********* ********************** DSV Blog: Ααααα τώρα θυμήθηκα και κατάλαβα γιατί η Παιδο3μάνα ... με γειώνει ... Επειδή της είπα ότι είναι ΕΓΚΛΗΜΑ να έχει τα Ανήλικα παιδιά της φόρα παρτίδα στο φβ ... Αρε Μάνες Π@@@νες

Τρίτη, Οκτωβρίου 10, 2023

Ααααα τώρα θυμήθηκα και κατάλαβα γιατί η Παιδο3μάνα ... με γειώνει ... Επειδή της είπα ότι είναι ΕΓΚΛΗΜΑ να έχει τα Ανήλικα παιδιά της φόρα παρτίδα στο φβ ... Αρε Μάνες Π@@@νες

Σελφομάνα με 3 παιδιά ...

Είστε φίλοι στο Facebook

Τόπος διαμονής: Βόλος

Σπούδασε στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

27 Σεπ 2023, 5:29 μ.μ.

...

Ευχαριστώ Σπυριδούλα ... Αν επιτρέπεις να σου στείλω μία ανάρτηση ... γιατί είδα ότι υπάρχουν παιδικές φωτό στο φβ ... που ξέρεις ότι είναι επικύνδινες εε ? Αν το γνωρίζεις και το κάνεις με την Ανοχή σου ... πάω πάσο ... Σ Ευχαριστώ και πάλι. ( Χθες μάλιστα Ξανάκανα μια ανάρτηση ... Ε Ας την στείλω ... και ας την πετάξεις ... χαμένη δεν πάει . ... Εσένα σουθ κανα αίτημα ακριβώς από την πολύ Διακριτική σου φωτό στο προφίλ ... Χρόνια τώρα εμαι ... και όσο να ναι ... είμαι κάπως ... ενεργοποιημένος.Συγγνώμη αν πέρασα τα εσκαμμένα. https://dsvsval.blogspot.com/2023/09/blog-post_81.html

Χμμμ είδα λίγο το Προφίλ σου ... και ... δεν το ήξερα ότι είσαι Μάνα με 3 παιδιά ... Για το Προφίλ το δικό μου είναι απαγορευτικό μια Μάνα με 3 παιδιά και άκρως ακατάλληλο ... Μακάρι να γινόταν αλλιώς ... Χάρηκα. 27 Σεπ 2023, 6:37 μ.μ.

Σπυριδούλα Σελφομάνα με 3 παιδιά ...

Στέλνει το γαμημένο το χεράκι που ξέρετε ότι με τρελαίνει !!!

 Ααα οκ .. τώρα με αποτελείωσες .. !5:44 π.μ. Και σιωπή ... Να ξέρεις ... αργά η γρήγορα εγώ βλέπω τους πάντες και τα πάντα ... Δλδ το δικό σου προφίλ το έχω κάνει φύλλο και φτερό για να σε κρατάω και να μην διαγράφομαι ... Σου έχω κάνει αίτημα από όλα τα προφίλ ... και θα το πω ... γιατί είναι αλήθεια γιατί μου άρεσε πολύ αυτό που βγάζεις ... μια Ηρεμία .... μια Σιγουριά ... ( Ξέρω ότι είμαι όμορφη και σκάστε ... εγώ θα βγάζω συνέχεια φωτό ) ... μια Αλαζονεία θα το πω κι αυτό ... και ... πολλά α΄λλα ...Από ένα άλλο προφίλ διαγραφτήκαμε ( από μένα ) ... γιατί είσαι μάνα είχες παιδιά ... και οκ ...

Παντρεμένες και Μάνες ΔΕΝ τολμάω να κάνω φίλες ΄'εστω και από την Οθόνη ... Εδώ θα σε αφήσω ... αν και νομίζω ότι ΔΕΝ θα σε αντέξω και θα κόψω πάλι το καλώδιο ...Γιατί ? Να ... γιατί ΔΕΝ μιλάς ... Σνομπάρεις και έχεις Σνομπ Προφίλ και Υφή ... Αυτό προσωπικά δεν μπορώ να το αντέξω ... αλλά μερικές φορές ... δίνω λίγο χρόνο ΠΟΤΕ όμως δεν βγήκε λάθος η πρώτη μου εκτίμηση ...

ΔΕΝ θα συνεχίζεις να μου μιλάς ... Θα βλέπω το Μειδίαμά σου μόνο στις φωτό ... και το κορμί παρόλο τα 3 παιδιά ... ΚΑΙ αυτό που με τρομάζει ... Ίσως έναν Σύζυγο από το πουθενά ... και ασε ... Υπάρχει Σύζυγος που με κυνηγούσε στην Παραλία γιατί έκανα ΜΠΛΟΚ στην Γυναίκα του ... ΔΕΝ υπάρχουν λέμε οι ΖηλιάρηδοΒολιώτες Σύζυγοι !!!

ΖΥΓΟΣ = ΦΥΛΑΚΗ.

Ραντεβού στα Γουναράδικα ...

https://dsvsval.blogspot.com/search?q=%CE%B4%CE%B5%CF%83%CE%BC%CE%AC

Τα λέμε ... ( ε οκ ... λέμε και καμιά βλακεία ) ... ελπίζω ...

Πρέπει να έχεις ΚΑΙ ωραίω φωνή για να την σπαταλάς έτσι άδικα ε ?

24 άουερς Λέιτερ !!!

10:32 π.μ.

E ;oxi ...Αναρωτιέμαι γιατί δεν με μπλοκάρεις ... Γυναίκες.


Και η Σνομπ Μάνα με το κορμί λαμπάδα και Καραγκόμενα ( όπως νομίζει ότι είναι ) ... μου κάνει την τιμή και Απαντάει ..

( Η Τιμή τιμή δεν έχει μωρή ... Χαχχαχαα Ροζ Γάτος ... )



Καλημέρα! ( Γουάααοοουυυ μου απάντησε η Μάνα με 3 Ζ...α ) 

Απλά δεν παίζω... 🥰

( Τι είπε τώρα η "Τα βγάζω όλα και φωτογραφίζομαι μπροστά στα 3 παιδιά και Καραπαίζω στο φβ ... μπας και βρω έναν Μαλάκα λεφτά για να τα μεγαλώσει Μου έστειλε και φατσούλα με Καρδιές 


Ε ... και μετά από αυτή την Προσβολή Φόρτωσα ... αλλά όχι όσο θα περίμενα ... 

 Χαχαχχαχαχ Γιε ράιτ. Γκαλό.

Σπυριδούλα

Σελφομάνα με 3 παιδιά ...

... https://www.facebook.com/stories/1029705454939739/?source=profile_highlight&locale=el_G

( Κάνω Διαγραφή ) Οκ Λύθηκε ... Αν δω ότι ξαναστέλνω ... θα προχωρήσω και στο επόμενο στάδιο που Επιθυμείς !

😉

Σπυριδούλα

Σελφομάνα με 3 παιδιά ...

Όποιος έχει χρόνο ας παίξει εδώ... Εγώ δουλεύω.

Την αγάπη μου!

...

Χμμμ μάλλον μας δουλεύεις ... Δλδ επειδή εγώ κάνω ότι κάνω στο προφίλ μου νομίζεις ότι παίζω ? Γι αυτό είπα ότι είσαι ... Από το Σπίτι μου δουλεύω ... Μάλλον δεν βλέπεις καθόλου τις αναρτήσεις μου ... γι αυτό ... Και σε είχα για έξυπνη και όχι επιφανειακή ... Καθηγητής Πληροφορικής είμαι και όπως μιλάμε τώρα μαζί .... με τον ίδιο τρόπο κάνω και μαθήματα στο Εξωτερικό ... !

Δλδ όποιος άνθρωπος δουλεύει Remote ... δεν δουλεύει ε ? Ακόμα και η Μάνα μου και το κατάλαβε κάποια στιγμή ... Κρίμα τα Πτυχία ... Κρίμα !


Και το απαντητικό μου σεντόνι που αποδεικνύει ότι όχι μόνο έχει χρόνο ... αλλά και Παίζει ... και Εμπαίζει ... και Καραγουστάρει να της δίνουν Σημασία ... Άλλωστε γιατί κάποια να βγάζει 1000 φωτό με λάγνο βλέμμα και κώλο έξω ???


Και οκ δουλεύεις και ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΧΛΗΣΗ ... Τότε

προς τι το προφίλ ? Και πως έχεις χρόνο να βγάζεις 100 σέλφι την 

μέρα ? Και δουλεύεις ΟΛΟ το 24ωρο ? Γι αυτό είπα ότι μας 

δουλεύεις ... αλλά δεν κατάλαβες ότι έπεσες σε άνθρωπο που 

μπορεί να βρει ακόμα και τώρα που είσαι ... Ξέρουμε εμείς ... οι 

Πληροφορικάριοι τι κάνει ο Καθένας εδώ με΄σα ... Μην Απαντάς 

... Μην το χω και τύψεις ότι ενοχλώ ... Και για να μην νομίζεις ότι 

έχεις την αποκλειστικότητα ... μιλάω με 10άδες την μέρα και 

κάνω και 10αδες αναρτήσεις και και και ... Ο Χρόνος ... είναι 

μεταβλητός για τον καθένα θα σε αφήσω εντελώς ήσυχη ... γιατί 

είπαμε ΔΕΝ θελω να ενοχλώ μια μάνα με 3 παιδιά που πρέπει να 

τα φροντίσει...


Κρίμα είναι η Μανούλα !

Δεν υπάρχουν σχόλια: