********* ********************** DSV Blog: ΝΑΙ το παραδέχομαι ... Είμαι Μόνος ... στα περισσότερα χρόνια της Ζωής μου, μετά από αρκετές σχέσεις η Μεγαλύτερη 6 μηνών και η Πιο ... 1,5 ( Αλλά δεν μετράει .. ήμουν 15 και ήθελε Sex ... Αφήνεις ποτέ το Σέξ ??? ) ... γιατί δεν βρήκα κάποια ...

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 13, 2023

ΝΑΙ το παραδέχομαι ... Είμαι Μόνος ... στα περισσότερα χρόνια της Ζωής μου, μετά από αρκετές σχέσεις η Μεγαλύτερη 6 μηνών και η Πιο ... 1,5 ( Αλλά δεν μετράει .. ήμουν 15 και ήθελε Sex ... Αφήνεις ποτέ το Σέξ ??? ) ... γιατί δεν βρήκα κάποια ...


ΝΑΙ το  παραδέχομαι ... Είμαι Μόνος ... στα περισσότερα χρόνια της Ζωής μου, μετά από αρκετές σχέσεις η Μεγαλύτερη 6 μηνών και η Πιο ... 1,5 Χρόνο ( Αλλά δεν μετράει .. ήμουν 15 και ήθελε Sex ... Αφήνεις ποτέ το Σέξ ??? ) ...  γιατί δεν βρήκα κάποια σαν την Μάνα μου που έκανε Κάθε Μέρα Σεξ 
...
Βέβαια ο πρίαπος Πατέρας μου δεν την άφηνε σε χλωρό κλαρί και ... όταν το μαθα στα 19 μου ( μου έκανε ο πατέρας μου παράπονο ότι έχει 13 μέρες να κάνει Σεξ ... ) Έσκασα στα Γέλια ... Γι αυτό μου έφερε μια φορά προφυλακτικά μία κούτα ... γιατί Εκείνος τις έπαιρνε 10 - 10 για έχει Έκπτωση ... Χαχαχαχαχαα Μα την Παναγία Αλήθεια ! Κι εγώ νόμιζα ότι θα ναι σαν τους άλλους που κάνουν μια φορά το 6μηνο ) 
... Την Κούραζε όμως ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ... γι αυτό και οι Καταθλίψεις μετά,  αφού είχε υπομανία δούλευε μέχρι τις 3 και μετά αο Πατέρας μου μέχρι τις 4 ... για να σηκωθεί να πάει στα ΚΤΕΛ για δρομολόγιο  ( έχω πει πολλές φορές ότι η Μάνα μου ήταν Διπολική τύπου 2 ... και εμφανίστηκε στα 38 της. Που να ξέρει ο Πατέρας μου από διπολική και 3πολική ... Μόνο τα 3αξονικά ήξερε Και στις 18/07/70 ... σκάει και ο 2ος τρελός της Οικογένειας. Ε Ακριβώς το ίδιο. Το πήρα και εγώ Κληρονομιά ( Να είναι καλά ... και Ευλογημένη ... που μου δωσε τέτοια Ευτυχία ) και μου εμφανίστηκε στα 31 μου και του Axl στα 28 του !Αλλά όχι μόνο ο Πατέρας μου που δεν είχε ιδέα ( την Έλεγε ΚαταΦαντασίαν Ασθενής )  ... αλλά και η Μάνα μου δεν είχε ιδέα ... και ακόμα και πριν πεθάνει την έλεγε Διπολιτική ... Εγώ είχα αναλάβει τα πάντα ... και επειδή  έκλεβε 
τις κανονικές από τα φάρμακα, τα τελευταία 5 χρόνια της τα δινα στο στόμα ... και μετά οκ την άφηνα να πίνει νερό Μόνη της ... χαχαχαχχαα ...

Της Υποσχέθηκα μετά την γνωμάτευσή μας ότι δεν θα την αφήσω ΠΟΤΕ μέχρι να φύγει κάποιος απ τους 2 μας. ΕΓΩ θα φύγω πρώτη μου λέει ή Μαζί ... Τι λες μωρέ ... Και άλλοι ζούνε χωρίς παιδιά ... ΝΑΙ μου λέει ... αλλά εγώ είμαι Άρρωστη και θα πεθάνω ... ΔΕΝ πεθαίνεις από Κατάθλιψη Μάνα Δυστυχώς ... ΚΑΛΕ θα Αυτοκτονήσω μόλις σε βρω νεκρό ( Καταλάβατε τώρα γιατί είναι συχνό φαινόμενο ... Πέθανε η Μάνα και Αυτοκτόνησε ... )
So ... Καταλάβατε γιατί είμαι Μόνος ? Γιατί σας λέω ΟΛΟ ψέμματα και Δικαολογίες ... αλλά οι Αλήθεια είναι ότι Φοβάμαι τις σχέσεις και τις δεσμεύσεις !!!

Δεν ισχύει το ψέμα ΠΟΥ ΛΕΩ ΣΑΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ότι ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΤΣΙΠΑΚΙ ... ΕΓΩ ΩΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΆΡΙΟΣ ΞΈΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΚΑΡΑ ... ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΔΕΙΛΟΣ ΜΟΝΑΧΙΚΟΣ ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ !!!
( Αφιερωμένο στον Έρωτα της ζωής μου ... την ΕΛΕΝΑ ! που λόγω αυτών που λέει πολύ στοχαστικά στο βίντεο ... και πέρασαν 2 χρόνια για να παραδεχτεί ότι με θέλει ... όταν μου το είπε ... μέσω του Αδεφού της και φίλου μου ( Άρα ... ΔΕΙΛΗ εντελώς ) ... της είπα ... Πριγκηπέσα ... το Άσπρο άλογο ... Έφυγε )  



Δεν υπάρχουν σχόλια: