********* ********************** DSV Blog: Ευχαριστώ τον Αντιδήμαρχο Πολεοδομίας Βόλου Άρη Σαββάκη ... που με πόνο από μία θλάση που είχε ΄... ήρθε τελικά και μου Συμπαραστάθηκε Άψογα ... Θα έχουμε μέλλον με τον Άρη !!!

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 16, 2023

Ευχαριστώ τον Αντιδήμαρχο Πολεοδομίας Βόλου Άρη Σαββάκη ... που με πόνο από μία θλάση που είχε ΄... ήρθε τελικά και μου Συμπαραστάθηκε Άψογα ... Θα έχουμε μέλλον με τον Άρη !!!

Ήθελα να του δείξω την Χαρτογράφηση του Επιτελείου μου ... και να του δείξω από που διαβάζουν το Μπλογκ μου ... Από όλο τον Κόσμο ... Ακόμα και Αφρική και Παταγωνία που δεν φαίνεται γιατί είναι πολύ Αχνό το χρώμα ... έχω Αναγνώστες ... και τους Ευχαριστώ με την Σειρά μου κι εγώ ! 

Άρη ... με την βιασύνη παγώνω ... και ξεχνάω ... Ξέρω ότι καίγεσαι αλλά πρόλαβα να σου πω για τις Ζημιές .. 

Εσύ να κανονίσεις όπως είπαμε πως να κάνω από εδώ την Καταγραφή ! Δεν μπορώ να πάω στο Δημαρχείο να κάνω Αίτηση ... 

Ευχαριστώ ... 

DSV


Δεν υπάρχουν σχόλια: