********* ********************** DSV Blog: ΣΚΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΝΙΓΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΟΚΟΡΟΜΑΧΕΙΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΑΝΟΥΚΛΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΒΟΛΟΣ ... ΣΤΗΝ ΘΆΛΑΣΣΑ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΝΕΚΡΑ .. ΖΩΝΤΑΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ... ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΜΠΑΝΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΣΠΩΔΗ ΘΑΛΑΣΣΑ !!! Σ Κ Α Σ Μ Ο Σ !!! Ναι εγώ το λέω Ο Β Α Λ Α Τ Σ Ο Σ !!!

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 13, 2023

ΣΚΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΝΙΓΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΟΚΟΡΟΜΑΧΕΙΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΑΝΟΥΚΛΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΒΟΛΟΣ ... ΣΤΗΝ ΘΆΛΑΣΣΑ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΝΕΚΡΑ .. ΖΩΝΤΑΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ... ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΜΠΑΝΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΣΠΩΔΗ ΘΑΛΑΣΣΑ !!! Σ Κ Α Σ Μ Ο Σ !!! Ναι εγώ το λέω Ο Β Α Λ Α Τ Σ Ο Σ !!!

 


Τον είχα Θεό ... Αλλά τώρα που έΧω τον Μπέο Θεό ... πιστεύω ότι η Κόντρα μεταξύ τους πρέπει να Λυθεί ... Δεν μπορεί ο Καθένας στον Λαό του ... που είναι μερικές 100άδες πλήθος κόσμου .... να έχουν και οι 2 τους Δίκιο .... 

Πρέπει αυτοί οι 2 "Θεοί" ο ένας της Μουσικής Απόλυτος "Θεός", και ο Άλλος "Θεός" της Οργάνωσης και του Μάρκετινγκ .. που ΟΝΤΩΣ ... ΜΟΝΟ για τίς κάμερες να φνάζει για Φαγητό και Νερό ... στον "Κανέναν" ... να ΣΚΑΣΟΥΝ ... να κοιτάξουν να σωθούμε ... και υπάρχει καιρός για βρίσιμο και Ευθύνες του Καθένα ... 

ΣΚΑΣΜΟΣ και οι 2 λοιπόν ... και έχουμε χρόνο να απωθεώσουμε και Πάλι τον Αλκίνοο που τον έχω εκθειάσει χρόνια τώρα ... 

Και η Απόδειξη μιας από τις Ανααρτήσεις μου .... https://dsvsval.blogspot.com/2020/09/blog-post_82.html στις 5/9/20 ... που τότε ήμουν Υπέρ του Αλκίνοου Εναντίον του Μπέου ... 

Αρα για μένα ΚΑΙ οι 2 φταίνε ... Ας το Βουλώσουν και μην Προκαλεί ο Αλκίνοος του Μπέου που Εκμεταλεύτηκε την Συναυλία για να πει Ψέμματα !

Τελεία και Καύλα !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: