********* ********************** DSV Blog: Αύριο η παράταξη του Μπέου ... θα ξαναβγάλουν τον Κούλη !!! ... Ε όχι ρε Τσιράκια ... Όχι ! Δεν θα σας την Χαρίσω !

Κυριακή, Οκτωβρίου 08, 2023

Αύριο η παράταξη του Μπέου ... θα ξαναβγάλουν τον Κούλη !!! ... Ε όχι ρε Τσιράκια ... Όχι ! Δεν θα σας την Χαρίσω !


Ο Μπέος λέει ότι είναι Ανένταχτος ...    Αλλά οι Άλλοι ? Έκανα μια έρευνα χθες στους Δ.Σ. του και Όσους έψαξα και τους ρώτησα ... Κούλη Δαγκωτό ...   

Δείτε ΚοματοΣκυλόφατσες ... Όλο Κομμώτριες ... και Δεξιόφατσες που σου φέρνουν Αναγούλα ... 

Τα λεγε και ο Μέγιστος Μπουτάρης ... Σε ένα Ψηφοδέλτιο είναι όλη η Σάρα και η Μάρα ... όπως Ακριβώς είναι και η Κοινωνία ! 

ΚΑΙ Λαμόγια ... και Κλέφτες ... και ΚοματόΣκυλα ... και Π@υτάνες ... και Π@ύστηδες ... και ΚρυφοΕγκληματίες και και και ... Από όλα τα "Ανθρώπινα" Είδη !!! 

Ε όχι ρε Τσιράκια, Όχι!  Δεν θα σας την Χαρίσω !  


Δεν με πειράζει ... όσο οι ΚουλοΔεξιοί σταματούν στα πλαίσια του Δήμου ... Αλλά αύριο αυτοί θα ξαναβγάλουν τον Κούλη. Στον Δήμο θα βγάζουν φωτοτυπίες του Αδωνη ... Εκεί θα είναι όλα τα Φερέφωνα της Δεξιάς ... 


Είναι Έτσι Μπέο ??? Αλλά ... πως έιναι ??? 



Όταν ο Μητσοτάκης και το Μαξίμου «καμάρωναν» δίπλα στον Μπέο και τώρδεν γνωρίζουν τον κύριο»

Ο «καταλληλότερος» γαλάζιος Μπέος που έγινε ένας άγνωστος από την ώρα που καταβρέχει αντιπάλους, σηκώνει χέρι και χτυπ...

Ο Μητσοτάκης δεν «σηκώνει το γάντι» στην πρόκληση Κασσελάκη για άρση της στήριξης της υποψηφιότητας του… «Παπά του Παγασητικού» πριν τις κάλπες.

Είναι χούι «γαλάζιο», δεν μπορεί να εξηγηθεί αλλιώς. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, το Μαξίμου, η ΝΔ, η Πειραιώς να οχυρώνονται πίσω από «απόρρητα», «χρίσματα», «στηρίξεις» ή «μη στηρίξεις». Και μπροστά στις αντιδράσεις να ισχυρίζονται πως η μέρα είναι νύχτα ή το ανάποδο, καταπώς βολεύει, ωστόσο, πάντοτε.

Ανεξάρτητα από επίσημα χρίσματα και λοιπά κομματικά ταρατατζούμ, τρόποι υπάρχουν πολλοί. Για να δείξεις ως κυβέρνηση και ως πρωθυπουργός ποιο πρόσωπο στηρίζεις στον δρόμο που καταλήγει στην αυτοδιοικητική κάλπη. Στην περίπτωση, πάλι, που μια κινητή «μηχανή» τοξικότητας παράγει πολλαπλά επεισόδια οφείλεις, ως κυβέρνηση, να πάρεις θέση με σαφή και ξεκάθαρο τρόπο. Να καταδικάσεις με ευθύ τρόπο τις πράξεις του, να «αδειάσεις» το πρόσωπο χωρίς να κρύβεσαι πίσω από το αν έχει το χρίσμα ή την επίσημη στήριξη του κόμματος.

«Δεν υπάρχει καταλληλότερος από εσένα»

Ιδιαίτερα από την στιγμή που φωτογραφίζεσαι μαζί του, στήνεσαι σε κάμερες μαζί για πλάνα και μετά «ανεβαίνουν» φόρα παρτίδα σε τοπικά μέσα ρεπορτάζ με βασικό τίτλο: «Μητσοτάκης σε Αχιλλέα Μπέο: “Δεν υπάρχει καταλληλότερος από εσένα” – Τι ζήτησε ο Μπέος για να αναλάβει επικεφαλής».

Τρεις πρωταγωνιστές. Ο Αχιλλέας Μπέος με συμπεριφορά τοξική, «αλωνίζει» στον Βόλο, λες και η πόλη αποτελεί ιδιοκτησία του. Καταβρέχει αντιπάλους, σηκώνει χέρι, χτυπά πολίτες και μετά ως… Πάπας του Παγασητικού μοιράζει συγχωροχάρτια στους δαρμένους από τον ίδιο. Στο μεσοδιάστημα, από την σωτηρία του Βόλου, προλαβαίνει να βγάζει ανακοινώσεις κατά του Στέφανου Κασσελάκη, περιλαμβάνοντας μάλιστα, στην «πεφωτισμένη» δήλωση του, και τον σύντροφο του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ.

Μπροστά σε αυτές τις εικόνες με τον Μπέο αρνητικό πρωταγωνιστή, με τον χρόνο να μετρά, πλέον, αντίστροφα για τις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης, σαφέστατη ήταν η πρόκληση που «έριξε στο τραπέζι» ο Στέφανος Κασσελάκης προς τον Κυριάκο Μητσοτάκη. «Καλώ τον πρωθυπουργό να άρει τη στήριξή του και να ζητήσει αμέσως την αποχώρηση του Μπέου από την εκ νέου διεκδίκηση της δημαρχίας Βόλου» ήταν η «βολή» που εκτόξευσε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Σιγή από Μαξίμου για Μπέο

Το Μαξίμου δεν απάντησε ποτέ στις «βολές» Κασσελάκη. Έδωσε την μπάλα στην Πειραιώς, η οποία, εκτός από ειρωνικά σχόλια, κατηγόρησε τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ για άγνοια και ψεύδη, και υποστήριξε πως δεν έδωσε ποτέ στήριξη στον Αχιλλέα Μπέο. «Από το πρωί περιμένω, κ. Μητσοτάκη. Την ευθεία καταδίκη του “καταλληλότερου” γαλάζιου δημάρχου στο να χαστουκίζει, να καταβρέχει και να τραμπουκίζει τους πολίτες του», επανήλθε αργότερα ο Κασσελάκης έχοντας πάντοτε στο στόχαστρο του τον Μητσοτάκη. Η ανταπάντηση της ΝΔ; Η μπάλα, όχι στην εξέδρα, πάνω και από τις κερκίδες: «Από την πολλή "αποφόρτιση" ο κ. Κασσελάκης δεν διαβάζει ούτε τις ανακοινώσεις μας» απάντησε ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ Νίκος Ρωμανός.

Τρίτος πρωταγωνιστής ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο πρωθυπουργός που δεν «σήκωσε το γάντι», μέχρι στιγμής, στον νέο αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης για τα… «μάτια» του Αχιλλέα Μπέου. Ο πρωθυπουργός που όχι μόνο δεν απέσυρε καμία στήριξη, επίσημη, ανεπίσημη, άτυπη, μικρή σημασία έχει πλέον, αλλά δεν στηλίτευσε ούτε το πρωθυπουργικό περιβάλλον, έστω για τα μάτια του κόσμου, μια διαρροή την γεμάτη «χάρη» δράση του δημάρχου Βόλου.

Ο ίδιος πρωθυπουργός, ωστόσο, ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε δίπλα στον Αχιλλέα Μπέο πολύ πρόσφατα. Το ρεπορτάζ των τοπικών ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης, (Volosday) εκτός από τα φωτογραφικά ενσταντανέ των δυο ήταν πλούσιο σε ειδήσεις αφού κατέγραφε πως «ο πρωθυπουργός πρότεινε στον Αχιλλέα Μπέο να αναλάβει και να συντονίσει την αποκατάσταση των ζημιών στην πρωτεύουσα της Μαγνησίας, με τον Δήμαρχο Βόλου να ζητά δύο δεσμεύσεις». Και πρόσθετε χαρακτηριστικά για το τι συζήτησαν Μητσοτάκης και Μπέος: «Σύμφωνα με όσα προκύπτουν, αυτό που ζήτησε ο Αχιλλέας Μπέος ήταν να αποδοθεί το σύνολο των αποζημιώσεων από την κακοκαιρία Daniel στους Βολιώτες και δεύτερον, να υπάρχει μόνο ένας συντονιστής στην επιχείρηση αποκατάστασης των καταστροφών στον Βόλο. Ο Κυριακός Μητσοτάκης συμφώνησε με τα παραπάνω, λέγοντας ότι “Δεν υπάρχει καταλληλότερος από εσένα”».

Ωστόσο, ακόμα και όταν δεν είναι ο ίδιος ο Μητσοτάκης δίπλα στον Μπέο βρίσκεται εκεί το ίδιο το Μαξίμου. Δίπλα στον Αχιλλέα Μπέο στις δηλώσεις μετά το τέλος της πρόσφατης σύσκεψης για την δεύτερη κακοκαιρία που έπληξε την περιοχή δέσποζε η μορφή του Γιάννη Μπρατάκου, υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργώ και Διευθυντή του πρωθυπουργικού γραφείου.

Νέες προκλητικές δηλώσεις του Μπέου

«Είμαι άντρας, έτσι λύνω τις διαφορές μου, εσείς λύστε τις με καλσόν», είπε μεταξύ άλλων ο Αχιλλέας Μπέος, το πρωί της Κυριακής (01/10), μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.

Εξακολουθεί να προκαλεί με χυδαιότητες ο δήμαρχος Βόλου, σχολιάζοντας το χθεσινό περιστατικό βιαιοπραγίας του εναντίον πλημμυροπαθούς, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει και τον… ανδρισμό του. Ανέφερε, μάλιστα, ότι «έτσι μεγαλώσαμε. Τι να γίνουμε τώρα, λουλούδες; Μην τρελαθούμε κιόλας».

«Εγώ έχω τη στήριξη του κόσμου, των πολιτών. Αυτοί με βάλανε στη θέση που είμαι και αυτοί μπορούν να μου την πάρουν. Σε μια δημοκρατία αποφασίζουν οι πολλοί και όχι οι λίγοι», συνέχισε για να συμπληρώσει ότι «δεν ανήκω σε κανένα κόμμα».

Ο «μεγαλόκαρδος» δήμαρχος του Βόλου

Ο δήμαρχος του Βόλου, Αχιλλέας Μπέος, αναφέρθηκε την Κυριακή (01/10) στο περιστατικό, που σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου (30/09), όταν ένας πολίτης τον έβρισε και εκείνος τον χαστούκισε, υπογραμμίζοντας τη… μεγαλοψυχία του.

Συγκεκριμένα, σε σχετικές δηλώσεις του στο MEGA, ο Αχιλλέας Μπέος ανέφερε: «Όταν εμένα μου βρίζει κάποιος τη μάνα που έχει πεθάνει και να μου πει άντε γ…, έτσι λειτουργώ. Και όταν έχω να κοιμηθώ 30 ημέρες για να φτιάξω τους δρόμους, να καθαρίσω την πόλη μου, να φτιάξω να τα ποτάμια, έτσι λειτουργώ εγώ. Το παιδί ήρθε και ζήτησε συγγνώμη με τον πατέρα και τον παππού του. Μου ζήτησε συγγνώμη το παιδί. ”Συγγνώμη, δήμαρχε, δεν το ήθελα, παρεκτράπηκα, ήταν λάθος μου’’. Του είπα και εγώ "δεν πειράζει, αγόρι μου", γιατί κάλλιστα θα μπορούσε να είναι παιδί μου, αλλά εγώ βρέθηκα εκεί στις 7 η ώρα όταν κάποιοι κάθονται στον καναπέ και πληκτρολογούν στο Facebook. Έχει διαφορά ξέρετε και πήγα εκεί για να φτιάξουμε έναν δρόμο, να μαζέψουμε ξύλα και φερτά υλικά από τα ποτάμια. Δεν πήγα σπίτι μου, για την επιχείρησή μου. Πήγα γι’ αυτούς».

Ακόμα, ο ίδιος πρόσθεσε: «Άνθρωπος είμαι, δεν είμαι μηχανή και εν πάση περιπτώσει, όταν μου βρίζουν τη μάνα και με βρίζουν, αντιδρώ έτσι. Προκλήθηκα, την ώρα που προσφέρω για την πόλη μου και δεν δέχομαι όταν προσφέρω, να μου βρίζουν τη μάνα και να μου λένε, άντε γ…. Το θέμα θεωρείται λήξαν, ήρθε το παιδί εδώ, ζήτησε συγγνώμη, τελείωσε. Ένα παιδί ήταν, ήταν μία κακιά στιγμή, τελείωσε για εμένα. Θα μπορούσε να περάσει αυτόφωρο, αλλά δεν το επιθυμώ. Εάν, δηλαδή, ήταν κάποιος άλλος στη θέση μου, θα μπορούσε να περάσει, αλλά είμαι μεγαλόψυχος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: