********* ********************** DSV Blog: Δεν θα μου πεις εσύ Πορνίδιο ... , ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΦΟΒΗΘΗΚΑΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΝΙΓΟΥΜΕ, πόσες Αναρτήσεις θα κάνω και ποιους θα ταγκαρω ... Αν δεν ξέρεις πως να μην σε Ταγκάρω ... Κάντο ... Αλλιώς κάνε μου Μπλοκ να τελειώνουμε !!!

Κυριακή, Σεπτεμβρίου 10, 2023

Δεν θα μου πεις εσύ Πορνίδιο ... , ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΦΟΒΗΘΗΚΑΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΝΙΓΟΥΜΕ, πόσες Αναρτήσεις θα κάνω και ποιους θα ταγκαρω ... Αν δεν ξέρεις πως να μην σε Ταγκάρω ... Κάντο ... Αλλιώς κάνε μου Μπλοκ να τελειώνουμε !!!

 





Από τότε που την έχασα ... 21/3/2022 ... είμαι ΜΟΝΟΣ στο σπίτι και μου λείπει ΠΟΛΥ ... 

Και για να μην κλαίω ... κάνω Συνέχεια Αναρτήσεις με Τέρμα την Μουσική ... 

Όσοι - Όσες δεν θέλετε να χαλάω τον Βρώμικο και Πρόστυχο Τοίχο σας ... ΣΤΑΔΙΑΛΑ από εδώ !!!

ΜΠΟΥΜΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: