθα ο Μαλάκας τι σου είπε και έφυγες ...

Enter

Στείλατε

Εμένα μου φαγε πολλά λεφτά.

Enter

Στείλατε

Ασε.

Enter

Sar-Tsoul


τι έμαθες;

Enter

Στείλατε

Θα σου πω τι άκουσα ... Από τον άλλον Μαλάκα που μου πήρε 200 ευρώ και εξαφανίστηκε ...

Enter

Στείλατε

Τον Στέλιο με τα τατουάζ ...

Enter

Sar-Tsoul

ναι πες μου

Enter

Sar-Tsoul


πεθενε ο Στελιος

Enter

Στείλατε

Μου είπε ... ότι φώναζε ότι φοράς πολύ σέξυ ρούχα και δεν κάνει καλό για την πελατεία του και παπαριές ... Εσύ από την πρώτη μέρα σορτσάκι φορούσες ... Τι έπαθε ξαφνικά ?

Enter

Στείλατε

Ε Πίτσας ...

Enter

Στείλατε

Μαλάκας Κομπλεξικόςε.

Enter

Στείλατε

Πέθανε ???

Enter

Στείλατε

Αυτοκτόνησε ?

Enter

Sar-Tsoul


Πίος τα έλεγε αυτά;

Enter

Στείλατε

Ο Στέλιος ότι τα είπε ο Γαρμπής.

Enter

Sar-Tsoul


αααααα καλα

Enter

Στείλατε

Και μάλιστα ήταν Υπέρ σου και ότι σου φέρθηκε ο άλλος χάλια ... ΚΑΙ μπροστά στον ¨Αντρα σου.

Enter

Στείλατε

Ούτε τον Άντρα σου δεν σεβάστηκε.

Enter

Sar-Tsoul


δεν με ενδιαφέρει ο κάθε ένας πληρωνει από το θεο

Enter

Στείλατε

Γάμα τα...

Enter

Στείλατε

Ο Στέλιος ήταν καλή καρδιά ...

Enter

Στείλατε

Πως πέθανε ?

Enter

Στείλατε

Πάω για τσιγάρο και έρχομαι ...

Enter

Στείλατε

Και να μην το ξεχάσω ...

Enter

Sar-Tsoul

αυτά στα είπε Ο Στέλιος ότι του τα είπε ο Γαρμπης;

Enter

Sar-Tsoul


δεν ξέρω πως πέθανε τώρα πριν ένα μήνα το εμαθα

Enter

Στείλατε

ή βάζεις πολλά Φίλτρα ... ή κάτι έχεις κάνει ... Δδλ δείχνεις 10 χρόνια μικρότερη και πολύ πιο Σέξυ ... Έγινε κάτι στην Ζωή σου καλό ... και Ομόρφυνες ?

Enter

Στείλατε

Ναι Ο Στέλιος ότι τα έκανε ο Γαρμπής και φώναζε κιόλας.

Enter

Sar-Tsoul


δεν βάζω φίλτρα ποτε

Enter

Στείλατε

Και τι ?

Enter

Στείλατε

Πλαστική ?

Enter

Στείλατε

Μπότοξ ?

Enter

Στείλατε

Πάω και Έρχομαι.

Enter

Sar-Tsoul

πολλά καλά έχω και είχα στην ζωή μου απλά μου πάει το μακρύ μαλλι

Enter

Sar-Tsoul


τίποτα δεν έχω κάνει πάνω μου..απλά μου πάει το μακρύ μαλλι

Enter

Στείλατε

Ναι σου πάει.

Enter

Στείλατε

Πήγες Αθήνα με τον Γιο σου ?

Enter

Sar-Tsoul


ναι τωρααααα;;; μια χαρά αλλά πάει φαντάρος τον άλλο μηνα

Enter

Στείλατε

Καλή Θητεία και Καλός Πολίτης .. Τελευταία φορά ττα λέγαμε για το Εμβόλιο ... Εγώ έχασα την Μάνα μου από το Εμβόλιο.

Enter

Στείλατε

Δυστυχώς.

Enter

Sar-Tsoul


κρίμα

Enter

Στείλατε

Την Ικέτευσα να μην το κάνει ... αλλά ... !

Enter

Sar-Tsoul


τώρα πάει

Enter

Στείλατε

Δεν πειράζει .. Ήταν πολύ άρρωστη και Ησύχασε.

Enter

Στείλατε

Και τώρα μένω Μόνος 1,5 χρόνο.

Enter

Sar-Tsoul


εεεε κάποτε όλοι μένουμε μόνοι

Enter

Στείλατε

Ε όχι .. εσύ έχεις 4 άντρες.

Enter

Στείλατε

Μια χαρά.

Enter

Στείλατε

Δεν με πειράζει ... Έχω πολύ δουλειά και αρκετές ασχολίες.

Enter

Sar-Tsoul

οι άντρες οι τρεις έχουν δικιά τους ζωή έχουν οικογένεια και σπιτι

Enter

Sar-Tsoul


μια χαρά τότε είσαι

Enter

Στείλατε

Ναι αλλά υπάρχουν. Επικοπινωνείς.

Enter

Στείλατε

Ναι χωρίς γυναίκα ... αλλά συνηθισμένος.

Enter

Sar-Tsoul


ναι ένταξη αλλά για μερικούς οι ζωή τους θέλει μόνους τι να κανουμε

Enter

Στείλατε

Δεν θέλει η Ζωή ... Εγώ Θέλω ... Δλδ δεν θέλω ... αλλά δεν γίνεται αλλιώς.

Enter

Στείλατε

Σε είδα στο Σουβλατζίδικο της Ελβίρας.

Enter

Στείλατε

Ξέρεις ότι απέναντι έχει ανοίξει μια Ουκρανή Μασαντζίδικο ?

Enter

Sar-Tsoul


που είναι αυτό;

Enter

Στείλατε

Δίπλα από την καφετέρια .. Στο φαρμακείο δίπλα.

Enter

Στείλατε

Αν λες για το σουβλατζίδικο ... στο τρίγωνο ... Καθόσουνα με την Ελβίρα νομίζω.

Enter

Στείλατε

Που το έχει.

Enter

Στείλατε

Μια Αλβανίδα.

Enter

Sar-Tsoul


αναλήψεως ;;

Enter

Στείλατε

Ναι !

Enter

Στείλατε

Γωνία.

Enter

Sar-Tsoul


ααααα ναι

Enter

Στείλατε

πρέπει να πάρεις βιταμίνες για την Μνήμη σου.

Enter

Sar-Tsoul


ααα καλά;;; μια χαρά είναι η μνήμη μου απλά εδιαφορω

Enter

Στείλατε

Αδιαφορείς ? Πρώτη φορά το ακούω.

Enter

Sar-Tsoul


ναι όταν πηγενω κάπου η ότι και να κάνω γενικά αδιαφορώ για το ποιοι είναι γύρο στο σημείο που βρεισκωμε

Enter

Στείλατε

Χμμμ και είναι καλό αυτό ? Ε είναι για μερικές φορές.

Enter

Στείλατε

Δλδ δεν θυμάσαι που πρωτογνωριστήκαμε εμείς ?

Enter

Sar-Tsoul


ναι θυμαμε στον Γαρμπή

Enter

Στείλατε

xaxaxxaxaa

Enter

Στείλατε

Ναι καλά.

Enter

Στείλατε

Εδώ είχαμε πρωτογνωριστεί και είχαμε μαλώσει πολύ και με πήρε ο Ξάδερφός σου ο Αστυνομικός από την Σκιάθο.

Enter

Στείλατε

Λόγω Παρεξήγησης !!!

Enter

Sar-Tsoul


μάλιστα ..

Enter

Στείλατε

Θυμήθηκες φαίνεται.

Enter

Στείλατε

Λόγω του άντρα σου ... γι αυτό και το ξεπέρασα και δεν στο είπα.

Enter

Sar-Tsoul


τι λόγο του άντρα μου τι ενοης

Enter

Στείλατε

Μιλούσαμε Μια Χαρά και Νορμάλ ... και ξαφνικά άρχισες να με βρίζεις ... και μετά μου είπες ότι ήρθε ο Άντρας σου και έβλεπε τα μηνύματα και τα έκανες ... Θάλασσα.

Enter

Στείλατε

Τίποτα δεν θυμάσαι ε ?

Enter

Στείλατε

Είδες που πρέπει να θυμάσαι μερικά ?

Enter

Sar-Tsoul


φίλε πότε δεν βρειζω αν δεν με προκαλεσης

Enter

Στείλατε

Αν σου στείλω τα μηνύματα θα αλλάξεις γνώμη. Αλλά οκ .. Δεν πειράζει. Δεν κατάλαβες τι σου είπα ... Για να ΜΗΝ ζηλέψει ο Άντρας σου αρχισες να με βρίζεις για να μην έχεις πρόβλημα.

Enter

Sar-Tsoul


γιατί να ζηλεψη ρε ο άντρας μου μιπος με παίρνανε για καμιά άλλη εγώ ποτέ δεν μηλαω κρυφά με κάποιων

Enter

Στείλατε

Οκ Οκ ... Δυστυχώς δεν θυμάσαι ... ! Ανακωχή ! Για να μην έχουμε πάλι τέτοια προβλήματα ... ΔΕΝ μιλούσες κρυφά και πονηρά ... Απλά ήρθε ο άντρας σου και κοιτούσε τα μηνύματα και φοβήθηκες ... Αλλά άστο. παρελθόν. Αλλά ΔΕΝ θέλω να ξανάχω πρόβλημα ... Ο Άντρας σου σε θαυμάζει πολύ και σε Ζηλεύει πολύ !

Enter

Στείλατε

Αρα καλύτερα να μην ... !

Enter

Στείλατε

Την έχω πάθει και άλλες φορές με Παντρεμένες.

Enter

Sar-Tsoul

οκ

Enter

Sar-Tsoul


εγώ φίλε μου είμαι παντρεμένη και ούτε κοιτάω άλλους οκ

Enter

Στείλατε

Μόνο και μόνο που το λες αυτό .. φτάνει ... Δεν χρειαζόταν ... Και δεν συμφωνώ ... Το Φίλε μου δείχνει Άμυνα και δεν .. είναι Ειρηνικό ...

Enter

Στείλατε

Απλά ... Διαγραφόμαστε ...

Enter

Στείλατε

Και όλα εντάξει.

Enter

Στείλατε

Γιατί με την Μνήμη σου θα γίνει πάλι κανα Θέμα και δεν θέλω !

Enter

Sar-Tsoul


άσε μας ρε που θα λες για την μνήμη μου εσύ που με είχες προξει


Enter

Αυτό το άτομο δεν είναι διαθέσιμο στο Messenger.


Χαχαχαχαα Μόλις πω για Διαγραφή ΟΛΕΣ μα ΟΛΕΣ Παντρεμένες και ΜΗ ... Σκυλιάζουν και Φεύγουν !

Την Άλλη φορά ( 2η είναι αυτή την Πρώτη της την χάρισα ) και όνομα και φωτό κι του Άντρα της ... 

Μόνο από την Ορθογραφία και τον Άκομψο τρόπο γραφής ... Φαίνεται το πόσο Τσουλί είναι ! 




Τώρα αυτά ... 

Εισαγωγική κάρτα

prwtathlitria ellados @ paggosmio


Και κάποια φωτό της με Σχόλιο Ακαταλαβίστικο και Αναλφάβητο ! 

 


Οταν βγαίνει θετικός €μβολιασμενος που χε κοτσάρει φωτο προφιλ *fully v@ccination μ σλόγκαν *καλή ανοσία* ....κ τον έχουν τωρα μ μάσκα καθιστο κ ραπιντ 🤣🤣🤣🤣έτοιμο για 3η δοση🤣🤣🤣🤣 

Δεν υπάρχουν σχόλια: