********* ********************** DSV Blog: Μόνο για Φανατικούς Αναγνώστες του DSV BLOG ... !!!

Δευτέρα, Οκτωβρίου 09, 2023

Μόνο για Φανατικούς Αναγνώστες του DSV BLOG ... !!!




ΦΚ

Είστε φίλοι στο Facebook

Τόπος διαμονής: Βόλος

Εργάζεται για ελευθερος επαγγελματιας και Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια Βόλου Προμηθέας

28/3/19, 6:03 μ.μ.

Στείλατε

Προφίλ 2 ... Το Έλαβες ???

Enter

9 Σεπ 2023, 8:28 π.μ.

Στείλατε

ΦΚ ... ΣΟΣ ... ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ... ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ ... ΣΤΟ ΠΑΡΑ 5 ... ΔΕΝ ΠΕΘΑΝΑ ... ΑΠΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΠΟΥ ΗΠΙΑ ΒΡΩΜΙΚΟ ΝΕΡΟ ... ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΥΠΟΘΥΜΟΙΥΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΝΙΓΟΜΟΥΝ ... ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΑΝΆΡΤΗΣΗ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ... ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ... ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΤΕ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ... ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΘΕΟΜΗΝΙΕΣ ... ΒΑΛΤΕ ΜΙΑ ΦΩΝΗ ... ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ... ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ... ΞΑΝΑ ... Ε ... ΜΕΤΑ ΚΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ... Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ... ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΕ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΚΟΥΓΑ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ... ΕΥΤΥΧΩς ΜΕ ΤΑ 1000 ΒΑΣΑΝΑ ΣΗΚΩΘΗΚΕ ... ΠΡΙΝ ΚΑΝΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΦΩΝΑΖΕ ΠΑΛΙ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ Η ΜΑΝΑ. ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΑ ... ΜΠΗΔΗΞΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΗΚΩΣΑ ... ΠΑΛΙ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ... ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ !!! https://dsvsval.blogspot.com/2023/09/5923.html

Enter

Στείλατε

Άνοιγμα φωτογραφίας

 

Enter

Στείλατε

μΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΊΝΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΥΩ ΜΟΝΟ ΤΟ 33% ... ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ... ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΓΛΥΣΤΡΙΣΑ ΣΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ... ΚΑΙ ΑΝ ΈΠΕΦΤΑ ΘΑ ΣΚΟΤΩΝΟΜΟΥΝ ... ΘΑ ΜΕ ΒΡΙΣΚΑΤΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΣΣΜΗ !

Enter

9 Σεπ 2023, 9:15 π.μ.

ΦΚ


Καλημέρα Δημήτρη!!! Χαίρομαι που ακούω τη μουσική σου (αν και με ξύπνησε 🙂) Χθες που βρεθήκαμε μιλούσα στο κινητό και δεν μπόρεσα να σου μιλήσω περισσότερο... Είχα καιρό να σε ακούσω... Να είσαι δυνατός και να αγωνιζεσαι... Φιλιά

Enter

Μπορείτε τώρα να καλείτε ο ένας τον άλλο και να βλέπετε πληροφορίες, όπως η Ενεργή κατάσταση, και πότε διαβάσατε τα μηνύματα.

Στείλατε

Μαζί να Αγωνιζόμαστε ... Σε Ξύπνησε ? Ααα δεν φταίω ... ΉταΝ ΑΥΣΤΗΡΆ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΗΣΥΧΙΑΣ !!! ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΟΤΙ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ !

Enter

Στείλατε

ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...

Enter

Στείλατε

ΕΓΩ ΜΟΛΙΣ ΣΥΝΗΛΘΑ ΠΗΡΑ ΝΕΡΑ ΣΤΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΤΟΥΣΑ !!!

Enter

Στείλατε

-+

Enter

Στείλατε

Όλοι οι Δικοί ΣΑΣ Καλά ???

Enter

Στείλατε

Εμείς όχι.

Enter

Στείλατε

Στο χωριό έκανε ζημιές σε χωράφια και καλιέργιεσ και αμπέλια και και και !

Enter

ΦΚ


Δόξα τω θεώ είμαστε όλοι καλά και χωρίς ζημιές... Οι δικοί μου είναι αποκλεισμένοι στα Κανάλια της Καρδίτσας και δεν μπορούν ακόμα να επιστρέψουν Βόλο, αλλά είναι καλά... Απίστευτα όσα ζήσαμε και ζούμε...

Enter

Στείλατε

Άσε Φιλενάδα ... Τα Παιδιά σου .. να Εφοπλιστουν ... γιατί θα περάσουν πολλά ... και να είναι καλά ... γιατί όταν θα είμαστε γέροι ... ΑΥΤΟΙ θα μας Σώσουν !!!

Enter

Στείλατε

Γιατί γίναν όλα αυτά ? ΝΑΙ ... ο Θεός Σωστά Πάντα τα Ποιεί ... Αλλά ... που να τον καταλάβουμε ! Και μας μένει το γιατί ! Να ξέρεις ότι Προσεύχομαι για ΟΛΟΥΣ μας Καθημερινά και Πολλές φορές.

Enter

Στείλατε

Καλημέρα ΜΑΣ.

Enter

ΦΚ


🙂

Enter

9 Σεπ 2023, 1:56 μ.μ.

Στείλατε

Η Πεθερά σου μου είπε πριν έναν Μήνα ότι ΔΕΝ με ακούει Καθόλου ... Και της λέω βάζω Τέρμα Μουσική .. δεν ακούς ? Και μου λέει ... Άσε δεν ακούω καλά .... Δλδ ούτε Σήμερα με Άκουσε ??? Χαχαχχαχαα https://www.youtube.com/watch?v=1JC0NJdfbsA

Enter

ΦΚ


😃😃

Enter

Στείλατε

🤟

Enter

10 Σεπ 2023, 8:20 μ.μ.

Στείλατε

https://dsvsval.blogspot.com/

Enter

10 Σεπ 2023, 9:26 μ.μ.

Στείλατε

Συγνώμη για την Ενόχληση ... αλλά ε τώρα η Πεθερά σου θα με Άκουσε καλά ε ? https://dsvsval.blogspot.com/2023/09/blog-post_37.html

Enter

10 Σεπ 2023, 10:08 μ.μ.

ΦΚ


Χα χα χα...δεν ξέρω για την πεθερά μου...εγώ πάντως σε άκουσα για τα καλά...Καλό βράδυ...😄

Enter

Στείλατε

Ωρε Τσούχτρααα ... Είσαι μία ... Μα μία ... Επειδή χειρίζεσαι τέλεια την γλώσσα ... νομίζεις ΔΕΝ καταλαβαίνω το Υπονοούμενο. ΔΕΝ με νοιάζει ΑΝ σε ενόχλησα ... Θα ανεχτείς τον Ανάπηρο Μοναχό που έχασε ότι πολυτιμότερο είχε ... Αλλά ΑΝ ... κάποια στιγμή θα υπάρχει κάποιος λόγος ... π.χ. διαβάζουν τα παιδιά σου στείλε μνμ και το Σταματάω ~!

Enter

ΦΚ


τσούχτρα ή μέδουσα; χα χα χα Αν ποτέ ενοχλήσεις πραγματικά , θα σου το πω...

Enter

Στείλατε

Από τις Μωβ ... με τα Πλοκάμια 3 μέτρα ... Από αυτές που πεθαίνεις αν σε Τσιμπήσουν ... Σαν τα Σαλάχια ... Πάντως κάτι σε Θαλασσινό μου βγάζεις ... ΔΕΝ Ενοχλώ ποτέ ... Εσύ ΜΠΟΡΕΙ να Ενοχληθείς και να μου το πεις .. Βλέπεις μιλάς με Συγγραφέα ... και Ποιητή ... Ξέρω ΚΑΙ εγώ καλά την Ελληνική ... Όχι ΟΣΟ εσύ με τίποτα ... Αλλά Καταλαβαίνω σαν τη Πληροφορική που εκεί εγώ είμαι όπως εσύ στα Φιλολογικά !!!

Enter

Στείλατε

Άνοιγμα φωτογραφίας

 

Enter

Στείλατε

Αυτή είναι η ΠΙΟ Θανατηφόρα !

Enter

ΦΚ


Enter

Στείλατε

https://www.newsit.gr/kosmos/vrikan-antidoto-gia-tin-pio-thanatifora-medousa-tou-kosmou/2770115/

Enter

ΦΚ


😅

Enter

11 Σεπ 2023, 8:57 π.μ.

Στείλατε

😉https://dsvsval.blogspot.com/2023/09/dsv-5-sep-11-sep.html

Enter

Στείλατε

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΥΠΝΟΥ DSV ... ΤΟ ΣΤΕΛΝΩ ΣΤΟΥΣ ΚΟΝΤΙΝΟΥΣ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ https://dsvsval.blogspot.com/2023/09/dsv-5-sep-11-sep.html

Enter

11 Σεπ 2023, 10:27 π.μ.

Στείλατε

Καλημέρα Μεντούσα ... https://dsvsval.blogspot.com/2023/09/blog-post_11.html

Enter

11 Σεπ 2023, 12:46 μ.μ.

ΦΚ


Καλημέρα!!! Είμαι στη δουλειά με δουλειά, οπότε δεν...τσιμπάω...😀

Enter

Στείλατε

Γι αυτό και Σ Αγαπάω .. Γιατί είσαι Μυαλάρα !!!

Enter

Στείλατε

Χαιρετισμούς σε ΟΛΟΥΣ !

Enter

Σαβ 12:30 μ.μ.

Στείλατε

Και μετά έλεγε .. γιατί ΜΟΝΟ την ΦΚ και τον Γιάννη ? Τόσο τέλεια είναι αυτή η ΦΚ ??? Αφού όταν την Θυμάμαι ... σε σένα στέλνω πάντω πρώτα ... κάθε Ανάρτηση που μου έχει Ορίσει να κάνω ... Κλαίω πάλι ... αλλά εξαγνίζομαι !!! https://dsvsval.blogspot.com/2023/10/them.html

Enter

Σαβ 1:45 μ.μ.

ΦΚ


Καλημέρα! 🙂

Enter

Στείλατε

Έχει χαλάσει το ρολόι σου ... Μόλις πήρα Ζάναξ ... και είπα ότι δεν θα ξαναπάρω ... Αφού δεν με αφήνει να ησυχάσω.

Enter

Στείλατε

Καλό Μεσημέρι.

Enter

Σαβ 7:44 μ.μ.

Στείλατε

Ρε ΦΚ ... σου χω πει ότι η Μάνα μου σε Λάτρευε ... Μου μιλούσε για σένα και έσταζε Μύρο ... "Τι καλή Κοπέλα ... και τι Ευγενικό και Καλό Κορίτσι ... και λέει Μπαμπά και Μαμά τα πεθερικά της ( Μπλιαχχχ ... γι αυτό Μαλώναμε ... ΜΙΑ είναι η Μάνα και Ένας ο Πατέρας αλλά τέλος πα΄ντων ) ) ... που όταν σε Εκθείαζα παρόλο που αντιδρούσε από μέσα της χιαρόταν γιατί βλέπαμε και οι 2 μας ... τον Ίδιο Καλό Άνθρωπο το Ίδιο ... και Συνφωνούσαμε ... Γιατί αυτή θα ήθελε την Μενεγάκη βασικά για Νύφη ... αλλά ΜΟΝΟ για τα μάτια του Κόσμου ... και μία ΦΚ για ΟΛΑ τα άλλα ... Αρα Τρελαινόταν για σένα ... και βέβαια ότι ο Γιάννης το πιο καλό και ικανό παιδί της γειτονιάς .. βρήκε κάτι αντοίστιχο ( Σπανιότατο έως και Αδύνατο ) ... Αλλα ρε Φιλενάδα ... αυτό που σίγουρα είδε σε σένα και σε Ερωτεύτηκε και ως Γειτόνισα ιδίως ... είναι ότι είσαι σαν και αυτή Λαλίστατη ... Δλδ όταν σου στέλνω μήνυμα ανησυχώ για το Σεντόνι που θα μου στείλεις ... και πόσο χρόνο θα μου πάρει που δεν έχω ... Κανονικά Φιντέλα έπρεπε να σε Λένε ... Είπαμε Λάκων ... και της Ουσίας ο Λόγος ... αλλά εσύ ρε παιδί μου ... τα παιδάκια σου ( μαθητές σου ) λυπάμαι που με τις 3 λέξεις αλλά με την Υφή του πρόσωπού σου θα πρέπει να αναρωτιούνται συνέχεια ... "Μου είπε Μπράβο τώρα ή μου την είπες σαν να με έλεγε Βλάκα ??? " Λες και είμαι Μαθητής σου ... Ααα με μένα θα είχες Θεματάρα όπως και η Βέτσικα αλλά και ο ( της φιλοσοφίας ) ... που δεν με άφηνε να φοράω φανελάκια και τσόκαρα ... Από την μέρα που μου το πε ... φορούσα διάφανα φανελάκια και όταν έδινα την κόλα ... κροτάλιζα τόσο δυνατά τα τσόκαρα ... που έκανε ΕΚΟ όλο το 3ο !

Enter

Στείλατε

Αναρωτιέμαι ...

Enter

Στείλατε

Μήπως ... Μπήπως λέω .. είμαι λίγο Αντιδραστικός και όλες μου οι εκφάνσεις έχουν κάποιο Μηνυμα ?

Enter

Στείλατε

Αν ακούσεις τους στίχους από ότι βάζω ... θα καταλάβεις το Αυτονόητο !!!

Enter

Στείλατε

Σήμερα άκουγα το OYE YMIN ... και τους το Αφιέρωνα !

Enter

Στείλατε

Φιλιά σε όλους.

Enter

Στείλατε

Υ.Γ. ( Η Πεθερά σου όντως δεν ακούει καθόλου ? Της μιλούσα στο ένα μέτρο και ούτε καν γύρισε να με δει ... Ενώ πριν δεύτερα ... με είχε χαιρετήσει )

Enter

Στείλατε

"" ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ του ρεκόρ ομιλίας έσπασε ο Φιντέλ Κάστρο απευθυνόμενος επί επτά ολόκληρες ώρες και 15 λεπτά ασταμάτητα στους 595 βουλευτές που του έδωσαν την ψήφο τους για μια νέα πενταετή θητεία στην αρχηγία του κράτους. Ο πραγματικός αυτός μαραθώνιος άρχισε με το γνωστό σύνθημα «Σοσιαλισμός ή θάνατος, πατρίδα ή θάνατος, θα νικήσουμε». Ο αρχηγός του κράτους ευχήθηκε «μία καλή ημέρα» στο ακροατήριό του, που το χαιρέτησε με ένα πλατύ χαμόγελο. Ο 71χρονος ηγέτης είχε εκφωνήσει το 1959 ομιλία λίγο μετά την άνοδό του στην εξουσία της Κούβας, διάρκειας επτά ωρών, ανέφερε ο συγγραφέας και κάτοχος του βραβείου Νόμπελ λογοτεχνίας Γκαμπριέλ Γκαρθία Μάρκες, χαρακτηρίζοντάς το «παγκόσμιο ρεκόρ». Φορώντας την επίσημη στολή, ο Φιντέλ Κάστρο αναφέρθηκε ακόμη στην επίσκεψη του Πάπα Ιωάννη-Παύλου Β', τη ζώνη αγνότητας, την παρθενία, τις αμβλώσεις και το εκλογικό σύστημα στη χώρα. «Μην κοιτάτε πια τα ρολόγια σας, σε λίγο τελειώνω», είπε απευθυνόμενος στους βουλευτές. Ο νεώτερος αδελφός του, Ραούλ, 66 ετών, ο οποίος επίσης επανεξελέγη ως πρώτος αντιπρόεδρος, του απάντησε χαριτολογώντας: «Σου μένουν πέντε λεπτά για να συμπληρωθούν επτά ώρες». Ο Φιντέλ, όμως, συνέχισε για είκοσι ακόμα λεπτά, υπογραμμίζοντας ότι είναι γελοίο να υποθέτει κανείς ότι η κουβανική επανάσταση θα σβήσει μετά τον θάνατό του. «Είμαι ικανοποιημένος, σε πολύ καλή διάθεση και καθόλου κούραση», κατέληξε ο Κάστρο. «Εάν σας κούρασα, να με συγχωρήσετε. Ήθελα για λίγο να συλλογιστούμε μαζί», τόνισε κλείνοντας την ομιλία του. ""

Enter

Σαβ 9:05 μ.μ.

Στείλατε

Μη Μιλάς ρε ... Κοκκίνησε απλά ... Χαχχαχαα https://dsvsval.blogspot.com/2023/10/50.html

Enter

Σαβ 10:28 μ.μ.

ΦΚ


Μόλις είδα το μήνυμα σου... 🙂🙂

Enter

ΦΚ


Ελπίζω να είσαι καλά τώρα... Η μαμά σου θέλει να σε βλέπει να ζεις τη ζωή σου αξιοποιώντας το ωραίο μυαλό σου... Εκείνη πλέον αναπαύεται εν ειρήνη, αφού ολοκλήρωσε τον κύκλου της ζωής της... Σειρά σου να ζήσεις, ξέρω δύσκολα, αλλά θα τα καταφέρεις... Καλό βράδυ!!!

Enter

Στείλατε

Ναι ΦΚ ... Ήδη έχω βρει πολλές προτάσεις και δεν ξέρω τι να πρωτοκάνω ... Θα το δεις Σύντομα.

Enter

Στείλατε

Καληνύχτα.

Enter

Στείλατε

Έφυγε για να με Ελευθερώσει γιατί ήταν Άγγελος ... Η Ψυχή της είναι Αμόλυντη και Κατάλευκη και μου λείπει πολύ !

Enter

Στείλατε

Καλυνήχτα Φιλενάδα και χαιρετισμούς σε όλους !


Enter

9:23 π.μ.

Στείλατε

ΦΚ μου ... χθες έκλαιγα όλη την Μέρα ... Γι αυτό και η Μουσική η Δυνατή για να την βγάζω απ το μυαλό μου ... Δεν θέλω να σας Ενοχλώ ... αλλά ΔΕν μπορώ ... ΔΕΝ αντέχω χωρίς Μουσική ... Υπομονή μέχρι να ξεκινήσω την Εταιρία μου ... Μόνο ΑΦΜ θέλω και ξεκινάει ... Μετά θα την Αφήσω ... πιστεύω ... Έχεις Απόλυτο δίκιο ... Θέλω λίγο Χρόνο ... Και με τον Πατέρα μου με πήρε ΧΡΟΝΙΑ ... και ακόμα το Blog μου το λέω ... Dimitris Sokratous Valatsos ... Τώρα το μετονόμασα σε Dimitris Sokratis Vaia ... Πάλι DSV ... Θέλω λίγο Χρόνο ... Αααα εδώ θα σε δω ... Οκ εγώ λόγω της Τέλειας και Αγγέλικής Ψυχής Μάνας μου ΔΕΝ βρήκα Γυναίκα ... ΕΣΥ γιατί με άφησες και δεν μου γνώρισες μια ΦΚ ( κατάλαβες πως το λέω .. Όχι μια Εύη ... Η Εύη ήταν Καλή Μαθήτρια αλλά είχε θέματα και τώρα ... ασε ) ... Για βρες ... Σε περιμένωω ... Όταν μου βρεις ( μου καταδείξεις ) .. τότε θα την Αφήσω ... Πρόκληση ! Περιμένω ... Τι ? Μόνο στα Λόγια ? Για κάνε αυτά που με συθμβουλεύεις και εκεί θα σε δω ... Με αφήνετε ΜΟΝΟ μου να βγάλω τον Γολγοθά της Μάνας ... Μπορώ ? Είμαι ο Χριστός ? Δεν είμαι ... άρα Βοηθάτε ... Περιμένω την Πρότασή σου ( όχι που θα ήμουν εύκολος μαζί σου ... ) https://dsvsval.blogspot.com/2023/09/3692541954-3692187284_13.html

Enter

Στείλατε

Ξέρω τι θα μου πεις .. Ότι θα την βρω και Μόνος μου και και και ... Πως ? 100 μου έρχονται ... αλλά για να μου πάρουν όλη μου την Ψυχή ... Δεν την δίνω σε άλλη ... Την Έδωσα ΟΛΟΚΛΗΡΗ στην ΜΑΝΑ μου !

Enter

Στείλατε

Δες Ημερομηνία ... 2011 ... Από το 1985 προσπαθώ αλλά καμία δεν ... 


Δες Ημερομηνία ... 2011 ... Από το 1985 προσπαθώ αλλά καμία δεν ... https://dsvpoems.blogspot.com/2011/02/blog-post_9785.html



























Δεν υπάρχουν σχόλια: