********* ********************** DSV Blog: The Greek Bible for Bipolar Disorder ... by DSV !!! ( ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΔΙΚΟΠΝΗΓΜΕΝΟΥ ΓΙΑΝΝΗ )

Κυριακή, Σεπτεμβρίου 10, 2023

The Greek Bible for Bipolar Disorder ... by DSV !!! ( ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΔΙΚΟΠΝΗΓΜΕΝΟΥ ΓΙΑΝΝΗ )

 







Τύποι μετάφρασης

Μετάφραση κειμένου

Κείμενο-πηγή

Estranged

Τραγούδι, Guns N' Roses


Αποξενωμένος


Όταν μιλάτε για τον εαυτό σας,Και κανείς δεν σπίτι,Μπορείτε να ξεγελάσετε τον εαυτό σας. Ήρθατε μόνο σε αυτόν τον κόσμο(Μόνος)

Έτσι κανείς δεν σας είπε ποτέ μωρό,Πώς θα ήταν,Λοιπόν, τι θα συμβεί σε εσάς μωρό

Μαντέψτε ότι θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε,Ενα δύο,Παλιά στην καρδιά, αλλά είμαι μόνο είκοσι οκτώ,Και είμαι πολύ νέος,Για να αφήσω την αγάπη να σπάσει την καρδιά μου,Νέοι στην καρδιά, αλλά είναι πολύ αργά,Για να βρεθούμε τόσο μακριά

Δεν ξέρω πώς είστε έτοιμοι να με βρείτε πρόσφατα,Ένα τι περισσότερο θα μπορούσατε να ρωτήσετε από εμένα,Πώς θα μπορούσατε να πείτε ότι δεν σε χρειαζόμουν ποτέ,Όταν πήρατε τα πάντα,Είπε ότι πήρατε τα πάντα από εμένα

Young at Heart  και είναι τόσο δύσκολο να περιμένετε,Όταν κανείς δεν ξέρω δεν μπορεί να με βοηθήσει τώρα,Παλιά στην καρδιά, αλλά δεν διστάζω,Αν βρω τη δική μου διέξοδο,Ακόμα μιλάω για τον εαυτό μου,Και κανείς δεν είναι στο Σπίτι ( Μετά τα 40 του Θανάτου της Μάνας μου ) ΚΑΝΕΙΣ δεν ήταν σπίτι. Μόνο η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΖΟΖΟ( Μην ξεροκαταπίνεις Ζοζό ) ... που από 3 χρόνων μωρά κάναμε παρέα ... Εγώ στον Βόλο και αυτή στο Χωριό ... Μετά ήρθε στον Βόλο εγώ στην Αθήνα ... αλλά τώρα και ΠΑΛΙ ΜΑΖΙ.

(Μόνος),Έτσι κανείς δεν μας είπε ποτέ μωρό,Πώς θα ήταν,Λοιπόν, τι θα συμβεί σε μας μωρό,Μαντέψτε ότι θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε,Όταν μάθω όλους τους λόγους

Ίσως θα βρω έναν άλλο τρόπο,Βρείτε άλλη μέρα,Με όλες τις μεταβαλλόμενες εποχές της ζωής μου,Ίσως θα το πάρω αμέσως την επόμενη φορά,Τώρα που έχω καταρρεύσει,

Πήρε το κεφάλι σου από τα σύννεφα,Είσαι πίσω στο έδαφος,Και δεν μιλάς τόσο δυνατά,Δεν περπατάτε τόσο περήφανοι,Οποιοδήποτε άλλο, και τι για,Λοιπόν πήδηξα στο ποτάμι

Πάρα πολλές φορές για να το κάνετε σπίτι,Είμαι εδώ μόνος μου, μια παρασυρόμενη μόνη,Εάν δεν δείχνει, δώστε το χρόνο,Για να διαβάσετε μεταξύ των γραμμών,Γιατί βλέπω την καταιγίδα να πλησιάζει... 4/9 Φορ Νάιν Greece !!!

Και τα κύματα που γίνονται τόσο ψηλά,Φαίνεται όλα όσα γνωρίζουμε εδώ εδώ,Γιατί πρέπει να παρασυρθεί και να πεθάνει,Δεν θα βρω ποτέ κανέναν να σε αντικαταστήσω,Μαντέψτε ότι θα πρέπει να το περάσω, αυτή τη φορά - αυτή τη φορά... Χωρίς εσένα

Ήξερα ότι η καταιγίδα πλησιάζει,Και όλοι οι φίλοι μου είπαν ότι ήμουν ψηλός,Αλλά όλα όσα γνωρίζουμε εδώ είναι εδώ,Ποτέ δεν ήθελα να πεθάνει.....

ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΔΙΚΟΠΝΗΓΜΕΝΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ... ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ... ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΟΥΛΙΑΞΑΝ ΟΙ ΣΚΑΤΟΨΥΧΟΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ .. !!!

Καλή Αντάμωση Γιάννη !!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: