********* ********************** DSV Blog: Έκκληση στον Συνεργάτη ... για να μην βαλτώσω στο Νοσοκομείο ...

Πέμπτη, Οκτωβρίου 12, 2023

Έκκληση στον Συνεργάτη ... για να μην βαλτώσω στο Νοσοκομείο ...


 Συνεργάτη Ατυχήσαμε .. 

Ο Ένας Συνεργάτης Λιποθύμησε ... από Υποθερμία και Υπεροκόπωση ... και αύριο μάλλον τον πάνε στο Νοσοκομείο ... Σε παρακάλεσε σε παρακάλεσε ... ούτε μια μέρα δεν κάθεσαι...

Μαλάκα και άκου το καλά ... Έτσι όπως το πάμε θα σου μείνει εσένα ΟΛΗ η εταιρεία γιατί εγώ θα χω πεθάνει ... Και δεν ξέρω πότε θα πεθάνω ... τουλάχιστον να μάθεις τα κόλπα και τα πασγουορντ ... για να την συνεχίσεις ... 

¨Ειμαστε Συνεργάτες ? Έχουμε Όλα από τον ίδιο Χρόνο ? ( Άσε τα φράγκα ... Αυτά είναι άλλο ) ... Αφού λοιπόν το σπίτι ανοίκει ( το μέρος της Εταιρείας ) και στους 2 μας .. γιατί όλη την μέρα Καθαρίζω μόνος μου κι εσύ τρως Μπριζολίκια ? Κι εγώ θέλω !!! ( Μμμμμ χαχαχα ) 

Γιατί να είσαι Σάββατο βράδυ στην Αθήνα και εγώ πάλι Σήμερα Ξαναπλημμυρισα και τα ντουλάπια πλέον δεν ανοίγουν γιατί σαπίσανε ? Αν είσαι οκ με αυτό ... ε στέλνε κανα λουλούδι στον Νοσοκομείο για όταν θα πεθάνω ...




Και τώρα εντελώς ΣΟΒΑΡΑ...


ΑΝ Άμεσα δεν ξεκουραστώ Γιάννη δεν με βλέπω καλά ... 

Πριν σκεφτόμουναν να πληρώσω μασέρ γιατί ΟΛΟ μα ΟΛΟ το κορμί πονάει Υπερβολικά... Αλλά έχω μόνο 3 ευρώ. 

Μια κρυώνω μια Παγάνω μια Ζεσταίνομαι μια Ηφαίστειο ... Αυτό είναι από την Υποθερμία επειδή ΟΛΗ την μέρα είμαι στα Νερά και στην Υγρασία. Πόσο να αντέξει ένα κορμί ... 35 μέρες μέσα στα νερά αντέχεται ???

Αρα λοιπόν ... αν με θες στην ζωή σου και να κάνουμε αυτά που σχεδιάζουμε .. πάρτο αλλιώς και μην μου τα αφήνεις ΟΛΑ πάνω μου ... Αλλιώς να ξέρω να μην δουλεύω 10 ώρες την μέρα ΜΟΝΟ στον Υπολογιστή ... Και 5 ώρες στο Καθάρισμα ? 15 ... Και μία ώρα μαγείρεμα και τέτοια ???

Μετά πως να κάνω Μπάνιο ??? Πως ??? Αν και με τα νερά που πλένομαι συνέχεια κρατιέμαι και δεν βρομάω ακόμα.

ΒΡΕΣ ΛΥΣΗ.

Και λέω ΒΡΕΕΣ γιατί εγώ δεν μπορώ να ξέρω τα όριά σου και τον χρόνο σου και τις ώρες σου και και και ...

Εκτός ΑΝ το αναβάλουμε για του Χρόνου τα χριστούγεννα ... που Σίγουρα ... θα έχω πεθάνει !!!

Κάτι τελευταίο...

Ξέρεις με τι ζω από φαγητό ? Με ξηρούς καρμπούς ... Κρουασάν και Κόκα Κόλα. Ε θα πεθάνω δεν την γλυτώνω !

Στάλθηκε πριν από 8 λ.

Enter

Μήνυμα στους Giannis Tsioutras







Δεν υπάρχουν σχόλια: