********* ********************** DSV Blog: Καιρό δεν είχα ε ??? Τι ? Πολύ καιρό !!!!!!!!

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 12, 2023

Καιρό δεν είχα ε ??? Τι ? Πολύ καιρό !!!!!!!!

 





Aliki Valasiadou

Δευ 8:14 μ.μ.

Στείλατε

Ωχχχ πάτησα να ΜΗΝ σε Ακολουθώ πλέον ... 


Αλλά είδα ... ποια είσαι ... Σε θυμήθηκα δλδ .... γιατί ΞΕΡΩ ΟΛΟΥΣ τους Φβ-Φίλους ... και το μετάνισα ... 


ΣΟΡΡΥ .... Πιστεύω στο ΚΑΡΜΑ ΑΠΟΛΥΤΑ !

Στείλατε

ω

Κάποιος σας απάντησε

Aliki Valasiadou

Ποια είμαι δεν κατάλαβα; Θέλεις να μου πεις να μάθω κι εγώ;🙂

Μπορείτε τώρα να καλείτε ο ένας τον άλλο και να βλέπετε πληροφορίες, όπως η Ενεργή κατάσταση, και πότε διαβάσατε τα μηνύματα.

Στείλατε

Βεβαίως αλλά σε έχω φοβηθεί λίγο ... Και επειδή είμαι στην Ηλικία που μπορεί να ήμουν και Πατέρας σου ... δεν το τολμάω.

Στείλατε

Χάθηκες ?

Aliki

Δεν δαγκώνω πάντως 🙂

Aliki

Aliki Valasiadou

Τι εννοείς αν χάθηκα;

Στείλατε

Αααα θα αρχίσω να μιλάω ελεύθερα ... και ...

Στείλατε

Απλά νόμιζα ότι έφυγες .. από εδώ.

Aliki

Aliki Valasiadou

Εμ, το ότι ποστάρω και μιλάω δεν σημαίνει ότι είμαι από πάνω συνεχεία

Στείλατε

Ααααα Κακώς.

Στείλατε

Πολύ Κακώς.

Aliki

Aliki Valasiadou

Θα σε αφήσω τώρα γιατί είμαι σούπερ μάρκετ, κάτι πρέπει να φάμε κι εμείς ε;

Στείλατε

Σίγουρα δεν είσαι Πληροφορικάρια.

Στείλατε

Ναι και Εσείς !!!

Aliki

Aliki Valasiadou

ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ 🤣🤣🤣

Στείλατε

Να τους Χαίρεσαι τους Εσείς.

Στείλατε

Ε φαίνεται.

Στείλατε

Εγώ είμαι 35 χρόνια στο πληκτρολόγιο !

Aliki

Aliki Valasiadou

Ναι οκ. Άλλη φορά. Δεν μπορώ τώρα.

Στείλατε

???


Ε το παμε αυτό.


Αν όμως ισχύει το ΕΣΕΙΣ ... δεν είναι Ανάγκη ... 


Δλδ Αν είσαι Παντρεμένη για να μιλήσω ελεύθερα ... 


Μια χαρά Συνεννοηθήκαμε.

Στείλατε

ΔΕΝ παλεύεστε Εσείς η Μη Πληροφορικάριοι ... 

Είσαι στο Σούπερ ... και ποστάρεις και σχολιάζεις ???

Απίστευτο ... Αν το ήξερα ... ΔΕΝ !

Δευ 11:52 μ.μ.

Aliki

Aliki Valasiadou

Λοιπόν, ας το πάρουμε από την αρχή. Δεν ξέρω πού με βρήκες, δέχθηκα μερικές προσκλήσεις στο φβ γιατί ο κόσμος προσπαθεί να ενημερωθεί και να συντονιστεί. 

Δεν με ενδιαφέρει ο καυγάς, ούτε να πιάσω γκόμενο επίσης. 

Δεν ξέρω ούτε από πού με ξέρεις, ούτε ποια νομίζεις ότι είμαι, ούτε τι συμπεράσματα έχεις βγάλει για εμένα. Δεν ξέρω τι πιστεύεις ότι εννοούσα όταν είπα εμείς,  εννοούσα η οικογένειά μου. Το σπίτι μου. 

Ούτε καν πόσο χρονών είσαι και θα μπορούσες να είσαι ο πατέρας μου. Δεν με πειράζει αν με ακολουθείς ή όχι στο φβ, ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει καθόλου, αν δεν ενδιαφέρει εσένα. Μπορεί να τα λέω καλά, μπορεί και να κάνω λάθη, όσοι κάνουν κάτι, κάνουν και λάθη. Δεν πιστεύω στο κάρμα  ούτε οπουδήποτε αλλού, είμαι άθεη. Είμαι 45 χρονών, χωρισμένη, με παιδί, έχω σχέση, δεν υπάρχει τίποτα που να πεις και να με ταράξει, εκτιμώ όμως την ηρεμία μου και αν κάποιος θέλει να μου την χαλάσει για να ψυχαγωγηθεί, θα τα ακούσει και μετά δεν θα ξανακούσει από μένα. 

Αυτά και καληνύχτα!

4:11 π.μ.

Στείλατε

ME 3 ΛΕΞΕΙΣ ...

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΑΓΑΜΗΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΤΑΙΣΕΙΣ ΤΟ ΜΟΥΛΙΚΟ ΣΟΥ ... ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ... ΑΠΛΑ ΕΣΥ ΗΡΘΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΚΩΛΟΜΗΝΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΕΟ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ...


ΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΛΕΜΕ ... ΣΤΑΔΙΑΛΑ !


Δεν υπάρχουν σχόλια: