********* ********************** DSV Blog: Θυμάστε τον Βαθμό Κουλούρι ??? Ε .. Υπάρχει ακόμα και ...

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 16, 2023

Θυμάστε τον Βαθμό Κουλούρι ??? Ε .. Υπάρχει ακόμα και ...

Κοίτα .. επειδή το έκανες από τα 15 μας ... Πρώτα μας έδινες ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ όταν τελειώνανε τα λεφτά την Πρωτοχρονιά ... και μετά έλεγες παντού ... "Εγώ δεν είμαι Γύφτος να παίρνω λεφτά" Δλδ μας έλεγες Γύφτους ... Και ο Αδερφός μου κάποια στιγμή πήγε να σε βρίσει ... αλλά τον κράτησα ... 

Και σήμερα και χθες ... ΘΕΣ να δείξεις ότι είσαι Καλός Σαμαρείτης και εγώ Μαλάκας ... με τα 300 ευρώ ... επειδή ΔΕΝ ζητάω και κρούω ΑΠΛΑ τον Κώδωνα ??? Εσύ τότε γιατί μου παίρνεις 5 ευρώ την μέρα ... Δλδ 150 ευρώ τον Μήνα και δεν μου τα Δϊνεις ???Έτσι ξέρω κι εγώ Όλα από Χέρι Καμένα και Ρόμπιντ Ράξμπιντ κάπως έτσι ... γιατί γνωριζόμαστε από 10 χρόνων ... 

Σταματάμε λοιπόν κάθε Συναλλαγή ... για να μην βλέπω και την Μαρία να μου κρατάει Μούτρα και να μου συμπεριφέρεται σαν τον Ενοχλητικό που της λέει 2 λέξεις ... Ναι ... έχω λάβει απαίσια συμπεριφορά ... αλλά επειδή είσαι φίλος έρχομαι ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ όπως είπες και δεν παίρνω μια φρατζόλα ... Παίρνω 10 ... μαζί με πίτες γιατί δεν μπορώ να πάω ΣΜ ... για να έχω να τρώω ... 

Εγώ λοιπόν σου έχω δώσει μέχρι τώρα πάνω από 1000 ευρώ όλα τα χρόνια ... Εσύ ξέρεις ότι είμαι Ανάπηρος ... Πόσα μου χεις δώσει ??? Και μην αρχίσεις τα μετά Χριστόν και πας να δώσεις ΑΦΟΥ χτύπησα ΚΑΙ για σένα τον Κώδωνα ... Πριν τον Χτυπήσω τι έκανες ???

Αυτοί που το παίζουν Χριστιανοί και καλοί Σαμαρείτες και τον Φωνάζουν ... βρίζοντας τους άλλους που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ έχουν μοιράσει τα πάντα και τους έχει οδηγήσει στην Απόλυτη Ανέχεια .. κλείνουμε τα Μάτια ? Ξέρεις ότι ζω με 300 τον μήνα ... και ΜΟΥ χρωστάνε δεξιά και Αριστερά πάνω από 1000 γιατί τους τα έδωσα και μετά εξαφανίστηκαν ... ?

Άρα ζω ... πολύ πολύ κάτω από το όριο της φτώχειας ... και Δανείζομαι για να ζήσω ... και να ΜΟΙΡΑΣΩ την Αγάπη μου που Εσύ Κοκορεύεσαι Διατυμπάνως ότι κάνεις ... Τώρα ποιος το κάνει για το καλό0 του Ανθρώπου και ποιος για να πάρει πελατεία ... Φαίνεται ! 

Στείλατε

Μην με ενοχλεί σεις  ... γιατί θα τσακωθούμε ... 

Τα είπες .. Τα είπα ... και έληξε ... Ο Καφές Περιττός !

Στάλθηκε πριν από 1 λ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: