********* ********************** DSV Blog: Stigma Part 1 ... ΝΑΙ ... Μένω στο Μονακό του Βόλου ... Δλδ σε μία περιοχή παρόλο που είναι ΔΙΠΛΑ στον Κραυσίδωνα που έσπασε ... είχαμε ΜΟΝΟ μισό μέτρο Χείμαρρο ... Πως ? Τυχαίο ? ΌΧΙ ... το είπαμε ... απλά ... μένω στο Μονακό του Βόλου δλδ ... στην περιοχή ... που δεν Πλημμυρίζει ποτέ ... Και έχω και σπίτι για πούλημα ΜΟΝΟ...

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 14, 2023

Stigma Part 1 ... ΝΑΙ ... Μένω στο Μονακό του Βόλου ... Δλδ σε μία περιοχή παρόλο που είναι ΔΙΠΛΑ στον Κραυσίδωνα που έσπασε ... είχαμε ΜΟΝΟ μισό μέτρο Χείμαρρο ... Πως ? Τυχαίο ? ΌΧΙ ... το είπαμε ... απλά ... μένω στο Μονακό του Βόλου δλδ ... στην περιοχή ... που δεν Πλημμυρίζει ποτέ ... Και έχω και σπίτι για πούλημα ΜΟΝΟ...

 


Από την Προηγούμενη Παρασκευή που είχα Ίντερνετ... είμαι Άυπνος ( Από την Δευτέρα με τα πολλά Μπουμπουνητά δεν κοιμήθηκα λεπτό .. ούτε Τρίτη ούτε Τετάρτη Ούτε Πέμπτη λόγω Γαστροραγίας ) είμαι συνέχεια στην Παρακολούθηση Εξέλιξης του Δημάρχου μας, Αχιλλέα Μπέου ... γιατί είδα ότι ο Άνθρωπος είναι Μάγος ... και ιδίως εκεί που μένω εγώ ... οι καταστροφές που είχαμε ήταν κάποια υπόγεια ( ΛΟΓΙΚΟ ) ... τα φρεάτια τα δικά μου και του δίπλα μου γιατί είμαστε 3 Μονοκατοικίες στην σειρά... Δεν έχει δλδ Κάθετη ροή το Λασπωμένο νερό παρά μιας κλήσης 15 μοιρών και 4 μέτρων ... μήκους ... και φεύγει το νερό ... στεγνώνουν οι σωλήνες με το χώμα ... και γίνεται όπως βάζουν τον Πηλό στον Φούρνο ... 



Οπότε δεν έπαθε κανένας Καταστροφή παρά Ελάχιστες ... 

Πως ο άλλος Πνίγηκε ρε γμτ ... κι εσύ ρε Καθίκι Βαλατσέ τίποτα ??? 

Στο Μονακό Ζεις ?

ΝΑΙ ... Μένω στο Μονακό του Βόλου ... Δλδ σε μία περιοχή παρόλο που είναι ΔΙΠΛΑ στον Κραυσίδωνα που έσπασε ... είχαμε ΜΟΝΟ μισό μέτρο Χείμαρρο ... 

Πως ? Τυχαίο ? ΌΧΙ ... το είπαμε ... απλά ... μένω στο Μονακό του Βόλου δλδ ... στην περιοχή ... που δεν Πλημμυρίζει ποτέ ... Και έχω και σπίτι για πούλημα ΜΟΝΟ 120.000 ευρώ θα το δώσω ? Ναι ... Σημερινή τιμή 120.000 ... Αν Αυξηθούν οι τιμές ... όσο ποσοστό αυξηθεί ... πάνω στο 120.000 ... Γιατί μετά θα χρειαστώ τα λεφτά για να αγοράσω εγώ ένα δυάρι ... Πριν έκανε 60 ... Τώρα ? Τον Νοέμβριο που θα θέλω να το αγοράσω ? Αν πάει το 60 -> 100, δεν θα πάει το δικό μου από 120 -> 200 ??? Οπότε ας Περιμένουμε μέχρι να βγαίνει 5κάθαρο νερό και Καθαριστούν τα πάντα ... !!! 


Η Συνέχεια ... αργότερα .. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: