********* ********************** DSV Blog: Σκέφτομαι ... ΑΝ είχα Παντρευτεί ... ΠΟΙΟΝ θα έκανα Κουμπάρο ...

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 11, 2023

Σκέφτομαι ... ΑΝ είχα Παντρευτεί ... ΠΟΙΟΝ θα έκανα Κουμπάρο ...

 



Πως μου ρθε αυτό ... 

Σκέφτομαι ... ΑΝ είχα Παντρευτεί ... ΠΟΙΟΝ θα έκανα Κουμπάρο ... ( Γαμημένη Μοναξιά ... Ε ότι θα σκεφτόμουν έστω αυτό ... )  Παλιά όταν ήμουν ακόμα κάτω των 30 ... οκ το είχα λίγοοο ανοιχτό ... δεν ξέρεις καμιά φορά ... μπορεί και να την βρω ... 

Η Αλήθεια είναι ότι την Βρήκα Στα 21 μου ... Αυθτή στα 17 ... Έδινε Πανελλήνιες και την περίμενα στην Αθήνα όταν θα περνούσε  ... Απλώς νόμιζε ότι είναι η Πριγκήπισα του Βόλου και Ήθελε ... παρόλο που είχαμε καταλάβει και οι 2 ότι θέλαμε ο Ένας τον Άλλον ... να της Κάνω Πρόταση Κανονική ... Δλδ Ερωτική Εξομολόγηση και μετά Πρόταση ... 

Και δεν της Ικανοποίησα την Ματαιοδοξία της και τον Εγωισμό της επειδή ήταν Πραγματικά Κούκλα και με Μυαλό Ξουράφι ... και καλή Καρδιά και και και και ... 

Όταν λοιπόν το πρότεινα στον Κολλητό μου ( που αυτός μου λέει ... Δεν είμαστε Φίλοι .. Γνωστοί είμαστε ...  ΑΚΟΜΑ ... ) μου Απάντησε ... 

ΟΧΙ ... Εγώ ρε Μαλάκα ΔΕΝ πηδάω Κουμπάρες !!!

Χαχαχαχαχχαχαχα

Δεν υπάρχουν σχόλια: