********* ********************** DSV Blog: Μανούλα ( άλλη λέω .. όχι πάλι την Δική μου ) Μάνουλο ... μου πρόσφερες αυτή την Σούπερ Ανάρτηση με την Στάση σου ... Κατάλαβες γιατί κι εγώ Επέμενα και Κατάφερα να σε κάνω να παραδεχτείς ότι Γουστάρεις που στα Χώνω ? ΟΛΕΣ Γουστάρουν το ΧΩΣΙΜΟ !

Παρασκευή, Οκτωβρίου 13, 2023

Μανούλα ( άλλη λέω .. όχι πάλι την Δική μου ) Μάνουλο ... μου πρόσφερες αυτή την Σούπερ Ανάρτηση με την Στάση σου ... Κατάλαβες γιατί κι εγώ Επέμενα και Κατάφερα να σε κάνω να παραδεχτείς ότι Γουστάρεις που στα Χώνω ? ΟΛΕΣ Γουστάρουν το ΧΩΣΙΜΟ !


Τι έχω κάνει ο Αθεόφοβος ... Πόσο Θράσσος είχα από Μικρό ακόμα Παιδί. Στον Στρατό που λογικά δεν παίρνει κάποιον να Ανατιμιλά σε ανωτέρους ... είχα στείλει στον Ντάκο Λοχαγό γιατί δεν πίστεψε όταν του είπα ότι έχω Άδεια από τον Διοικητή να παραμείνω στο 1ο γραφείο και να μην πάω για Ξερόχορτα ...

Λογικά η Ακρίτα είναι και ήταν η πιο Μεγάλη μου Αψυμαχία ... Βέβαια μετά ακολούθησε Χειμωνάς ... Τατσόπουλος ( και αυτός δεν μου μιλάει ) Χωμενίδης ... καλά ένας Δευτερότριτος που με Μπλόκαρε ( Ασπρουδάκης ... δεν θυμάμαι πως τον λένε κιόλας ... Που του είχα φτιάξει και τον Υπολογιστή στο Σπίτι του ), τον πολλών ετών Φίλο μου κ. Ξανθάκη που από μία παρεξήγηση Γατίσια ... με μπλόκαρε ... Ααα την Μαλβίνα ... που δεν πήγε πάνω από ένα μνμ ... Και εδώ και έναν Χρόνο και πλέον ( Επειδή δεν με ακούει καικαι κάνει Μαλακίες ) ... με τον Κορτώ. Τι του χω Σούρει Δημόσια στα Ποστ του ... και δεν μου κάνει κανείς σχόλιο ... Γιατί είχε βρίσει τον Μπέο ... αλλα΄σε ώρα που κυριολεκτικά Πνιγόμαστυαν ... και ο Μπέος ήταν μέχρι τον Λαιμό στις Λάσπες ... Κάτσε ρε Μεγάλε Κορτώ που είσαι με τον Τζέρι Αγκαλιά και γράφεις στο ΚαραΣτεγνό πληκτρολόγιό σου ... Σεβάσου μας ... τώρα στον Πνιγμό μας ... Μη γράφεις για τον Μπέο ... Έχει να Σώσει έναν Κατεστραμένο ΒΟΛΟ και πνίγεται μέσα στα ΤΖΙΠ... Χώστα του .. γιατί Ναι είσαι κι εσύ ΠαλιόΠουστας ( όπως εσύ έχεις γράψει ) ... και τον έχεις Μανία ... αλλά Τώρα ? Τώρα που όλοι τον θέλουμε Δυνατό για να μας δώσει μια Εξάδα ? ΤΩΡΑ ??? ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ ΣΑΣ ΣΥΓΓΡΑΦΑΚΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ ... ΚΑΙ ΤΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΦΙΛΙΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΤΑΧΑ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΑΣ ... ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΣΑΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΑΙΑ ΕΠΙΔΕΙΞΙΜΑΝΙΑ ΣΑΣ ... Θυμάσαι που σου στειλα αυτό ε ??? Κανείς δεν ξέρει ότι Χρόνια τώρα είμαστε Φίλοι ... Αλλά Φίλοι που λένε Ελεύθερα την γνώμη τους ... https://youtu.be/oza1gvGntLE Με λεζάντα ... " Και μετά είναι οι γκέι με όλα τους τα δίκια

όμως εγώ δεν μπορώ να ανεχτώ… την επιδειξιομανία τους

Δεν γουστάρω αυτούς που τα παίρνουν

και μετά κάνουν τον επαγγελματία του κοινωνικού συμφέροντος "
Ποτέ δεν φοβήθηκα Κανέναν και Όλους τους βάζω στο Παγκάκι τους ... Και Ξαναλέω .. Δεν έχω το Αλάθητο ούτε νομίζω ότι είμαι κάποιος με γνώση και δίκιο πάντα ... ΑΠΛΑ ... ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟ ΛΕΩ ... ΦΩΝΑΧΤΑ !!! https://dsvsval.blogspot.com/2012/02/blog-post_28.html Καλά τον Μπέο τον έχω Ξεκολλώσει ... στο Παρελθόν αλλά Να Αγιάσει το Στόμα του ( Με το Πούστηδες ) ... και να Αγιάσει το Χέρι του ( όταν δεν άντεξε άλλο γιατί όπως ΟΛΟΙ ακούσαμε αυτός που Έκλεινε τον Δρόμο του είπε " Α γαμήσου και κάτι για την Μάνα του και δεν σε ξαναψηφίζω Γαμημένε ... και και και" ) και μετά Άνοιξε ο Δρόμος και όλα πήραν τον Δρόμο τους. ΣΤΡΑΤΗΓΕ ( Δεν τον λέω Δήμαρχο ... Το Δήμαρχος για τον Μπέο είναι Λίγο ) ... Εμείς οι Κωλοβολιώτες ... Βλάχοι ... Ηλίθιοι ... και και και ... αλλά που σε Ξέρουμε Καλύτερα από το Μουστάκι του Τσίμα και την Μον Μπλανκ της Κοσιώνη ... σε ΘΕΛΟΥΜΕ να είσαι καλά στην Υγεία σου για να κάνεις την Πόλη μας Νο 1 Ξανά. Και τώρα είναι ... αλλά ο Θεός ... λίγο ... ε ... είχε Ακράτεια και μας κατούρησε λίγο παραπάνω και για πολλές μέρες ... Ααααα και ΕΜΑΣ τους Κραυσιδωνήτες ΓΙΑΤΙ μας ξέχασες ακόμα και Σήμερα είμαστε μέσα στην Λάσπη ??? Να τα λέμε αυτά και ΟΛΑ ! Όπως είδατε δεν έχω αφήσει και κανέναν που να μην τον έχω κάνει του Αλατιού σύμφωνα με την Δική μου Ηθική και Ιδεολογία ... Καλά τον Άδωνη τον έχω ... Αρσενική Εύα Μπράουν ... ΞΕΣΚΙΣΕΙ ... Μόνο που στον Άδωνη και σε ΟΛΟΥΣ ακόμα και στον Τσίπρα ... δεν έχω μιλήσει ... Δεν έχουμε Ανταλλάξει μηνύματα ... Αλλά έχω γράψει Ανοιχτές Επιστολές που έχουν διαβάσει και είμαι σίγουρος. Γιατί τις έχω στείλει στα γραφεία τους ! Να μία τώρα που την Θυμήθηκα ... Τελικά με το ψάξιμο βρήκα 3 ... Στον Σταθάκη
...https://dsvsval.blogspot.com/2017/12/blog-post_30.html Στον Μπογιόπουλο ...

https://dsvsval.blogspot.com/2015/02/blog-post_14.html Και στο Καλύτερο Βιογραφικό της Χώρας κ. Κούλη ... ( Ναι στον Μ... Γ@μιέσαι ... ) https://dsvsval.blogspot.com/2015/02/blog-post_14.html Σας είπα ... Είμαι Τρελός και δεν έχω όρια όταν με πνίγει το δίκιο ...

Και Πάμε στο Επίμαχο θέμα ... με την κ. Ακρίτα ... που ΝΑΙ .. με αυτή είχα μεγάλη Ανταλλαγή Μηνυμάτων ... Την Τιμά ότι σε κάποιον Άγνωστο μίλησε ... έστειλε μνμ ( Βέβαια νόμιζε ότι θα με κάνε Ρόμπα και Λούστηκε με Αλυσίδα και Κρίκους στο τέλος και Δικαιώθηκα ) και είχαμε ένα Πολύ Καλό Μπράντεφερ ... που κατέληξε σε σπάσιμο Γλώσσας ! ( Της Δικής της ... Την Κατάπιες Εντελώς )
Ακόμα να μου μιλήσει αν και της έχω στείλει 2 - 3 φορές Λευκή Σημαία ...

Όταν είσαι Μια Ανίδεη Τεχνολογικά ΧαζοΣυγγραφέας και Κειμενογράφος του πιο Συστημικού Ομίλου για όλον τον Βίον ( σαν να δουλεύει στην ΕΡΤ ) ... το παίζεις Έξυπνη και μπαίνεις και στην Βουλή στα Γεράματά σου ...

Ξέρω ότι ήταν σε Βαριά Κατάθλιψη τότε ... αλλά και τώρα είναι ...

Και το Γιατί ? Γιατί δεν έχει αλλάξει Καθόλου Προφίλ και Στραβομουτσουνιά ! Παραθέτω την έντονη στιχομυθία που έγινε σήμερα για το γνωστό θέμα ... μεταξύ Εμού και της κ. Ακρίτας.

Σήμερα τα έβαλα με την Εδεμούλα του 45% ... δεν άντεξα ...








--------------------------------------------------------

DSV

Κυρία Ακρίτα…
Σας μιλώ ως πρώην «φίλος» δικός σας… Θαυμαστής της Πέμης και πολύ καλός φίλος του Πέτρου …
Σας μιλώ επίσης και ως Πληροφορικάριος από το 89 που σπούδασα και το www βγήκε το 1993 – 94.
Το Internet βγήκε από τον 2ο Παγκόσμιο πόλεμο για στρατιωτικούς λόγους …
Η Σάχλα που αναφέρετε είναι μέσα στα πλαίσια του κώδικα επικοινωνίας του Internet… γιατί δεν είναι Ούτε εφημερίδα ούτε περιοδικό, ούτε TV ούτε Ράδιο …
Αντίστοιχοι διάσημοι σαν τον Πέτρο και εσάς μιλάνε πιο Σαχλά.. Πιο Ελεύθερα θα το έλεγα εγώ …
Οι δηλώσεις σας για το Next Top Model που με άφησαν Ενεό και με θαυμασμό στο πρόσωπό σας… πολλοί πιστεύω ότι θα τις χαρακτήριζαν σαχλές …
Έχω 2 αναρτήσεις που μιλάω για το Internet και το Fb που μπορώ να σας στείλω.. και λόγω της έκτασης του θέματος ετοιμάζω μία Ολοκληρωμένη που θα πω τις απόψεις μου ως Καθηγητής Πληροφορικής.
Αν θέλετε μπορώ να σας την στείλω προσωπικώς !!!
Με Εκτίμηση
Δημήτρης Σ. Βαλατσός
DSV


ΑΚΡΙΤΑ

Διαβάστε την ιστορία μέσα από το πρίσμα του Νίκου Τσιφόρου. Είναι πολλά τα βιβλία του, αξίζει να τα προμηθευτείτε αν δεν τα έχετε ήδη. Ο Τσιφόρος, εκτός από ευθυμογράφος και σπουδαίος θεατρικός συγγραφέας, ήταν ένας λόγιος, ένας διανοούμενος ολκής! Στα βιβλία αυτά υπάρχουν καταγεγραμμένα τα ιστορικά γεγονότα, αλλά με τόσο αιρετικό, τόσο ανατρεπτικό χιούμορ που – ενώ τα χώνει σε πολιτικούς, παπάδες και άλλους φορείς εξουσίας – δεν μπορείς παρά να υποκλιθείς σε ένα κείμενο, ακραίο μεν, εκτυφλωτικά λαμπερό δε!

Δεν μιλάω λοιπόν πουθενά στο δικό μου κείμενο (πουθενά, όμως!, για politically correct – και άλλα συμπαθή ή μη κλισέ! Τοποθετούμαι αποκλειστικά και μόνον στην ποιότητα του αστεϊσμού: Σε κάποιους μπορεί να φάνηκε ξεκαρδιστικό, εμένα μου φάνηκε σαχλό. Αυτό πιστεύω, αυτό θεωρώ, αυτό επώνυμα εδώ καταθέτω! Το χιούμορ- όπως και η τέχνη – είναι υποκειμενική υπόθεση, αν δεν με απατά η ασθενής μνήμη μου!


DSV

Ο Τσιφόρος δεν είχε δει ούτε Υπολογιστή … πόσο μάλλον Internet.
Έχουν αλλάξει τα πράγματα κ. Ακρίτα… και καλό είναι αν δεν θέλουμε να αλλάξουμε εμείς, να τα παρακολουθούμε για να μπορούμε και να τα σχολιάζουμε αναλόγως …
Ευτυχώς που έχω μαθητές από το δημοτικό… έως και 60 χρονών και βλέπω τι γίνεται και μπορώ να πληροφορώ …
DSV



ΑΚΡΙΤΑ

Κύριε Βαλατσέ, το γεγονός ότι ο Τσιφόρος δεν είχε δει «ούτε υπολογιστή… πόσο μάλλον internet»,όπως γράφετε, ακυρώνει την συγγραφική διαδρομή του; Αν η τέχνη χωρίζεται π.δ. και μ.δ (όπου «δέλτα»+διαδίκτυο) τότε να στείλουμε εις το πυρ το εξώτερον κι άλλους μεγάλους που διέπρεψαν στο χιούμορ. Από Oscar Wilde μέχρι Αριστοφάνη… Και μια που πιάνουμε δουλειά, μπορούμε να επεκταθούμε και στην π.δ. και μ.δ. πεζογραφία, ποίηση και δεν συμμαζεύεται!
Για τον Πέτρο είπα απλώς ότι δεν βρήκα έξυπνο το σχόλιο του! Ότι τον έχω για καλύτερα πράγματα! Αν θέλετε να ποινικοποιήσετε μια υποκειμενική άποψη, αναφαίρετο το δικαίωμα σας! Κι επίσης έγραψα ότι δεν στέκει το επειχείρημά του «με τους φίλους μου ήμουνα» γιατί στο φατσοβιβλίο δεν έχουμε τους φίλους μας που τους ξέραμε κι απο χτες! Εκτός αν τσιμπήσουμε στην αμερικανιά του Zukenberg τύπου «ädd a friend»!


DSV

Όχι κ. Ακρίτα…
Και σας τόνισα από την αρχή ότι σας είχα και εσάς «φίλη»…
Απλά οι κώδικες του Internet ( που να δείτε τα παιδιά του γυμνασίου ) είναι εντελώς διαφορετική από τα βιβλία ή τις περγαμηνές που έγραφαν οι Αρχαίοι.
Στο Inernet η λέξη Π…. ( λαϊκός όρος του Αντρικού Μορίου ) γράφεται κανονικά και δεν αποτελεί πρόκληση και βρισιά.
Το Internet είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΕΣΟ… που αντί να του «Βάζουμε κανόνες» καλό είναι και να τους μαθαίνουμε πριν κάνουμε κριτική για κάτι που δεν γνωρίζουμε …
Είναι σαν να κάνω εγώ κριτική για τα σενάριά σας… Δεν έχω ιδέα από σενάρια… παρά μόνο ότι τα βλέπω ψηφιοποιημένα στην TV και στο Σινεμά !!!
Δεν μιλάω ποτέ για κάτι… όταν δεν το γνωρίζω καλά. Οπότε αυτό που είναι Σάχλα για Εσάς για τους κανόνες του Internet αποτελεί κλασσικό αστεΙσμό που προσωπικά τον Διασκέδασα… γιατί κατάλαβα πως γράφτηκε !!!
Ευχαριστώ για τον Χρόνο σας …
( Τα τρία !!! Internetικά και αυτά. Στα βιβλία αρκεί το 1ο… και απαγορεύονται τα άλλα 2 )


ΑΚΡΙΤΑ

Ευχαριστώ για τις πολύτιμες πληροφορίες! Δεν γνώριζα ειλικρινά τις διαφορές μεταξύ περγαμηνής και excel 2010. Είχα την εντύπωση πως όλοι κάνουν ότι κι εγώ: Παίρνουν ένα ρόπαλο και κοπανάνε το πληκτρολόγιο!
Κι επειδή όπως λέτε:
«Το Internet είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΕΣΟ…»
Θα σας παρακαλούσα θερμά να μην φωνάζετε μες το αυτί μου! Γιατί ίσως εσείς δεν γνωρίζετε ότι τα κεφαλαία γράμματα στο διαδικτυακό «γλωσσάρι» είναι σαν να φωνάζετε στον χρήστη/συνομιλητή σας!
Τέλος, γράφετε:
«Οπότε αυτό που είναι Σάχλα για Εσάς για τους κανόνες του Internet αποτελεί κλασσικό αστεΙσμό που προσωπικά τον Διασκέδασα… γιατί κατάλαβα πως γράφτηκε !!!»
Μην το κουράζουμε άλλο, φίλε μου! Είναι βέβαιο ότι εσείς κι εγώ δεν θα γελάσουμε ποτέ στην ίδια κωμωδία… Ούτε καν στο ίδιο δράμα…
Ευχαριστώ για την επικοινωνία!


DSV

Σιγά μην το κουράσω άλλο ...

Δεν το προσπαθώ παραπάνω σε κάποιον που έχει μάθει ότι τα κεφαλαία είναι φωνές ... όταν αυτό είχε επικρατήσει σε forums γιατί τα κεφαλαία απαγορευόταν ...

Γι' αυτό τα κεφαλαία επικράτησαν ως δυνατοί Ήχοι. Επειδή πραγματικά "ηχούσαν" ως παράσιτα ...

Αλλά και αυτό Νομίζετε ότι το Γνωρίζετε .... και μου το λέτε με το γνωστό πολύξερο ύφος σας ...

Λυπάμαι πολύ ... αλλά διαδικτυακά είστε ο ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΡΙΚΟΣ !!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: